Spring naar bijdragen

DE GELE TRUIEN VAN ZONDAG 19 maart


Houtje

Aanbevolen berichten

Hierbij dan van het Houten Hoofd uit Houten dat al lang niet meer van Hout is (wie wel, Jan Foudraine? wie hem weet wint een zak drop)......

DE UITSLAG VAN DEZE WEEK

Ivm met de naderende lente zijn het gele topjes geworden, prachtig ajourhaakwerk met hier en daar een gepunnikt accent (naar wens). Je kunt het dragen óver een shirt, romantisch 's nachts met je punnikstring (die kun je ook kopen of bijbestellen op www.tactus/punnikstring.nl) of ónder je gele trui als je die al hebt of gewoon voor de heren op de bermuda die dit seizoen écht een MUST wordt zag ik in de Mode-editie zomer 2006 van mijn buuf die is stieliste (waddeffer det mee bie).......

tromgeroffel............ tromgeroffel..............


DAAR GAAN WILLEN DE TROTSE PRIJSWINNAARS EVEN NAAR VOREN KOMEN EN HUN DANKWOORD UITSPREKEN DAARNA KUNNEN ZE DE GELE PUNNIKTOPJES IN ONTVANST NEMEN..........

- Fleur, omdat zij op vele fronten ons grote voorbeeld is

- Eus, Nelleke, Satja en Tapas omdat we ZO blij kunnen zijn met enthousiaste nieuwelingen
die het forum weer een zwieper geven

- Mathilde omdat ze al een half jaar droog staat zonder dat we dat eigenlijk doorhadden

- Hermiena, omdat ze het zo moeilijk had van de week en het biertje niet heeft opgedronken

- Emma, Piggelmee en Pietjepuk omdat ze zo trouw aan het forum blijven

- Helder omdat hij zo'n nare week achter de rug heeft MAAR ook zijn echte vrienden heeft leren kennen

- StMaarten omdat zijn lever weer in orde is

- Dreamer, Medea, Ziba en Verientje omdat ze het moeilijk hebben en toch blijven strijden

- Jannetje, Floortje en Katrien omdat ze zich toch weer gemeld hebben

- Dick omdat hij van de reacties van de dames over anonimiteit geschrokken is en zo lief reageerde

- Janneke en Roes als aanmoediging met de vraag zich toch nog even voor te stellen

- Erica die zo goed bij de dubbeldrank is gebleven

- En Frank, Kaya, Dmitri, Paul 40, Cheryl, Moon, Gerda, Blacky, Toni, Kika en Kato
omdat ik wij hopen dat het goed met ze gaat


En volgende week komt er weer een nieuw item in de collectie !!!!!!!!!!! Tot jullie kasten uitpuilen van de gele artikelen en accessoieres.....!!!!!!!!!

Zo en nu ga ik koffie drinken ik moet om 1700 uur alweer een TAND-HAK-SESSIE begeleiden wat KAN EEN MENS TOCH DRUK ZIJN Hè

O ja en mijn fietsband nog molesteren.................

gna gna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jajajajajajaja!!! mijn eerste eigenste echt zelfgewonnen prijs!!!

een geel topje!!

en wat me leuk lijkt is dat ik als ik hier in de stad loop met mijn gele gepunnikte shirtje en dan nog iemand zie met een zelfde top... hahahaha

ik hang hem iig nog even in de kast tot het wat warmer wordt maar ben er reuze trots op en zal hem met de gepaste trots gaan dragen!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké oké, ik ben er echt superblij mee hoor.

Lijkt me lachen als ik hier op het durrep nog zo'n geel topje tegenkom.

Gôôôh, leuk zeg, wat een toeval, waar heb jij hem gekocht? Wat zeg je, gekregen? Oh, wat geinig! Nee, ik niet hoor, ik heb hem gekocht bij de Zebra, in de aanbieding nog wel! Ik weet nog precies wat ie kostte, echt hoor, geloof me maar, nee, ik heb hem niet gekregen, nee, ik zou het nog wel weten als ik hem gekregen had, maar dat is echt niet zo hoor!

Wat een leuke ketting heb jij aan trouwens! Zelf gemaakt? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje

ik ben blij dat je het advies van je loco hoofdjurylid bíjna één op één hebt overgenomen. Dat geeft mij het gevoel dat het vele werk van een loco hoofdjurylid tevens zeepschrijver niet voor niets is. Er is slechts één aanpassing gepleegd. Lopen we straks allemaal in 'zo'n "fleur"ig topje, BEHALVE JIJ.

Houtje, komop, jij ook een topje he. Ook zo'n leuk geel gevalletje! Ook dik verdiend. Okee?

en hartelijk dank voor de mooie prijs. Ik heb m meteen aangetrokken, nog wel wat koud maar ik heb mijn gele trui om mijn schouders geslagen, staat léuéuk!!!

PP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow houtje het topje staat geweldig over mijn gele trui heen, anders was het wel wat koud hoor.
Leuk dat het hele dorp in het zelfde topje loopt!!! Jij ook hoor want ik heb er voor jou ook 1 besteld dus aan doen oke???? Welverdient voor al je inspiratie op het forum!!!
Oh en dames en heren bij mij kun je een bijpassende ketting ophalen. Gratis en voor niets omdat jullie het allemaal verdient hebben hoor!!!!!

En eh, Satja die truien zijn al zo oud en ze stinken inmiddels dus die wil je echt niet meer hoor. Geniet van je topje!!! Je hebt hem verdient.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...