Spring naar bijdragen

woensdag de mooiste dag der dagen


Houtje

Aanbevolen berichten

Zo we hebben wel weer genoeg tumult gehad hier zo lijkt me ...

Tapas die zo dapper is en op TV thee gaat drinken.. wauw !!!! Dat UWV ga ik ook wel overleven, we zien wel weer.

Mag ik overigens vermelden dat de "negeer-methode" tegen het monster van 1600 uur prima heeft geholpen en nu al een week lang?

Ik denk erover als dat nog een week zo goed gaat de Refusal af te bouwen want rotzooi is het wel (met bijwerkingen)....

Allemaal een fijne en :rose: droge dag gewenst en geniet van het mooie weer !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Houtje

zo ik ben heeeeeeeeel blij voor je dat het eindelijk minder zwaar wordt om 4 uur voor je, ik heb zo zitten
denken hoe het je makelijker zou gaan. helemaal tof.
Nu we het over T.V. hebben ik heb zelfs aan boer zoekt vrouw gedacht, ha ha
je heb even wat anders aan je hooft als er om 4 uur de koeien opstal moeten, voor het melken.
zo jij praat effe een dag niet met mij he , ha.
Maar dat is nog minder gek als wat we met Tapas mee maken wat gaat dat goed, al had je een jaar geleden gezecht, jo meid over een jaar zit je thee te drinken op T.V.

Dan had dat direkt goed genoeg geweest voor het UWV.

na ja het is helemaal toppie allemaal.

groetjes Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal
ben ik nog een keertje
Een week of twee geleden vertelde ik zo leuk dat ik nog wel eens voorbij kom met een groet maar dat
ik mijn kaarten opnieuw schud.
Eigelijk is dat nu ook zo ik geef reacties op berichtjes enzo, maar ben minder aktief met vertellen hoe
het mij vergaat.
Maar er is zoveel meer, de complimentjes die ik zo nu en dan krijg zijn zo helpend en waardevol.
Vorige week noemde Katrien mij en Dick in een adem, met het verhaal dat mannen moeite hebben met troosten en kunnen praten over gevoelens, dat iriteert mij dan best, het overeen kam scheren van mannen.
Dan zie ik daar onder het bericht van onze Pietje, jij KAN bijna geen man zijn het komt er allemaal zo lief uit en daar denk ik dan zo overna, en ik kan niks anders denken dan dat dat het aller grootste compliment is aan mij in jaren gemaakt.
En dat maakt mij zeer gelukkig, en wil ik graag zeggen. Dank je wel PP

Natuurlijk ben ik wel een man daar hebben we al eerder over gegrapt, en ik kijk ook wel eens een avond naar dicovery canel, en zo.
Maar ik kan wel degelijk mijn gevoelens verworden, en uiten, en ben ook blij dat ik daarbij kan komen bij mij gevoelens ondanks al die tijd alcohol gebruiken en kroko tranen.
En ik voel dingen soms anders, bij de bruiloft van Maxima, wat zo mooie beelden opleverde dan hou ik het ook niet droog, en met verbazing zie ik dan een nauwelijks geemotioneerd oog kontakt van haar man, hij keek maar heel even opzij, dan geef ik Katrien weer gelijk.

Maar ik kan nu denken wat Pietje mij heeft gezecht.

nu ja dat wilde ik even kwijt en hou het droog

GRoetjes Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik nog maar een keer,wat hier boven staat komt denk ik, juist door dat ik opgevoed ben, in geloof. dat ik een rot jongetje was, dat is iets wat blijft hangen ook na jaren, dit zeg ik zonder boosheid het gezin was te groot.
Wat mijn inzicht en zelf beeld veranderd heeft is het opvoeden van mijn stiefdochter.
Ik ben hier nog vaak mee bezig. ook deze week als ik Houtje hoor vertellen over haar Dochters verjaardag.
Dan gaan mijn gedachten terug in de tijd, sorry, ik wil dit schrijven ik heb zoveel herrineringen,en moet
het gewoon kwijt.
Ik had Houtje vorige week al gezecht let op maak je niet te druk, het is namelijk zo een kado als je zelf zonder stress, en ruzies met je ex, en natuurlijk nuchter bent en liefdevol bent.

Toen mijn stiefdochter 8 jaar werd woonde ze op een boerderijtje ver weg, bij bozige grootouders, onder de rook van ternobyl. haar vader met een zeer kwade alcohol verslaving, kan ze niet herineren, haar moeder was haar leven aan het vergooien in nederland. Zij, mijn dochter had de hond zo zwaar mishandeld, dat opa het beest dood heeft moeten maken, een dag voor haar verjaardag.
Hier in Nederland zag ik haar Moeder met haar laatste geld een kadootje zoeken bij de zeeman, met trillende handen ze was ziek, dat moest dan gepost worden,ik heb er naar gekeken en een ander plan gemaakt, haar moeder heb ik in het hilton gegooid om uit te zieken, alles was kapot haar huid en haar daar liep push uit, en dag later ben ik er na toe gegaan met geld voor nieuwe kleding , en vond haar in de gang ze was de schoonmaakters aan het helpen in plaats te slapen, na enig uit leg werd het haar pas duidelijk dat ik wel betaalde voor de kamer,zij de stad in, en werd overal weg ge stuurt verdrietig trof ik haar zonder nieuwe kleding, de volgende dag, tja ik ben toen naar donner gegaan en overnacht was ik vigasist geworden en haar op gemaakt , en ja wel opeens was het kleding zoeken geen probleem meer.
zij noemde mij richard gere. alleen de gegeven aandacht maakte haar al mooi. verders heb ik een bmw aan barrels gereden, plak gas 4000 km scheuren, maar mijn stief dochter kreeg bij het uit blazen van de kaarsjes als kado een moeder van mij.
Het geluk en ongeloof in mijn dochters ogen dat is onbetaalbaar geweest dat uit het niks!! opeens het hek wordt plat gereden door een bmw en daar stapt dan je moeder een mooie vrouw uit.

Helder

Naschrift moderator: naam verwijderd in verband met de privacy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En over kunnen troosten Katrien

Pas na 2 jaar hing mij stiefdochter midden in de nacht aan mijn nek met het volgende verhaal,
helder jij zecht dat ik zo lief ben en dat ik altijd luister naar wat ik van binnen voel, en en en ,
en nou geloof jou wel, maar ik wil van binnen mooi zijn, hoe kan ik dan toch iets
heel slechts doen.
Pas na 2 jaar troost en liefde veranderde haar gevoel van eigenwaarde. en zelfbeeld.
En ik weet dat ze het over haar hondje had.


Sorry Helder op de praat stoel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjonge wat een prachtig verhaal Helder! :present:

Zo zie je maar wat het voor verschil kan maken als er één persoon op de wereld is die je vertrouwen en liefde geeft! Het is een klein zaadje wat je geplant hebt en het heeft een tijdje geduurd, maar het is uitgegroeid tot een prachtige bloem! Je hebt je stiefdochter haar moeder teruggegeven en haar gevoel van eigenwaarde, en wat mij betreft heb je nu geen stiefdochter, maar gewoon: een dochter!!!

Je kunt aan het eind van je leven met recht zeggen: ik heb niet voor niets geleefd!!!:present::present::present:


liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder........... ik ben stil.........
(en dat wil wat zeggen) :D

Heb je gisteren en eergisteren avond gemist op onze "date" maar jij zat natuurlijk Discovery te kijken geeft niet we weten wat we aan elkaar hebben:present:

en dat is een kadootje......:heart:

hele fijne dag van mij speciaal voor jou........:rose:

nog even over mezelf:Houtje wil graag even genoteerd zien dat ik inderdaad op 28 april EEN HALF JAAR NIET MEER DRINK. Ik ben op 3 oktober 2005 begonnen bij de cactussen en ik laat ze niet meer los !!!

28 oktober 2005 spontaan gestopt met drinken zo maar.
Weet jullie hoeveel dat is? Een liter wijn gemiddeld per dag = 7 glazen x een half jaar = 7 x 1.281 glazen wijn!!!!! (ik ga niet vertellen dat er in de zomer wel wat extra bier bijkwam en in het weekend extra wijn).

De besparing is 550,-- Fleuri minimaal !!!! (gegeven fles van 3 fleuri per dag....)

Jongens dat wordt een feessie !!!!!!!!!

En zelfs het doodzwijgen van 4 uur lijkt te helpen.

En soms, heel soms, lijk ik ook ietsjes-ietsjes minder depressief te worden...... het zal toch niet waar zijn hè?

Spannend !!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wauw wat een mooie berichten allemaal, Helder wat een prachtig verhaal, zie je wel dat er nog wel mensen zijn die om hun medemensen geven. Je stiefdochter is mooi van binnen, vertel dat steeds weer aan haar. Wat er met die hond gebeurd is is uit onmacht gebeurd.. geen moeder, boze grootouders, waar moet je anders met je woede heen. het gedrag op dat moment was niet zo mooi, maar zij is wel mooi! En wat geweldig dat ze zichzelf een 2e kans geeft met opnieuw voor een hond gaan zorgen...

Begrijp ik nu dat je voor moeder en kind zorgt? Ik heb heel veel bewondering voor je! Je bent een lieverd die trots op zichzelf mag zijn! en ook nog gestopt met drinken..

Hout, een half jaar is lang.. ik ben nog niet eens op de helft. Kan me bijna niet voorstellen dat ik ook zover kom, gewoon maar doorgaan he.. Ik hoop zeker voor je dat de depressieve buien minder gaan worden.

en ja, ik hoop dat het UWV niet naar Nova kijkt hihihihihi... Hoewel ik de officiele beslissing al binnen heb, en gelukkig nog steeds deels in de WAO zit. en nee, ik weet nog niet wanneer het uitgezonden wordt, hopelijk hoor ik dat vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Helder,

Dank je voor je mooie woorden en je prachtige troostverhaal. Overigens bedoelde ik het ook een beetje plagerig, dat je te lief bent voor een man. Natuurlijk zijn er heel veel lieve mannen. Natuuuuuuuuuuuuuuuurlijk!! Ik ben getrouwd met een heel lieve man bijvoorbeeld. Dus ik heb een levend voorbeeld in mijn buurt.

Maar, ik blijf wel bij mijn woorden: JIJ BENT EEN SCHAT, HELDERTJE. Dat was wel helemaal gemeend en blijkt hierboven nog eens een keer.

groetjes

' je ' Pietje

ps Houtje, dat zou toch fantastisch zijn als het niet drinken inderdaad een positieve invloed heeft op je depressiviteit. Dit lange termijn voordeel zou het grootste voordeel zijn dat je je maar kan bedenken he?


pps Helder, lijk jij inderdaad op Richard Gere??????????????????????????????????????????????
mmmmm! (sorry)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Pietteken,

Het zou werkelijk fantastisch zijn als ik me eindelijk iets minder wanhopig zou voelen:angry:

Op dit moment ben ik alleen héél erg moe ..... logisch wel na verjaardag Dochter, 2 dagen stress of ze wel/niet gehaald zou worden door haar vader, haar verjaardag zondag, én maandag uitdelen e.d., dinsdag de UWV en de tandarts met haar (ja ik heb waarschijnlijk paranormaal mijn angst op haar overgeplant) dus ik ga nu maar eens een fijn stukje voor de buis hangen met filmpje en een kopje thee.

Vanavond om 21.00 laat ik een pil in de keel glijden en droom daarna van tropische eilanden, kokosnoten waar knappe boys uit springen, warme zonnestralen, fietsen met de warme zomerlucht in je haren, wakker worden met de zon op je snoet (en natuurlijk een uitermate romantisch charmante knappe man naast je.....tja het moeten wel dromen blijven hè). B)

Mocht je klaar zijn met het exotische gebeuren in Verweggistan dan zullen we je met warme armen weer in de moederschoot van ons forum omsluiten.....:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi herder wat een prachtige verhaal .ik weet niet wat moet ik zeggen.dat er nog mensen zijn die om andere medemens geven.ik had soms twijfels gekregen over goedheid van mensen maar nu geloof ik weer erin .bedankt hele fijne dag nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...