hermiena Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Zo ik post hem snel dan hebben we een nieuwe dag. Maak er wat van.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Voor mij is vrijdag de moeilijkste dag (met zondag) dus de pil ligt al klaar voor morgenochtend. Ik ga ook slapen, weltrust allemaal !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 30 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Houtje gewoon morgen die pil in nemen dan hoef je nergens meer aan te denken want dan heb je de beslissing al gemaakt. En nu naar bed, hup!!! Ik ga ook voel me steeds beroerder dus drinken is voor mij al helemaal geen optie nu. Het valt me trouwens op dat ik de laatste tijd helemaal mijn niet drank gebruik registreer. Ik ga gelijk door naar het forum. Mischien omdat ik er niet zoveel meer mee bezig ben of zo. Nou ik neem 2 paracetamol en dan duik ik er in. Hoop dat de paracetamol niet over de datum is want het is lang geleden dat ik die nodig heb gehad. Vroeger slikte ik ze elke dag. Dus nog een voordeel van niet drinken. Slaap lekker allemaalLiefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 30 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2006 Hoi HoutjeIk zit zo eens na tedenken over jou cup a soep dip dip dip Iedere dag maar weer smiddags en bedacht me kan je de maaltijd niet naar voren halen op de dag.Zodat dat die stomme bioklok even belazert wordt.Goed eten maaktje veel evenwichtiger.Ik merk het met hoogte angst , als ik gegeten heb is dit veel minder opeens.ik bedoel niet snoepen smiddags maar de tijd van eten verleggen oke ziemaarHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dick Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Vanavond naar een verjaardag geweest, lekker een paar biertjes gedronken en nog een nachtmutsje thuis.Heb het adres van alcoholdebaas.nl aan mijn schoonzuster gegeven die al 3 jaar bij de AA is maar alcoholdebaas niet kende. Heb haar het adres gegeven en hoop dat zij ook mee komt mailen.Zij weet mijn motieven niet waaarom ik drink (nou ja) en ik de hare niet om wel/of niet te drinken misschien komen we er zo wel uit of willen we dat gewoon ook niet.Was iig een leuke avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Helder ik zat ook al na te denken over houtjes dip.. want is dat nou gewoonte en zou je dat bv door de situatie te veranderen kunnen voorkomen?..of wat voor handelingen die je nu met eten associeert zou je kunnen invoeren die de plaats van het "ik neem een glaasje wijn bij het eten" zouden kunnen innemen? of kan je idd de tijd waarop je kookt veranderen, of je gedachten op dat moment...Wat vind je ontzettend lekker Houtje.. waar kan je enorm van genieten (behalve dan wijn natuurlijk) en is voor jezelf een beloning? een leuke puzzelvraag voor dit forum..En ik ben eindelijk weer wat frisser op de been.. nog wel met de nodige medicatie, maar mijn hoofd is helder en de hoofdpijn weg.. mijn rugpijn weer redelijk hanteerbaar.. vanmiddag komt mijn hond ook weer thuis en dan moet ik van het weekend nog 1 grote hobbel nemen.. mijn beroepsschrift voor de WAO herkeuring afmaken.. of niet... maar dan kan ik ook niet meer in beroep en moet ik me bij hun beslissing neerleggen..als ik die keuze gemaakt heb zal er ook weer meer rust komen... dus eindelijk gaat het weer de goeie kant op, hehe.. mocht er trouwens nog een jurist op dit forum zitten dan mag die me altijd pben voor wat wijze raad..zo, ik ga weer fris deze vrijdag in, zometeen werken, want er is teveel blijven liggen, vanmiddag weer lekker het bos in met de hond en dan op naar mijn 4e alcoholloze week!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 jáááer zit een jurist op het forum!!! ik ben het niet, hoor maar ik wéét dat er een jurist op het forum zit!