Spring naar bijdragen

Welkom


fleur

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,
Een hartelijk welkom voor: Ernesta, femmy, marietje, maikel, beep, yvonne, rudy, rvanth! En nu hoop ik maar dat ik niemand ben vergeten. Ik had even iets anders aan mijn hoofd, maar nu dan van mij een wat verlaat welkom op dit forum. Ik hoop veel van jullie te horen en dat jullie hier de steun vinden, in welke vorm dan ook.
Ik las, dat PP mij al op mijn kop had gegeven, want waar blijf ik nou met mijn welkom. PP, je hebt gelijk, maar hiermee maak ik het goed.
En Bacchus: goed, dat je gaat stoppen en dat je van plan bent je huisarts in te schakelen. Goed plan en we zullen je hier wel herinneren aan je voornemen.
Ik mis al een poos: Floortje, hoe zou het zijn? En waar is St. Maarten?
Opa2 zag ik weer, leuk; goed om weer even wat aan je probleem te doen. De die-hards hier hebben het forum toch nog nodig; ik merk, dat het belangrijk is voor mij om te volharden in het volhouden. En niet terug te vallen in de oude gewoonte.
Groetjes, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur,

wie ben ik om jóu op je kop te geven. Dat zou ik nóóit nóóit nóóit doen!
Ik miste alleen je warme support waar de nieuwe mensen al maanden zo van profiteren.

De dag dat ik jóu zou bekritiseren, mogen jullie me van het forum verwijderen

groetjes

Pietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur,
Dat zeg je goed; volharden in het volhouden. Dat valt nog niet altijd mee en daarom ben ik nog steeds blij met mijn plekje hier op het forum.
StMaarten loopt niet in zeven sloten tegelijk. Alleen uitkijken dat niemand hem 'de pijp wil geven';)
Leuk hé, Opa2 weer even langszij?
Ik ben even een beetje op de achtergrond geweest, had ik nodig maar ik doe weer mee hoor!
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is inderdaad fijn dat we Pietje hebben maar het fijn dat we allemaal ELKAAR HEBBEN.
Ik ben zo gesterkt in mijn voornemens dwz. nieuwe gewoonten door Tapas onze Tv-hero, door Fleur, die 1 juni een jaar droog staat ze drinkt gelukkig nog wel water.

Mijn ex heeft net de kinderen opgehaald voor een zwempartijtje: of ik brood had, en drinken, en bekers, en waar het zwembad was, grrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!!!! deruit !!!!!!!!!!!!! tjees wat is die man irri !!!!

De BPM zit heerlijk in mijn tuin ( joepie) scharrelt door mijn huis, ruimt planten op, en gedraagt zich alsof het nooit anders is geweest en ik ben als een kleuter zo blij en jaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet wat jullie willen zeggen en jaaaaaaaaaaaaaa jullie hebben gelijk maaaaaaaaaaaar laat me even genieten.

Ik heb vóór me al die stomme papieren liggen van het UWV die MOETEN om 5 uur op de bus zijn, dus duim voor me.

De BPM blijft hier heeft hij beloofd gisteren ging ik ook hyperen en paniekaanvallen krijgen brrrrrr.

Ik heb alweer een knoop in mijn maag.

Duim voor me !!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, Mispoes Houtje,

dat wil ik helemáál niet zeggen!!!

Geniet met volle teugen. Dát wil ik zeggen. Niet aan morgen denken. Net zo als met het níet drinken. Leef NU, dus ga genieten van de BPM, wij rooien het vanmiddag wel hier!

Heel veel plezier vandaag ....

Pietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat was precies wat ik ook dacht toen ik je berichtje las, Houtje.

Zijn wij zulke draken soms? Dat we allemaal gaan zeuren en ach en wee roepen en waarschuwen als er iets gebeurt wat je fijn vindt? Nee toch!

Grijp die bpm en maak er iets moois van. Hoe het verder gaat en hoe lang het duurt weet je toch niet dus waarom zou je je daar druk over maken? Blijf maar goed voelen of het klopt voor jou, that's all!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahhhaa houtje dat dacht ik dus ook!!! Geniet er van meid!!!

Ik wou ook ff alle nieuwen van harte welkom heten op dit fijne forum!! Hier met zijn allen zijn we de alcohol wel de baas hoor, en het schrijven helpt enorm dus schrijf gerust alles van je af!! Veel sterkte met de strijd allemaal!!!!

Nou moet weer rennen, sorry druk druk druk je kent het wel. Er komt zo weer een groepje dus gaan we weer gauw aan het werk. En warm dat het is hier op de zolder!! pft, de airco kan het bijna niet aan, wordt weer zweten dus vanmiddag.

