Spring naar bijdragen

Even pauze


Tosca

Aanbevolen berichten

Lieve Allemaal,
Ik laat even weten dat ik even wat "afstand" wil nemen. De grote toeloop van fantastisch moedige mensen die willen stoppen, minderen of allang gestopt zijn met al hun intense verhalen heeft me een beetje overweldigd. Het houdt me zooo bezig dat ik er van aan het dromen sla; na een dag werken zit ik soms de hele avond te lezen en wel of niet te reageren. Ik kom er niet van los en wil op iedereen wel reageren. Dat hoeft natuurlijk niet, dat weet ik wel, maar toch vind ik een beetje dat het MOET van mezelf. Omdat ik al zovaak vind dat ik dingen MOET vooral van mezelf. is het beter om het een beetje los te laten. Moet gewoon weer eens lezen, naar de film, sociaal zijn, kortom: van de bank af en achter de PC vandaan.
Ik ben dus niet weg omdat het niet goed zou gaan, want dat gaat het wel. Althans wat het drinken betreft; slik trouw mijn refusal en ben blij dat ik 8 weken geleden de stap gezet heb. Ik zit alleen even niet goed in mijn vel, veel verdriet, boosheid en eenzaamheid. Dat moet er maar eens uit.
Hoop dat jullie het begrijpen; is geen kwestie van desinteresse. Ik zal zeker nog lezen, maar misschien niet alles.
Heel veel succes voor iedereen, of je nu al 7 jaar,3 jaar, 1 jaar of 1 dag droog staat: hartstikke goed !!
Veel groeten en tot later
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Tosca,

Fijn dat je dit vertelt. Dat we je niet opeens kwijt zijn.
Ik begrijp heel goed wat je schrijft, ik vind het soms ook moeilijk om niet op iedereen te reageren. Maar gelukkig zijn mijn hersens niet zo attent, dus dan laat ik vanzelf wat schieten.
Als je erg alert bent op anderen dan zal het wel moeilijk zijn om niet meegesleurd te worden in alle verhalen.
Lees gewoon lekker als je daar zin in hebt. En doe het niet als je er géén zin in hebt. En mocht je je bedenken en weer willen schrijven, dan kun je dat toch ook gewoon doen? Je bent zo vrij als een vogeltje hier, onthou dat maar!

Zorg goed voor jezelf Tosca!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tosca,

laat af en toe horen hoe het met je is, en als je je bedenkt: kom weer gewoon terug! Ik begrijp je argumenten en wens je heel veel succes, maar ik hoop toch stil dat we nog af en toe van je horen.
Maar je moet doen wat je het beste helpt en als dat afstand nemen is, dan ís dat zo.

heel veel succes

Pietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...