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Hé Taps, fijn dat je weer lekker gaat.Ik ben geen jurist, had gekund maar op het klaatste moment koos ik iets anders. Maakte niet uit want er was toch nergens werk in te krijgen. Ja, ja, dezelfde generatie StMaarten. Ooit ook begonnen in de wereld van de sport/fysio/etc en iedereen lacht zich dubbel als ik dat nu vertel want ik ben echt héél anders terecht gekomen.Ik ga weer klussen, m'n huis een beetje toonbaar maken voor adspirant kopers.Allemaal een supervrijdag toegewenst en voor wie dit een moeilijke dag is:>>>>>>>>>> MAAK JEZELF BLIJ MET IETS EN ZET EM OP!!! <<<<<<<<<<<<<Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Jees Tapas neem toch laminaat dat schuift zo makkelijk heb ik al eerder eens ondervonden......... Dat van die pijn is met niet onbekend ik heb 3 wervels in mijn rug die behoorlijk eigenwijs zijn en 5 die gescheurd zijn na een auto-ongeluk toen ik 12 was en sindsdien altijd hoofdpijn. Nu ben ik de alternatieve kant op aan het gaan, jaja, het bevalt goed tot nu toe (een orthomanuele arts). Ben er maandag geweest en pas vanmorgen denk ik ja, nu begin ik het weer te voelen..... ik moet een dagboek bijhouden......alweer.......St. Maarten reist mee in de achterhoede van het Staatsbezoek aan Argentinië? Nee, die zijn niet in Zuid-Afrika geweest. Hij heeft iets totaal anders gedaan in zijn opleiding dan hij nu doet. Bv. HBO-chemie of Biologie universiteit maar dat denk ik niet. Of gewoon een degelijke ouderwetse basisopleiding bv. aan de EUR voor insiders.....bedrijfseconomie of misschien wel bestuurskunde dat was toen net nieuw in opkomst...... nou ja BIJ DEZE ST.Maarten LAAT IK HET LOSSSSSSSSSSSSS en ga ik even Eus' haar ademingen doen........om allezzzzzzzz lozzzzzzz te laten.............Ik heb geslapen als een os maar lag er natuurlijk te laat in dus verslapen vanmorgen. Kids in de auto gepleurd in pyjama, ze moesten tegelijkertijd omkleden en een boterham in hun bekjes wurmen toen zeiden ze "dit is geen ontbijt dit is een puinhoop" en toen zei ik: nog één kruimel op de grond en jullie zuigen met een rietje de hele auto uit.De dag van vandaag is verder een gezellige puinhoop. De juf van Zoon neemt afscheid. Door mijnKorsakop (snap je m) kadootje vergeten te kopen, nou ja, ik moet nu toch naar de Aldi voor de tweewekelijkse veldslag.Dan om half 11 weer op school zijn voor een optreden van Dochter, die doen een serie liedjes, het Schaap lag vannacht te huilen dat ze Schnappi de Krokodil is en dat niet wil (toen ik haar rol hoorde kreeg ik een hartverknettering vreselijk) maar goed, peadagogisch gepraat: het is maar een Podium optreden, iedereen speelt wat, het is van te voren nooooooit leuk, als je er staat met je vriendinnen doe je gewoon lekker maf en dan moet je lachen en is het over. Oeps is de video batterij wel opgeladen? Snel,. Houtje, aktie !!!!!!!!Dan weer zoon én dochter ophalen met auto NIET VERGETEN zoon komt altijd zelf naar huis maar kon hem moeilijk in pyjama op de fiets zetten.Dan vanmiddag gaan ze zwemmen met de hele klas als afscheid van de juf en moeten wij ouders na school nog even afscheid nemen (pfffff dat geeft even lucht) gisteravond staan strijken dus dat is weg, om half vier tot half zeven is er een hokkiemiddag dus uit het water sleuren, achterin de auto omkleden, op het veld smijten, moet wel lukken. Ik denk maar aan eenvoudig eten, wat jullie?Helder, bedankt voor je bioritmische schuiftips...... soms eten wij al om vijf uur. Wat ook aardig helpt is tegenwoordig van half vijf tot half zes dr. Phil kijken, ondertussen koken,. aan tafel, Sesamstraat, Klokhuis altijd leuk, ik zit even hard mee te joelen met de kids.Bedankt allemaal voor het meedenken............