Spring naar bijdragen

Horen zien reageren


helder

Aanbevolen berichten

Ik vind het allemaal niet zo gezond hebben we zo mogen zie dat er een grap al genoeg is om emotioneel
te worden gaan we gewoon door ongelofelijk, met een energie of er iets geweldigs aan het gebeuren is.
en nog steeds de onder schrijven met horen zien reageren.

Je hebt laten zien dat je het forum ook nodig hebt gisteren net als iedereen, dus wil je als je blieft schrijven hoi groetjes of zo.
En er begrip voor hebben dat er genoeg verdriet is zo

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat geldt ook voor mij. Ik ben hier voor mezelf én voor anderen. Soms meer voor anderen, soms een noodkreet van mezelf. Bv. elke dag om 16.00 uur (zoals bekend).

Katrien, ik ben het verder roerend met je eens.

Ik ga een fijn nieuw dagdraadje maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen

Er is een tijd van komen en van gaan.

Het forum is heel helpend geweest voor mij,en ik kom nog wel eens voorbij om een groet achter te laten
Het stoppen met drinken was voor mijn slechts een eerste maar grote stap naar een nieuw leven.
mijn medewerkster bij tactus heb ik ook gezegt je werk is kostbaar en ik zal het bij mij dragen.

Al eerder heb ik verteld hoe drank mij heeft vereenzaamd, het forum was een fijn begin, maar het is tijd dat ik weer onder de mensen kom, ik werk al heel mijn leven alleen, en de laatste 10 jaar zie ik geen vrienden meer, ook familie zie ik zelde meer, mijn jongste zusje is als enige in 5 jaar een keer langs gekomen.

de energie die ik nu voel wil ik gaan gebruiken voor een tweede kans, en het forum met zoveel lieve
mensen zal niet vergeten worden hoor maar ik schud mijn kaarten, en volg een nieuwe agenda.

dankbare groet

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieve Helder,

Ik vind het jammer dat je weggaat, je inbreng was altijd heel positief en vrolijk. Maar ik heb respect voor je besluit. Je bent aan een nieuw hoofdstuk in je leven begonnen en soms moet je dingen afsluiten en vooruit kijken. Je hebt hartstikke veel bereikt en ik hoop dat je deze weg kunt blijven volgen en wens je alle succes hierbij! Het ga je goed en maak er iets moois van hè:rose:

lieve groet Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Helder,

wil je wel je taken even overdragen voor je vertrekt? De plantjes gaan dood zonder jou!!! En zonder plantenwinkeltje is ons pleintje niet meer compleet. Dus eerst voor een goeie opvolger zorgen. Okee? En tot je een goede opvolger hebt gevonden, met evenveel humor en vriendelijkheid als jij kan je níet stoppen.

(tenzij je écht heel heel graag weg wilt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé ho lieve Helder,

Ik snap je bericht helemaal. Prachtig dat je je weer onder de mensen gaat begeven, ik ben blij voor je!

Ik zou het wel super vinden als je af en toe een piepklein berichtje zou doen over hoe het met je gaat. Dat is toch niet in strijd met je voornemen om de wijde wereld in te trekken?

Hoe dan ook, ik wens je alle goeds en hopelijk kom ik je nog eens tegen.

En ik zal je missen ook, vandaar die vraag om af en toe dat piepkleine berichtje...

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja lieve Helder,
Ik heb al vaak verkondigd dat jij , ondanks dat ik meende het licht al gezien te hebben, mij écht het licht hebt laten zien met je; ik ben gewoon te veel gaan drinken en dat is dom,dom,dom!"
Zoals Piet onze Fleur als Leermeester had, zo was ik heimelijk blij met jouw bijdrage hier.
Je zei het altijd zo lekker gewoon en ik had bij jou het prettige gevoel van ;'ja, zo is het, zo eenvoudig!'

Rechtlijnig maar je schuwt de nuance niet.
Recht door zee maar wel met compassie.

Helder, ik wens je alle goeds en ik hoop dat je af en toe nog eens aan al die 'tantetjes' hier zult denken of beter nog, af en toe es binnen wipt voor een praatje.
Liefs,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...