Spring naar bijdragen

maandag 27 maart


tapas

Aanbevolen berichten

Hoi tapas

Ik zit zo mee te lezen over je klachten deze week en ik vind het een goed plan dat je, je ziek
hebt gemeld. je lichaam liegt niet he, als het gaat over spanningen.
En ik heb een tip voor je, wat dachtje van een dagje naar de sauna, een goede, dat kan best helpen,
bij mij wel, ik kan heel erg ontspannen in een sauna en moet soms mijn best doen om niet de slappelach te krijgen midden in de sauna, het ontspant mij heel erg en werkt dan toch beter als een warme bad thuis.

Veel geluk

HELDER

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

Door de stress die nu door het forum raast, over het chatten moet ik zeggen dat het dan toch blijkt hoeveel meelezers er zijn op het forum, en zich hier en daar melden.
En dat het de meelezers dicht aan het hart licht over het wel en wee van het forum dus
beste mee lezers bedankt voor de meningen hoor !

En ik heb zitten chatten gisteren en vind het best wel grappig om te doen, het kan een aanvulling zijn
op moeilijke momenten.
Het forum blijft overeind als de place to be!!!!

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, Katrien

Ik wou dat je ons allemáál bij je thuis kon halen. Dát klinkt goed!!! Als ik bij jou zou wonen zou ik denk ik de hele dag met van die gerimpelde vingers rondlopen van het in bad en sauna's zitten enzo. Heéérlijk!

Houtje, een krat cognac armer? betaal jij de dokter met cognac?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Anke, van harte beterschap heel verstandig dat je je ziek hebt gemeld hoor.

En Katrien ik wil ook wel bij jou in de sauna hahahahha.

Helder ja toch frapant he dat mensen nu ineens zich laten horen maar toch ook wel weer leuk he? Is er toch nog animo voor onze soap. Ja lachen dat chatten he? Is weer eens een keer wat anders he?

Nou hier weinig nieuws moet nodig aan de slag met de kralen maar heb niet zo veel zin!!

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan gelukkig toch weer een levendige waterval van berichten na zo'n stille avond als gisteren.

Welkom Jeroen, welkom Maria, welkom Mieke (nogmaals). Fijn dat jullie het forum gevonden hebben. Toen ik hier drie weken geleden voor 't eerst kwam ben ik meteen mee gaan praten met van alles en nog wat. En ik stond er verbaasd van hoeveel ik na een paar dagen al bij kon dragen aan de discussies en de pret. Dus: gewoon doen hoor! Je bent hier heel snel thuis.

Eigenlijk had ik door het forum mijn moeilijkste dagen al achter de rug toen de Tactus-behandeling begon. Ik vond het een ontzettende opluchting dat er inderdaad zo veel meer mensen zijn die met alcohol worstelen.

Trouwens, mijn Tactus behandelaarster was de eerste drie weken heel stipt in haar afspraken, maar toen ik haar daar een compliment over gaf was het meteen afgelopen. Ik zou vrijdag weer wat horen maar ik zie nog niks... Nou ja, ik wist toch al wel dat ik het zelf moet doen...

Satja

PS Oooohhh....natuurlijk, iedereen ligt bij Katrien in het bad te bubbelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, vroeger zou ik naar de sauna gegaan zijn, maar nu met mijn 96 kilo en mijn leeftijd voel ik me daar niet meer prettig helaas...

Katrien wat lijkt me dat heerlijk om in huis te hebben, ik heb alleen een warme douche en een electrische deken.. en een hondje dat snachts ook nog wel eens lekker warm onder de dekens tegen mijn rug aankruipt... maar ik begrijp dat het voor jou pure noodzaak is.

maar.. goed nieuws, behalve dat het dan nog wel tussen mijn schouderbladen flink brand en schrijnt heb ik geen hoofdpijn gehad vandaag.. pfffff.. en morgen weer fysio dus hoop ik dat ik dan het ergste gehad heb. Raar hoe je lijf zo tegen kan werken terwijl je zo gezond leeft.. zullen dus ook wel gifstoffen zijn die mijn lijf uit moeten.. al die vette troep die de alcohol de laatste weken heeft gecompenseerd..

Van mijn tactus hulpverleenster moest ik dingen zoeken die op een leuke manier spannend zijn.. en ik kon helemaal niks bedenken... wat is nou spannend en kan je voorzichtig opzoeken?? Misschien dat jullie me wat ideeen aan de hand kunnen doen??

Mijn contactpersoon is meestal wel aardig stipt.. soms een dag later.. maar zoals Satja het ook al zegt.... je moet het zelf doen! In het begin was ik ook wel eens teleurgesteld als ik niks hoorde maar nu vind ik het prima.

bedankt voor het meeleven trouwens!! Het is best lastig om een goed humeur te houden als het lichaam je zo dwars zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...