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 31 maart 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 hahahhaa houtje, volgens mij ben je net zo lekker chaotisch als dat ik ben. Moet altijd zo lachen om je verhalen. Kun je geen boek gaan schrijven?Het eten verschuiven lijkt me trouwens een goed plan hoor. Of zoals helder zegt, 4 uur cup a soup. Dat is echt een goed idee. Probeer het voor de gein eens uit. Is nog gezond ook en je wordt er niet dik van.Tapas, fijn dat je je weer beter voelt. Gelukkig maar hoor.Nou ik voel me nog steeds ziek zwak en misselijk. Dus ik ga gauw even aan het werk en daarna doe ik de hele dag niks meer. Uitzieken.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Helder, ik heb een goed idee!In het kader van de soap lijkt het me leuk dat jij hier op het pleintje smoorverlieft wordt! Dan krijgen we een heuse romance en dan gaat het misschien nog een keertje uit omdat je geliefde in de bar aan het flirten is want die alcoholische types zijn geen lieverdjes natuurlijk maar ze heeft een hart van goud en daarom komt alles weer goed en vallen jullie elkaar in de armen onder luid applaus van de pleiners en dan hebben we een bruiloft en tweehonderdzestig afleveringen later de eerste echte kleine pleinertjes?Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Sjonge zeg, wat een consternatie. Ik kan ook niet even een dagje wat anders doen of de oorlog breekt uit... Jammer dat jullie lastig gevallen worden, dus toch beter maar iets anoniemer dan.Ook wel prettig om die moderator weer te zien verschijnen, die houdt de boel dus aardig in de gaten!Iedereen ongeschonden de vrijdagmiddag booze-blues doorgekomen?Ik heb vandaag de bijkeuken gewit en omdat ik geen borrel meer hoef kon ik gewoon doorgaan tot het klaar was. Er zitten veel meer uren in een dag als je niet drinkt. 's Morgens krijg je extra omdat je gewoon wakker bent in plaats van duf en suf. En 's avonds krijg je extra omdat je niet lam bent en nog van alles kunt doen.Wat een zegen!Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 ipv gisteren heb ik vandaag de hele dag gewerkt en aan het eind van de vrijdag is er de vrijdagborrel.. gelukkig moest ik mijn hond Tapas ophalen... maar sjoeps.. ik zat in het bos en had het er toch nog moeilijk mee.. nu zitten al mijn collega's gezellig te lachen en te bieren.. en ik zit moe in het bos.Ik heb zelfs nog even getwijfeld om terug te fietsen met de hond naar het werk.. maar gelukkig greep mijn wijze ik toen in... je moet nu eenmaal kat en spek gescheiden houden.. maar soms is het gewoon niet leuk om zo verstandig te zijn... bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Tapasja,Wel eens gehoord van "baysteps" ??? Dat betekent dus NIET onder de invloed van voltarène, morfine (codeïne) en andere pijnstillers aan het werk gaan en dan in het bos lopen balen, troelatje. Geef dat lijf nou eens effe rust !!!! En dan met kleine stapjes alles doen ipv met zevenmijlslaarzen, arm lijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Ja Tapas, geef je lijf nou even rust. Het is niet voor niks dat je zoveel pijn hebt. En uitermate verstandig dat je naar huis bent gegaan. Ja, wijsheid kan soms uitermate saai zijn maar je hebt nu toch wel genoeg onwijze dingen gedaan?? Tenminste dat zeg ik vaak tegen mezelf als ik weer eens bang ben in te slapen van grijzigheid.Ik had 4 mooie dagen tot gisteravond laat (wat bij mij al heel wat is om niet om 5 uur al aan de bouze te zitten) maar vandaag dus k dag. Zonde zonde. Maar het gaat echt stukken beter dan even geleden. Jippie! Zie steeds meer voordelen van dagen lang niet drinken. De rust, het evenwicht (gaaaaap) en alle dingen die ik kan doen op een dag.Jongens en meisjes,tot morgenEmma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 jongens, half