Spring naar bijdragen

Zondagdraad 23 april

tapas

Aanbevolen berichten

Wat was het stil zaterdagavond? hopelijk was iedereen iets leuks aan het doen. Ik ben naar het jaarlijkse hoogtepunt hier geweest........Het Bloemencorso... kijken naar zwaaiende meisjes op grote wagens waar vele handen bloedig bloempjes ingestoken hebben en net iets te dikke marjorettes die rillend in hun pakjes hun dansjes doen.... Hoewel ik niet veel gezien heb want ik was met mijn zus en we hebben weer eens flink bijgepraat, komt er meestal niet van, was eigenlijk voor het eerst sinds heel lange tijd en best bijzonder.

Houtje, Heeft je ex nog aan je dochter gedacht?
Emma, voel je je weer wat beter vandaag? en de kat ook?
Tosca, heb je het alcoholmonster weer in de hoek kunnen drijven?
Wat zal Satja het koud hebben in haar tentje...
Hermiena, loop je nog steeds te rennen? zondag is een rustdag hoor!!

en voor iedereen die ik natuurlijk nu vergeet.. maak er een fijne zondag van!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Het was stil....... aan de overkant vanavond......
Is wel vaker zo op zaterdagavond iedereen zijn ditjes en datjes..... toevallig was ik ook niet on-line maar eerder vanavond wel.

Het was een stressbende vandaag maar om 10.00 sms-tje Exje dat hij Dochter kwam halen om 1400 uur. Vriendin ingeschakeld die zou overdracht doen. Hij wou binnen kom en vriendin ging voor de deur staan staan en zei dat ze dacht van niet.

Ik lag klapperende van de zenuwen bovenaan de trap op de loer..... zie het het voor je? Maar kids redelijk vrolijk vertrokken. Verjaardag gevierd de stakker (is 8 werd 9) kreeg alleen maar geld, niemand had moeite gedaan voor een kadootje, of is dit de categorie zeuren? Okee het is zeuren, maar ik heb één kind dat geld wil voor computer spellen inderdaad en die andere niet maar dat vraag je toch even dan wat ze wil hebben lijkt me..... gelukkig had ik nog van alles meegegeven wat de mensen konden geven dus had ze toch wat (ik weet het ik ben gek maar het zijn mijn kinderen hè).

Nu morgen het feestje hier. Gaat wel lukken, we hebben wat buren, schoolgenoten e.d. opgetrommeld ivm gebrek aan familie. Verder is ze maandag pas écht jarig dus dan doen we iets leuks met zijn 3-en.

En ik ben nog hart-stikke-wakker help !!!!

Nou effe een potje freecellen dan maar en naar bed. Doei tot morgen !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Houtje, je bent geen zeur... je kinderen zijn je het dierbaarst en dat is geweldig. Voor je ex zijn de kinderen schijnbaar alleen maar een herinnering aan een ooit - verleden.. en dat doet pijn want daarmee doet hij ze zoveel tekort. Lijkt me heel moeilijk om dat te zien gebeuren. Trouwens, wat superslim dat je een vriendin de overdracht heb laten doen... en dat je kadootjes had meegegeven.. je kent je ex schijnbaar te goed.. en nee je bent niet gek, je bent een zorgzame moeder die probeert haar kinderen te geven wat ze nodig hebben... en die er voor ze wil zijn, zonder alcohol. Ik heb er bewondering voor!

Heel veel sterkte met de verjaardag vandaag, maar dat komt wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Emma Tapas Verientje

Normaal ben ik nu al redelijk aangeschoten, maar Zoon kreegt Fiets van Moeder op Gekneusde Schouder dus paniek !!! Ik ben nuchter dus kan rijden.

Taart klaar, nog wat leuke kadootjes in elkaar geflanst, resusal vergeten maar 2 flessen in huis voor bezoek die gaan daarna naar mijn gootsteenputje dat ligt te kronkelen. Net Goed.

Even een berichtje nu de kaarsjes er in doen.

Benen geschoren, haren gefeund, make-up op de juiste plekken, en ik Dochter vermaakt zich op de Computer. Wie is er nou jarig tenslotte? Op haar nieuwe stapelbed dat ik niet kan inpakken vandaar.