Tot later

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo forumleden,
Heb net van Satja via privebericht vernomen dat het beter is mijn voornemens op de dagdraad te plaatsen, zit ik dan goed?
oKE, DAAR GAAT-IE DAN: vroeger thuis wer nauwelijks gedronken, ik drink zelf vanaf rond mijn 18e, toen ik het huis uitging. Op dit moment in mijn leven -ben bijna 48- drink ik 1 tot 1,5 liter wijn per dag en werk gewoon 4 dagen per week. Ik haat mijn verslavingsgedrag en vind mezelf echt een slappe K.
Ik wil met ingang van morgen stoppen met door de week te drinken en misschien wel helemaal.
Net een heleboel pakken tom.groetensap gehaald en liters Spa rood. Hoop op jullie steun.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermien,

Wat dacht je van: "KRAAL U SLANK TERWIJL U VOLLEDIG ONTSLAKT EN VAN DE SLAKKEN EEN LEUK SIERAAD MAAKT" voor slechts 195 euro ex BTW per halve dag!!!!!

Beep,

Van harte welkom, beep-beep !!! Wij vinden het ook allemaal moeilijk om minder/niet te drinken. Uitiendelijk is het de meesten van ons toch gelukt. Elke dag nog sluiten zich nieuwen aan. Lees eens op het draadje Wie is Wie!!

Ik wens je veel sterkte het valt niet mee in het begin maar elke dag, elk uur is er één. Gewoon het eerste glas laten staan en LATEN STAAN afblijven verder hoef je niets te doen. !!!!

Sterkte hoor en lekker schrijven dat is zo heeerlijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal
Beep wat een hardstikke goed voornemen, petje af. Het begin is er!
we zullen aan je denken.

Houtje ik ben blij voor je dat het weer goed is met je vriend, veel genieten nu. Was stiekem wel een beetje jaloers op je, ik heb mijn ex vriend nog steeds niet uit mijn gedachten en ik heb zelfs de indruk dat het steeds erger wordt. Soms wil ik hem zo graag terug, maar weet dat het beter is van niet.
Accepteren, net zoals accepteren dat Alcohol en ik niet samen gaan. Het komt wel. Voel me nu in ieder geval goed, ook lichamelijk steeds beter. Al weken ook geen hoofdpijn meer.

fijne avond allemaal.
groeten
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi, ik ben nieuw! ik drink al heel lang teveel, en de laatste paar maanden loopt het de spuigaten uit, begon ook 's ochtends te drinken om er een leuke dag van te maken. Nu wil ik echt stoppen, ik heb er zin in maar zie ook op tegen wat ik nu als ontspanning ga doen. Bedankt alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tobie,

hardlopen, een warme douche nemen, stukje fietsen, boenen, in de tuin gaan werken, dame blanches eten zijn voorbeelden van hoe ánderen het hier aan pakken.

Hoop dat je wat aan het forum hebt, je kan een nieuw onderwerp hierover openen: hoe ontspannen jullie? goeie vraag,

veel succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja da's een goed onderwerp tobie we zijn allemaal van die stressssssssskippen die alleen kunnen ontspannen met een wijntje dus roep eens wat nieuws, we hebben al:

- strijken bij CSI (dat doe ik)
- punnikken bij de TV (dito)
- beresjaals haken(dito)
- kralen rijgen tot schitterende sieraden (hermien)
- rennen (tapas of satja)
- yoga (dito)
- hond uitlaten (hond laat baasje uit)
- zwemmen (tante til)
- fietsen (pp en tante til)
- keukenkastjes boenen (wie dat ook al weer was is welkom hier)
- nou jongens,

zo'n tobie daar hebben we dus wat aan........

En veel succes Tobie en welkom bij de club.... 's ochtends beginnen lijkt me inderdaad minder gezond.....kijk ook eens bij alternatieve drankjes die groeit ook nog steeds.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje

jij bent toch ook van het fietsen he???????!!!!!!! En ik zwém ook! Aquajoggen, leuk joh. En Tobie, ik raad je aan gewoon wel een onderwerp te beginnen, voor je het weet is het rondlezen en schrijven op het forum je nieuwe manier van ontspannen! Gewoon doen!

alles doen waar je zin in hebt, iedereen zal je steunen en is blij dat je meedoet, echt waar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tobie, welkom ook van mij.

Ze denken hier dat ik aan yoga doe maar dat is niet zo, wel aan mediteren maar ach, dat is allemaal een beetje uit die zweverige hoek dus wat maakt het uit, hè? :)

Ennehhhh....ik heb in al die negen weken dat ik hier schrijf maar twee keer gerend, toch goed dat je dat onthouden hebt Houtje! Ik zou het wel vaker mogen doen, dan zou ik tenminste echt wat kilo's kwijt raken.

In de zon liggen, daar hou ik ook van...

Nu echt welterusten,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...