Spring naar bijdragen

de échte koninginnedag

pietjepuk

Aanbevolen berichten

lieve forumvrienden

ik zie dat ik in het kader van "ditjes, datjes en dagdraad" nog nooit de eer heb gehad, dus ik ben blij de plechtige opening van deze zondag te kunnen doen.

Ik hoop dat het een fijne stralende dag zal worden voor iedereen maar vooral voor Katrien, Houtje en Verientje voor wie de vakantieweek nu echt gestart is!

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo droge dagen gewenst.

Voor iedereen die het gaat proberen in een punt tentje

en een mooi zonnetje voor wie het moet doen met een terrasje vandaag.

En een leuke tip voor de thuis blijvers, vorig jaar heb ik een nieuw fornuis gekocht, en als ik de twee
grote pitten aanzet, en luister met mijn ogen dicht, op gelijke hoogte . dan gaan mijn gedachten, door het geluid van het gas, terug in de tijd dat ik de gas lampen hoorde branden, toen ik als kind in de tent in gestopt lag te luisteren savonds, naar wat er voor in de tent gebeurde, en bedacht hoeveel zwaarder de stem van pa was , ook al werdt er alleen gefluistert, enzo.

Toen was geluk heel gewoon.

Mini vakantie van

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh prachtig, ik hoor het ook meteen weer.. als kind altijd gekampeerd.. dat waren de mooiste tijden in mijn leven. 6 weken lang aan het lago Magiore in Italie, zwemmen en spelen. Wandelen in de bergen. Dank je voor het terugbrengen van die mooie herinneringen Helder, en het lukt mij zelfs zonder het fornuis aan te steken. Kamperen is voor mij nog steeds de enige echte manier van vakantie vieren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja Helder, mij doet dat ook aan italie denken, hahahaa. Ben dan ook blij dat we dit jaar eindelijk weer naar mijn jeugdvakantie land terug gaan!! Dat wilden we 3 jaar geleden al maar het kwam er steeds niet van. Maar we gaan lekker 3 wkn met de camper door Italie trekken. Heerlijk heb er nu al zin in!! Nog 1 maandje werken en dan is het al zo ver!!!

Nou verder weinig nieuws hier, gister heerlijke bank hang dag gehad met manlief en naar de koningin gekeken op t.v. lekker relaxed. Vandaag doen we ook niet veel interessants, lekker toch?

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, het wordt echt een rustig weekje hier nu een paar van onze top-schrijvers met vakantie zijn. Dat is vandaag al te merken!
Wel een nieuwe schrijver gespot: Little, welkom!

Ik dacht dat ik niet zo'n moeite zou hebben met de koninginnedag maar het was maar goed dat het feest al op z'n einde liep toen ik gisteren door de stad liep. En het was maar goed dat ik de hele dag opleiding heb gehad zodat ik niet 's middags al tussen die feestende en drinkende mensen kon vertoeven.
Ik heb het frisse plan bedacht om volgend jaar als ik in de stad woon op koninginnedag een heel stel vriendinnen uit te nodigen om mij te vergezellen bij een geplande uitglijder. Hoe zou dat zijn?
Wie kan mij eigenlijk vertellen hoe het is om na een lange periode weer eens (eenmalig) te drinken? Moet je dan meteen weer helemaal opnieuw afkicken? Of pak je de nuchtere draad makkelijk weer op?

Ik hoop dat iedereen de koninginnedag helder doorgekomen is. En over Helder gesproken, ik hoop dat jij de boel niet in de hens hebt gestoken met je kampeernostalgie in de keuken! Wel een mooi verhaal trouwens, en heel herkenbaar voor anderen kennelijk. Voor mij niet, ik kom niet uit een kampeerfamilie, sowieso niet uit een vakantiefamilie, wel uit een reisfamilie, maar nooit samen.

Prachtig, jouw verhaal van Tapas, Tapas. Hoe bedènk je het om naar zo'n keuring te gaan!

Voor wie hier vanavond nog rondleest: laat je niet ontmoedigen door de rust, dat komt omdat het vakantie is.

Fijne avond/nacht,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik vond het ook lastig gisteren hoor! drinken hoort toch wel bij Koninginnedag.. live muziek, terrasjes, en bier.. gelukkig was het gisteren erg koud, maar ik hoorde thuis overal muziek.. en voelde me best eenzaam zo nuchter op de bank..

Ik ben de halve dag vandaag op stap geweest, had niet zo'n zin, maarja familieverplichtingen he.. pffff.. ik heb best een lieve familie maar dit was erg vermoeiend. Zit je tussen de gezinnetjes de vakantieplannen van iedereen te bespreken, nou ja, iedereen behalve ik dan... Ik ben nu echt helemaal afgedraaid en duik erg vroeg mijn bed in, want de nachten zonder seresta zijn me toch aan het nekken. Saggerijnig dus!! pffffff...

maar wel nuchter!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...