pietjepuk Geplaatst 10 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 WELTERUSTEN SATJAwelterusten iedereen die gaat slapen!tot morgen, gaan we weer lol makenPietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 WELTERUSTEN en droom lekker van koolmeesjes, wippen en diepvriezers en: van Houtje dan komt ze morgen misschien wel terug.....Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 hoera ik ben blij en ik heb de slingers mee genomen voor loketje 11!!! Ik wou dat ik een fluit had om op te blazen en warma chocomelk om het te vieren.Het wordt gezellig hier, tijd voor een feestje.Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 gaat iedereen naar bed? het is tijd voor een feestje hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 ja, jongens,hier is tante mét de chocolademelk.het feest kan beginnen. Eigenlijk vond ik het de hele avond al feest. Ik blijf nog héél eventjes maar dan gaat Tante echt naar bed en verheugt ze zich op morgen. Zodra loket 11 opent kun je haar als eerste klant zien morgen.Liefs,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 oh jongens wat fijn!!!! Een feestje!! Ik hoop dat houten zich morgen ook meld bij loket 11 en geen beren op de weg ziet. Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 10 april 2006 Rapport Share Geplaatst 10 april 2006 mijn 2e alcoholloze feestje in 2 dagen.. het gaat nog normaal worden!!Hermiena welkom terug!! Helder ook.. Tante Til bedankt voor de chocomelk!! Nou moet ik wel weer een extra rondje met de hond gaan lopen om de streep-je-slank vakjes voor chocomelk eraf te lopen!! maar dat was het me waard! zullen we dit forum gewoon maar catogorie 11 gaan noemen? Ik heb het zo vreselijk naar mijn zin!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Goede morgen allemaal bij loket 11.hebben jullie ook zo lekker geslapen?Nog fijn gewandeld met de hond Tapas, Tapas? Tegen de chocolademelk.Was wel gezellig hier hé gisteravond? Zullen we de slingers nog maar een dagje laten hangen?Fijne dag allemaal en we spreken elkaar wel weer.Take care, zou Bino lang geleden zeggen.Binóóó, het is weer leuk hier!!! Meld je bij loket elf en dan kun je het zelf zien!Lief groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 11 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 goede smorgeseen half jaar geleden zou ik nu denken: 'wat was ik gisteren dronken'! Nu denk ik alleen, he, wat was het weer gezelligfijne (werk)dag allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ziba Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 goede morgen alemaal hermiena wat fijn dat je terug bent.ik had jouw gemist meid,tapas heb je net hond gewandeld .werkt die streep je slank programa ik moet ook aan lijn sinds ik niet drink snoep ik veel ook drink ik veel friesdrankjes.ik wil jullie allemaal hele goede droge dag wensen groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
verientje Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Als je light-frisdrankjes drinkt scheelt het in de calorieën Ziba, en weet je wat ook lekker is, waterijsjes, daar doe je net iets langer mee dan een glaasje fris. Ik ben er gek op. Je hebt ze ook in allerlei vruchtensmaakjes, mmmmm!!!liefs Verientje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 11 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 weet je wat ook zo heerlijk is?dame blanche!maar dan moet je wel weer een paar blokjes om als je die op hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Ja Piet,Heel herkenbaar, dat ´wat was ik gisteren dronken!`Ik had precies hetzelfde, deze dinsdag de ellufde.Het klopte alleen niet met het heldere koppie en het uitgeruste gevoel.Des te beter toch?Wat fijn dat Tapas de boel nog even aangeveegd heeft en volgens mij heeft ze ook het hele Marie Henriètteplein meegeveegd. Het zag er zo netjes uit toen ik vanmorgen de deur uitging op weg naar loket 11.Hebben jullie trouwens die lokettist gezien, sprekend StMaarten, écht waar.Nou tante gaat een bakkie doen,Tot later!Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erica Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Het zal wel aan mij liggen maar wat is loket 11? volgens mij mis ik de helft of begrijp de grap niet.En ben niet eens blond kan je nagaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Ziba, streep je slank werkt voor mij erg goed. En ik loop al anderhalf jaar te miepen dat ik echt iets moet gaan doen aan mijn gewicht.. en tijdens dat miepen ben ik zeker 15 kilo aangekomen. Het niet meer drinken heeft me wel geholpen die stap te nemen... eindelijk!! ik dacht namelijk iedere dag.. vandaag mag ik nog lekker eten, morgen ga ik stoppen... net als met drank eigenlijk...door tactus dacht ik.. er moet toch ook een methode zijn om via internet af te vallen. Voor mij was dat streep-je-slank. Okee, het kost wel wat.. hoewel.. ik heb 45 euro betaald voor een jaar. en mag dan ook nog een maand gratis sporten.Je hebt een persoonlijke pagina op internet waar je de dingen die je eet op een dag moet afstrepen.. of eigenlijk aanklikken, en dan zie je vanzelf uit welke voedingsgroep je nog wat mag nemen of dat je meer moet bewegen. Als je bv gaat hardlopen dan mag je vakjes compenseren. Tenminste dat doet de computer voor je. Ook staan er recepten op, altijd handig. Eigenlijk kost dat afstrepen zoveel tijd dat ik geen tijd meer heb om te eten hihihihihi.maar serieus... ik doe het nu 3 weken en ben 5 kilo afgevallen... nog 15 te gaan!! dus voor mij werkt het goed! en honger heb ik eigenlijk ook niet echt. Je past gewoon je eetgewoontes aan.. veel meer groenten en fruit en uit elke voedingsgroep voldoende dingen eten. Zou ik van de zomer weer prettig op het strand durven lopen en liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 11 april 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Helder, leg jij Erica uit wat loket 11 is of doe ik het?Of StMaarten, die schijnt erachter te staan had Mathilde al gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 Ja, ik dacht gisteravond, laat ik het hele plein ook maar even vegen, kan ik weer vakjes wegstrepen... en het restje chocolademelk in de kroeg opmaken, tja de flessen moeten wel leeg he!! restjes doen we niet aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ziba Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 hi tapas bedankt voor informatie ik dacht dat ik na stoppen met bier af ga vallen maar die heb ik vervangen met snoepjes en sapjes naar welke side moet ik kijken voor die streep je slank ?gewoon streepje slank of een andere side en trouwens het is wel goedkoper dan weit wachers.die kost bijna 10 euro per keer alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 11 april 2006 Rapport Share Geplaatst 11 april 2006 gewoon googelen met streep je slank ik dacht dat het onder margriet stondik zal even een link zoekenstreep je slank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten