Spring naar bijdragen

Mag ik als nieuweling beginneen


Dick

Aanbevolen berichten

Hoi Dick

Van mij mag je het dagdraadje beginnen
het is zondag en ik doe aan de zondagsrust HAHA
Gisteren had Houtje het over Dr.Pill dat het ernstig is, als de dominee je onder vier ogen wil spreken in
een kamertje apart.
Die dominee is overgens niet echt geloof vast, Houtje !! Ik neem deze doninee wel is een keer appart met de vraag : denk je nu onder vier ogen te zijn, of vind je mijn vraag te prive ?

Dus Dick aan jou de eer.

Ik ben er morgen weer.


Mensen even zonder grappen, ik heb het komende weken erg druk met werk dus ik ben hier iets minder,
dit is toch een staartje van het stopen met drinken, het kost mij veel moeite werk belangrijk te vinden op dit moment.
Ik moet er even een paar weken voor bloeden dat er te weinig uit mijn handen is gekomen de eerste stoppen met drinken maand .
tot morgen.


Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja mag ik iedereen maar dan ook IEDEREEN een FANTASTISCHE ALCOHOLLOZE, A-BEPERKTE MAAR IN IEDER GEVAL A-DE BAAS zomer wensen......

Ik ga ook plat..... grrrrr 2.48 uur wanneer gaat dat eigenlijk in? O ja om 3 uur hè?

Nog even over mijn opmerking gisteren (...) over Anton:
Ik bedoelde min of meer (ik ga nu niet nalezen wat ik toen geschreven heb) dat het eigenlijk helemaal niet in mijn aard voorkomt (en het daarom mezelf verbaasde)dat ik zo onaardig was tegen iemand die daar blijkbaar (... dat weet je niet....) onder de indruk van was.....hoewel ik hem nog wel online gezien heb......maar me meer afvroeg "heb ik hem nou weggepest"?...... daar heb ik dan persoonlijk geen spijt van het is een rottige opmerking inderdaad Katrien..... maar voor mezelf heb ik daar geen spijt van..... maar voor het forum misschien wel....toch heb ik er geen spijt van.....en dat vind ik vreemd ik ben eigenlijk zo'n perfektionist en allemansvriend die iedereen er bij wil houden......

dat ik me verbaas over mezelf.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen Helder,

Ik vind het heel herkenbaar dat je niet zo geinteresseerd bent in je werk. Daar heb ik ook last van. Net alsof je even je energie moet zetten op de dingen waar het echt om gaat, vind je niet?

Maar ga je nou niet meer op het forum komen omdat je je aandacht ergens anders bij wilt hebben? Of omdat je eigenlijk zou moeten werken terwijl je op het forum zit te kleppen?

Gelukkig zeg je dan wel weer 'tot morgen' op het eind van je berichtje!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijne zondag

weet je, in het rijtje van iedereen die ik een prettige dag wens en iedereen in de soap enzo merkte ik toen jullie het erover hadden; He, Anton komt helemaal niet in mijn verhaal voor! Helemaal Onbewust! Iedereen met een fijne bijdrage is hier natuurlijk welkom (ik neem aan dat iedereen dat vindt) ]. Maar bij Antons berichtjes staat alleen maar 'aangepast'. Ik denk dat ik hem daardoor vergeten ben. Daar heb je niet zo veel aan he, ...........'aangepast'. Dat helpt míj in ieder geval niet verder in mijn strijd tegen de alcohol.

Nogmaals, iedereen een fijne dag gewenst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihihihi, aangepast... worden we steeds meer! braverikken.. fatsoensrakkers.. soms bijna saai zonder alcohol... tenminste zo voel ik me nu.

Goeiemorgen deze morgen, goeiesmorgens enz.. heb vannacht een stuk beter geslapen dankzij de pammetjes maar dat moest ook echt even gebeuren.. mijn lichaam is nog niet helemaal okee maar ik voel me geestelijk wel ietsje fruitiger en ga vanmiddag lekker naar het strand met nog wat hondenbaasjes en heerlijk uitwaaien.. en bedenken of ik morgen vrij neem... ik weet dat ik met het keren van de klok ook altijd weer een klapje krijg en aangezien ik mijn klap nu nog niet te boven ben moet het maar weer eens gebeuren.. vrijnemen.. en dat is lastig hoor als je perfect wil zijn en nodig en een harde werker bent.. en het gevoel hebt dat als je 16 uur werkt per week het onzin is om vrij te nemen, en dat het werk niet zonder mij kan als ik er niet ben... genoeg gedachten om uit te dagen dus!!

en gelukkig een hele dag de tijd daarvoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,

hier heb je nog een overweging erbij. Ik vond mezelf ook altijd zo onmisbaar toen ik nog werkte. Vrijnemen was nooit mogelijk (ziekmelden met enorme katers gebeurde trouwens wel maar dat zat dan in een andere kategorie).
En nu ik 4 jaar wegben daar, zijn ze nog stééds niet failliet!!!! De hele boel zou toch moeten zijn ingestort toen ik er niet meer was, maar dat is niet gebeurd.

Bij jou gaan ze ook vast niet ten gronde als je een dag vrij neemt en gaat genieten. En als dat wel zo zou zijn: dan was er toch al geen houwen meer aan.

Fijne dag morgen! geniet ervan

pp

:)

ps trouwens, waar is Hermiena, toch niet haar roes aan het uitslapen he, van al die fanta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahahahahahahahaha.. ja zo is het precies. Stel je voor dat het hele bedrijf op mij zou leunen...

Ik moet zeggen dat de strandwandeling van vanmiddag (koud en nattig, echt waar.. je kon geen hand voor ogen zien, zeedamp) me wel goed gedaan heeft... even babbelen met andere mensen, genieten van de honden, de rust van de zee... anderhalf uur gelopen!! dus ik wacht nog even af hoe ik me morgen voel..

oh wat is dat moeilijk.. nog geen beslissing genomen dus!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...