Jullie horen van me !!!!!!!!:heart:

Of je wil of niet

p.s. 1 mei gaan we naar De Roos Verientje ben benieuwd zag er erg leuk uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst felicitaties voor de 2 dochters en zoon van Houtje, Yanou en Ziba, moet voor de kinderen ook wel veel leuker zijn met een nuchtere moeder! Knap hoor! Want hoe leuk is, voor mij waren het altijd dagen vol stress.
Ik wil degenen bedanken die me hebben ondersteund na mijn uitglijer van donderdag en vrijdag.
Tapas, het monster zit weer in zijn hok, maar het heeft me veel moeite gekost. Hij gaf veel verzet; toont nog steeds zijn tanden.
Ben blij dat het weekend (bijna) voorbij is; de moeilijkste dagen voor mij. Had een stressvol weekend door toedoen van mijn zoon (ook hij is jarig komende week, op Koninginnedag). Al word hij dan 21, hij is nog steeds in staat me volledig onderuit te halen. Niet express, maar door zijn gedrag krijgt hij dat steeds weer voor elkaar. Ik laat me gek maken. Zonder drank kan ik er beter tegen en ben ik sterker, maar wat was het moeilijk om juist dit weekend niet naar mijn "maatje" te grijpen. Ik had hem immers weer even gekoesterd. Gelukkig had ik niets in huis en was er de refusal want anders...?
Vanavond maar eens vroeg naar bed, door drank en zoonlief een aatal nachten slecht geslapen.
Iedereen nog een fijne avond en een goed begin van een droge week
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Tosca

Allereerst felicitaties voor de 2 dochters en zoon van Houtje, Yanou en Ziba, moet voor de kinderen ook wel veel leuker zijn met een nuchtere moeder! Knap hoor! Want hoe leuk het ook is, voor mij waren het altijd dagen vol stress.

Ik wil degenen bedanken die me hebben ondersteund na mijn uitglijer van donderdag en vrijdag.

Tapas, het monster zit weer in zijn hok, maar het heeft me veel moeite gekost. Hij gaf veel verzet; toont nog steeds zijn tanden.

Ben blij dat het weekend (bijna) voorbij is; de moeilijkste dagen voor mij. Had een stressvol weekend door toedoen van mijn zoon (ook hij is jarig komende week, op Koninginnedag). Al word hij dan 21, hij is nog steeds in staat me volledig onderuit te halen. Niet express, maar door zijn gedrag krijgt hij dat steeds weer voor elkaar. Ik laat me gek maken. Zonder drank kan ik er beter tegen en ben ik sterker, maar wat was het moeilijk om juist dit weekend niet naar mijn "maatje" te grijpen. Ik had hem immers weer even gekoesterd. Gelukkig had ik niets in huis en was er de refusal want anders...?

Vanavond maar eens vroeg naar bed, door drank en zoonlief een aatal nachten slecht geslapen.

Iedereen nog een fijne avond en een goed begin van een droge week

Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merkte ook na mijn uitglijder dat het moeilijker is om dan weer de draad op te pakken. Daar schrok ik best wel van. Maar nu ben ik weer anderhalve week verder en gaat het goed en heb ik het duiveltje weer in zijn doosje teruggeduwd! Dus.. geef het de tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Terug van mijn wandel/kampeerweekend en bijgelezen. Jazeker (ik las het ergens), ik heb het de eerste nacht ontzèttend KOUD gehad. Ik begon zonder kleren omdat het eerst helemaal niet koud was maar ik werd elk uur ijskoud wakker en deed dan wat extra aan. Een soort chronische ontkenning van hoe koud het wel niet is. 't Lijkt wel drinken, je gooit er steeds een beetje meer in en het is nooit genoeg, maar dat je een probleem hebt dringt niet eens tot je door.
De tweede nacht extra dekens geleend en van meet af aan àlle kleren aangetrokken die ik bij me had. Heerlijk geslapen!

Eindeloos gekletst, lekker gewandeld, gegeten, gedronken. Geen druppel alcohol behalve dan dat spoortje port (of was het madeira) in het hoofdgerecht van het afsluitende etentje.
Ik heb me uitstekend vermaakt. Voelde me niet saai en had ook zeker niet het gevoel dat ik door anderen saai gevonden werd. Qua humor en gezelligheid ben ik volgens mij geen spat minder dan vroeger. Ik ben alleen veel minder snel 'over the top', minder uit op confrontatie en veel milder naar anderen toe. En 's morgens natuurlijk een stuk fitter.
En ik heb gewoon een heerlijk stel lieve vriendinnen die het allemaal fijn vinden dat het zo goed met me gaat. En die gewoon hun eigen gang gaan en zich niet ongemakkelijk voelen omdat ik dat ook doe.

Wel total loss natuurlijk van twee fikse wandeldagen, dus nu lekker op tijd naar bed!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Satja

Je zal wel heel snel weg zijn want na twee van die buiten dagen, is het goed slapen.
Het is fijn te lezen hoe goed het je allemaal af gaat zonder drank, en het is verdient hoor.
Weetje bij mij zijn de fanatieen ook niet van de lucht om lekker te kamperen in de natuur,
zonder dat drank mee reist, je ben weer een voorbeeld, hoe het ook kan.

Zo kan je de week weer hebben he, na al dat gewandel en geklets met vriendinen.

fijne week
Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...