Spring naar bijdragen

Lieve, lieve Mensen Hier een mailtje


Mari

Aanbevolen berichten

Hier een mailtje van Mari,

Ik ben weer aan het drinken,ik snap het hele forum niet! Ik kom niet bij de personen die ik antwoord wil geven! Ik snak ernaar om handvaten te krijgen, wij zijn toch allemaal bezig om de drank de baas te worden!!Oke, morgen weer een nieuwe poging. Weltrusten allemaal,

Liefs Mari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mari,

Er is een topic die Ditjes, datjes, dagdraad heet.

Daar klik je op en dan ga je naar de dag van bv morgen. Dan kijk je bij Dinsdag 13 maart en dan lees je ons.

Onder elk stukje staat beantwoorden, daar klik je op en schrijf je je stukje en dan druk je op beantwoord onderwerp.

Hoop je morgen te lezen.

Liefs Emmaroos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mari, je bent toch niet gaan drinken omdat je het forum niet snapt? we zijn allemaal met hetzelfde bezig, en soms wat met onzelf bezig.

Als je wilt mag je me ook een priveberichtje sturen, kunnen we samen kletsen!!!

Ik wacht op je en je kan het!!!! je kan stoppen met drinken, dat weet ik zeker!! en het is de moeite waard

dikke knuf voor vandaag!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mari, ik hoop dat je je eigen draadje wel terug kunt vinden, dan blijf je contact houden.

Maar als je met de dagdraad mee wilt doen kun je het beste naar ditjes en datjes de dagdraad gaan. Dan ga je naar de dag van vandaag, dan naar de laatste pagina en daar zitten we.

Als je en p.b.tje (mailtje) wilt schrijven naar iemand dan zie je boven aan de rechterkant van dat berichtje van die persoon een paar emoticons staan, daar staat ook een emoticon met p.b. Als je dat aanklikt kun je een p.b. schrijven naar die persoon.

Veel suc6 en blijf bij het forum hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...