Spring naar bijdragen

maandag 1 mei 2006, de eerste dag


Houtje

Aanbevolen berichten

Tent getest en ingepakt, hier staan honderden kratten met spullen, dan moeten nog "even" al onze kleren mee.... kreun & steun. Ik voel me een soort Karen Blixen in haar Out-of-Africa colonne alleen die hadden 14 jeeps en 100 dragers en ik 1 auto 2 kids, 1 vriendje en al die meuk.....
Maar goed, morgen een minitasje met de hoognodige kleren mee, geen toeters en bellen, een zwempak en een pyama dat is het zo ongeveer hahahahaha.

Ik ben benieuwd na 11 jaar hoe het zal zijn weer in een tent te zitten, het rook wel weer bekend, dat wel van de week bij het proef-opzetten !!! De luchtbedden zijn niet getest (verrassing) en hoe koud het is zien we
wel!!!

Als ik een internetcafé kan vinden schrijf ik natuurlijk even, maar voorlopig zal ik daar geen tijd voor hebben

Voor hen met kids een fijne week, het wordt mooi weer dus geniet ervan allemaal.

Ik ga het droog :rose: proberen te houden weer een hele nieuwe situatie, voor de tent zittend zónder wijntje. hmmmm is niet erg aantrekkelijk vooruitzicht maar goed, we doen het er mee.

tot over een kleine week

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zal ik je iets leuks vertellen? morgen wordt nog even afzien qua weer maar daarna gaan we zomaar een warme zomer in, dus vergeet je korte broek, zwemkleren en zonnebrand niet.. het wordt deze week verdorie 20 tot 25 graden.. zouden ze ons gek willen hebben? Vandaag de kachel aan, en overmorgen de ventilator!!

Houtje heel veel plezier, vergeet je refusal niet en probeer lekker veel te lezen en te genieten van het smorgens je tentje fris uitkruipen. Lijkt me best spannend om zo in je eentje met de kids op stap te gaan en ik vind het reuze moedig!!! Dit is de mooiste tijd van het jaar, en je zult zien dat je het bos waarin je gaat kamperen nu per dag zult zien groeien, net zoals jij gegroeid bent het afgelopen jaar!!

genieten dus!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Houtje

Fijne vakantie gewenst, we zullen je wel missen deze week, wanneer ben je terug?
MIsschien kun je makkelijk inloggen, het was vroeger een mooie traditie dat je anzichtkaarten kon
kopen en posten op een camping.
wie weet wordt je nu hartelijk toegelachen als je er naar vraagt, zeg dame waneer hebt U voor het laatst gekampeerd we hebben e mail hoor. ha ha.

Tot volgende week

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is een mooie wens van Fleur, dat je deze week alleen aangename verrassingen krijgt Houtje. Al kan ik ook wel weer uitzien naar drie afleveringen vol met de meest onmogelijke belevenissen uit de serie 'Houtje gaat kamperen'.

Alle anderen die vertrekken vandaag: heb het goed!

En de bewakers van het front wens ik een fijne dag toe.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, Satja, Katrien,

fijne droge vakantie nogmaals gewenst, hoop dat jullie een internetcafe kunnen vinden en anders... merken we tenminste eens goed hoe hard we jullie nodig hebben. Tuurlijk gaat dat zonder alcohol ook, voor een tentje zitten.

Houtje, die kratten die allemaal meegaan, he, dat zijn toch geen kratten bier hoop ik??

Voor allemaal: fijne dag gewenst, juist heerlijk dat het mooi weer wordt toch? Hélpende gedachten ontwikkelen heb ik geleerd. We moeten toch van onze eigen kracht uit gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi weer is heerlijk, en dat hebben we wel verdiend!! maar om nou meteen van 10 graden naar 25 te gaan.. dat is een ware cultuurshock.. een run op de zomermode.. flinke wassen buiten.. spierwitte kuiten en korte broeken.. opwaaiende zomerrokjes.. vind ik altijd zo grappig, de een in een zomerjurkje en de ander in een jas met sjaal. De natuur gaat ons gewoon wat in de war brengen!

Het mooiste van zomer in mei vind ik het bos.. ik kom er elke dag en kijk er zo naar uit om het binnen een paar dagen van kalig met een zweem groen, naar een lichtgroene oase te zien gaan.

(oja en pietje puk.. ik kan gewoon niet zo goed tegen hitte, vandaar dat ik er toch wel een beetje tegenop zie!)

Ik ga rennen, naar mijn werk!! Iedereen een fijne vakantie gewenst!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,
wat een geluk hebben de vakantie gangers, meer dan verdiend hoor!

Druk druk hier, wel gezellig weekend gehad maar ik moet nog zoveel en ik ben al zo moe. Wat een gezeur maar het is even zo.

Jongens, denk aan jullie, lees veel maar heb niet zoveel in te brengen op het moment.

tot spoedig,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zou die vermoeidheid ook niet wat met het rotweer te maken hebben? ik ben het zo zat, weekend was veel te druk.. en ik zit hier verdorie weer met een dikke trui en de kachel aan. en een kletsnatte jas aan de kapstok. Ik denk dat de warmte en het zonnetje ons allemaal erg goed zou doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehhhhh, Pietje... ik ben niet met vakantie hoor. Ik heb al zo veel vrij genomen dat ik een beetje uit moet kijken dat ik nog wat over hou voor als het echt nodig is. Dus gewoon weer aan het werk deze week, of het nou 10 of 25 graden C is.

Emma, ik ben ook zo onverklaarbaar moe de hele tijd. Ik kan wel twaalf uur per nacht slapen. Vannacht wel tien uur geslapen en nu kom ik thuis en zit ik echt met bijna dichtvallende ogen achter de pc. Ik geef daar altijd maar een beetje aan toe, wetend dat het ook wel weer anders zal worden.

Eerst maar eens even wat eten en de krant lezen. Misschien tot later.

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het ook niet meer wie allemaal weggingen. Houtje weet ik zeker, Mathilde?? katrien?? En PP is eindelijk weer es hier, gaan wij allemaal (duhh) weg.

Ja moeheid gewoon aan toe geven. Heb ook nogal wat emotionele zaken lopen, wil er liever niet over praten maar ik vind het allemaal best lastig. Het zal allemaal wel weer "gaan passen" in het leven maar nu is het nogal vermoeiend.

Dus ik verheug me op woensdag, vooral de late middag, dan herkeuring WAO achter te rug en mooi weer.

Liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma, wat spannend! ik kan me voorstellen dat je je daar zeker niet veel beter door gaat voelen.. wat zal jij opgelucht zijn als je woensdagmiddag gehad hebt.. ik duim heel hard voor je dat je een begripvolle arts gaat treffen! want ze zitten er wel!!!

Hier ook al moe, en alles zat en voor het eerst sinds tijden weer sterke gedachten aan alcohol.. voor ik het wist zat ik te fantaseren over die fles witte port en wat het met me zou doen... maar ik heb de gevarenzone overleefd (morgen namelijk een vrije dag, overmorgen niet en ik dronk alleen maar als ik de volgende dag vrij was). Maf hoor, dat met het omslaan van de stemming de drang naar drank ook weer toeneemt. Ik heb het zo koud, koude handen, koude voeten.. bah!

maar niet zeuren, mijn electrische dekentje staat al aan.. en ik duik zo mijn warme nestje in en hoop dat het na vannacht eindelijk echt warm gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...