Spring naar bijdragen

Woensdag 19 april


Cheryl

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben net als huhhuhhu en huhhuhhu maar dan, - en met daarmee heel veel verschil (!), en ik ben met een reuze snelle computer en met een reuze snelheid -, ik ben, tsja wat....., ik zeg het je, maar voor wie het interesseert, en het antwoord (op de vraag wie geinteresseerd is - en waarin?) zou weleens teleurstellend kunnen zijn - dat het niemand is -, maar ach, wat maakt het (uit), en al was ik zoals eerder aangekondigd vandaag en gisteren in Londen - hoop toestanden hoor, zoals steeds met mij, en dat heeft zo zijn reden, maar, was ik nu eens niet de oorzaak van alle toestanden, niet vanwege de drank, wel vanwege dat ik het, zoals steeds, nergens mee eens ben - en al was weer terug, maar, klopt die zin nog, en zo ja, what the f... maar daar gaat het hier niet over, hier is lief en aardig, zoals het in het dagelijks leven zou moeten zijn, poezen en balkons, en veel zorg voor kinderen, dus van veel leuk en of laten we maar zeggen dat dat niet leuk is, want wat is leuk nou in godsnaam ... enzo... enzo, ik wil zoveel. En ik doe ook zoveel. Is de zuiperij niet vooral het relatieve verschil tussen willen en doen, of zo. Zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Cheryl,
Wat moeten we nou met zo'n bericht?

Weet je zeker dat je wat aan je drinkgedrag wilt doen?
Gaat niet goed zo hé?
Er staat hier een leger van helpers voor je klaar, wist je dat wel?
Kappen! En wel nu...!!!
Je hebt maar één leven!!!

Tante Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cheryl, ik snap er geen bal van. Kun je niet eens gewoon zeggen wat je zeggen wilt? Dan kan ik misschien gewoon reageren. Ik bedoel, ik ben niet boos of zo en ik veroordeel je niet maar ik snap het niet en dat vind ik jammer, want wat moet ik dan met je?

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè getsie
ik denk ga even mijn nieuwe draadje maken vaste prik tegenwoordig..... maakt niet uit.

Maar ik houd méér van een positieve opening Cheryl dan zo'n chaotische overdenking.....
ik raak van de leg omdat ik het niet snap...
kan je het even uitleggen voor Mutsen zoals ik?

Heb je ook zo'n chaos in je hoofd als in je posting?
Dan is even terugschakelen een optie !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,
Piggel, sterkte met je vader, hoop dat alles goed is??

Dank jullie voor jullie lieve woorden. Dus het is PPS, ik dacht al zoiets maar ik kon het niet vinden in m'n DSM IV, maar fijn dat het een naam heeft. Hoe ouder ik word hoe vervelender is die feestdagen ga vinden. Zonde eigenlijk, feestdag ik en zit te balen. Maar goed, het is gewoon woensdag en die kan ik aan.

Vandaag naar de dietiste, goed he van mij. Maar ik word echt tonnetje rond en wat ik ook doe het wil er niet af. Dus hup bij de kladden gevat en gaan (zal wel geen banaantjes meer mogen, jammer). En maandag naar een manueel therapeut, kijken of hij iets kan doen. I.p.v. benen heb ik 2 boomstammen die niet meer mee willen. En ik ga ervanuit dat ik met Hemelvaart weer soepel en iets lichter door het leven dartel. Ga die dagen lekker in een hut op de hei zitten met een stel vrienden, gezellig. Niet nog zo'n lang weekend alleen. Ik kan erg goed alleen zijn maar op die dagen, vreselijk. En dan zijn er van die "gezellige" dingen te doen. Ach, ik moet niet zo zeuren want vaak ik het ook leuk en vooral heel leuk bedoelt maar waarom kan ik daar dan niet van genieten.

Wat leuk die enthousiaste verhalen van Yanou en Marieke, fijn dat jullie het hier een beetje kunnen vinden. En Bacchus, het verleden is voorbij, we maken met elkaar weer een nieuwe geschiedenis.

En Cherryl, sterkte meid, hoop echt dat je wat meer hulp kan vinden.

Tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...