Nederland is ingelogd zeg 9 man......iemand nog wat te melden en ik zie ook een nieuwe, jullie ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Half nederland heeft vooral behoefte aan samen zwijgen, geloof ik... SatjaOf nee, iedereen zit natuurlijk dat hele verhaal van die intruders op de chat te lezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 He satja Er gebeurt al genoeg hoor op het forum en das mooi dat er na 260 afleveringen al kinderkopjes te zien zijn op het plein dat betekend dat de aanstaande alvast 2 weken over tijd moet zijn je gooit me wel op een achterstandje zo Maar somige dagen zijn nu eenmaal wat zwaarder Ha ha Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Ik lig even helemaal dubbel achter mijn pc. Ik had het toch wel zo ongeveer uitgerekend dacht ik, een kind kan toch makkelijk twee weken te vroeg komen? Maar je hebt er geloof ik meer verstand van dan ik. Pas op anders denken ze nog dat je een vrouw bent.Dat was trouwens gerekend vanaf de bruiloft hoor, want ik ga echt niet suggereren dat je die schone jonkvrouw daarvóór al zwanger maakt...Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Satja wat ben je toch heerlijk onschuldig gebleven als ik nu maar niet smoorverleift wordt op jeHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Tien, tien, Houtje.Is dat eerder gebeurd?Tien inloggers.Hoe was het met de kiddos en de raggende stokken?En de BPM???En de stalker? Verdorie, wat moeten we daar nu weer mee?Ik had vandaag een leuk dagje met mijn 2-jarige kleinzoon.Jaaa, het manneke dat afgelopen week toen hij twee werd uitbundig met de visite meezong "Langzamer leven, langzamer leven, langzamer leven in de gloria...!"Op www. slowlife.nl hebben ze het maar meteen dankbaar op de site gezet.Nou Hout,Kippanikki en nog iemand gespot vandaag.We hopen ze nog tegen te komen hé?Want we gunnen iedereen wel de steun die je hier ontvangt.Ja toch..., niet dan??? (oorspronkelijk een zeer rotterdamse uitdrukking maar nu verspreid over het hele land en nog wel verder.)Liefs,Tante Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Ja en een warme dompeldouche zo eentje van na de Sauna maar dan WARM .....Maar Til je ken weer sjetten hoor je hebt volgens mij een beriggie gehad....Dat heb ik in je pv bak gepleurd (heb ook 12 jaar in Rotjeknor gewoond)niet lullen maar zakken vullen......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Helder, nou moet ik alweer zo lachen, hoeveel spelfouten kun jij maken in het woord verliefd?Nee, word maar niet smoorverliefd op mij want dan kunnen we die kinderkopjes wel schudden.Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Houtje, nou wordt het net zo gezellig nou moet je niet iedereen naar de chat lokken. Zit ik weer in m'n eentje hier op het plein.Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 31 maart 2006 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2006 Jongens ik ga plat vanmorgen te laat ivm met gisteren te laat naar bed. Je slaapt volgens mij beter van de Refusal..... de trek heb ik vanmiddag ook weggezucht..... puffen,..... loslaten.....jaaaaaa ik voel iets, zucht zucht zucht en laat lozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz die trek....... (en toen trapte ik er ook al nie in nie).Morgen een zware dag voor de boeg met een stokkenwedstrijk ver van huis, tussendoor naar een Open Huis in mijn dorpje, dan nog naar Rotjeknor voor een verjaardag en 's avonds een andere verjaardag.Zondag speel ik taxibedrijf voor een verjaardagsfeestje dus half elf weg 6-7 uur weer terug. Ik ben dus niet veel online.Zullen jullie je netjes gedragen in mijn afwezigheid? Je moet het op Eigen Houtje doen ten slotte !!!!Doeg jongens als ik kan zal ik ff inloggen !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten