pietjepuk Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 beste Tactusdat hoop ik met jullie, vanuit het forum zullen wij in ieder geval evenveel hulp proberen te bieden als we zelf hier hebben mogen ontvangen. Daar kun je op rekenen(ik zeg " we" , maar ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Beste tactus,pp spreekt ook voor mij hoor!! Ik hoop dat er nog veel meer mensen de hulp krijgen die ze nodig zijn.Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Nou luitjes,Tapas, ik hoop dat je nu lekker kunt slapen. Je hebt het echt geweldig gedaan hoor!Ik duik ook mijn mandje in, morgen weer een drukke dag. Ben gelukkig erg moe omdat ik vanacht zo slecht heb geslapen maar goed ik zie het allemaal wel weer positief in nu. Ik schrok vooral heel erg van het feit dat de trek ineens weer de kop op stak. Dat akelige duiveltje. Maar nu is ie weer plat gemept hoor dus voorlopig heb ik vast geen last meer van hem.Slaap lekker allemaal,Liefs Hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleur Geplaatst 3 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2006 Hoi allemaal;Ik heb de uitzending gemist, ik hoop, dat ik straks de herhaling kan zien.Groetjes, Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kippaniki Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 Leuke uitzending, wel grappig om te zien dat tactus maar uit 16 mensen bestaat, iedereen veel sterkte gewenst en geniet van de zon.Fleur, de uitzending kun je op internet via novatv.nl terug zienGroetenKipBijna 6 weken zonder alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 Hèhè, eindelijk tijd gehad om te kijken. Mooie uitzending hoor! En Tapas, dat met die kilo's viel best mee, je ziet er prima uit.Ik vind dat we wel trots mogen zijn op onszelf en op de Tactusbehandelaars. We zetten hier toch iets heel moois neer waar nog héél veel mensen iets aan kunnen hebben.Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2006 Oh ja, dat vergat ik nog te zeggen: je kunt het filmpje ook gewoon op een volledig scherm zien (dus niet zo klein). Klik op het juiste icoontje onder het kleine beeld.Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden