Chretien Geplaatst 24 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2012 hoe word ik op de hoogte gehouden wanneer er een antwoord is binnengekomen op mijn tekst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2012 Rapport Share Geplaatst 6 april 2012 Hoi Chretien Als je een bericht schrijft staat helemaal onderaan in het scherm een hokje dat je kunt aanvinken bij 'abonneren op dit onderwerp' Aanvinken, en je krijgt de antwoorden vanzelf toegestuurd Gaat verder alles goed? groetjessss Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 23 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2014 In navolging hierop: 1. kan je ook jezelf abonneren op een onderwerp en ze niet in je mail binnen krijgen (zodat mijn kinderen zien dat ik hier iets mee te maken heb), maar dat je het ziet de vlg keer dat je inlogt. 2. Kan je het zien als iemand je naam noemt, zoals dat je getagt wordt op facebook. Nu wordt er misschien iets over of voor mij geschreven ergens en mis ik dat. Bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden