Marietje Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Goedmorgen allemaal,Ik heb het besluit genomen. Vandaag is Dag 1! Net het laatste restje wijn door de gootsteen gegoten!Het is mooi weer, ben al naar de sportschool geweest en vandaag is mijn vrije dag. Heerlijk. Als ik nou van die drank af kan komen, ben ik helemaal happy.Marietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Hé Marietje, ik ben echt blij om dit te horen!En ook dat je maatjes geworden bent met Beep. Het gaat helemaal goed komen met jullie!Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Voorlopig geen drank meer in huis halen Marietjeen steeds weer het eerste glas laten staan.Telkens weer 24 uur niet drinken is te doen.Alleen vandaag drink ik niet en morgen is het weer vandaag.Volhouden Marietje ...al is het soms tandenknarsen.Rudydelen is helen. quote: Originally posted by: MarietjeGoedmorgen allemaal, Ik heb het besluit genomen. Vandaag is Dag 1! Net het laatste restje wijn door de gootsteen gegoten! Het is mooi weer, ben al naar de sportschool geweest en vandaag is mijn vrije dag. Heerlijk. Als ik nou van die drank af kan komen, ben ik helemaal happy. Marietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 gefeliciteerd Marietjemet je moedige besluit!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Hoi Marietje,Nogmaals gefeliciteerd, we slepen elkaar erdoor hoor. En er zijn hier zoveel lieve mensen op het forum die ons goed begrijpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
little Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Hey Marietje,Wat een goed besluit! Ik wens je heel veel sterkte, en als je het effe niet ziet zitten schrijf danwat op dit forum. Het lucht op! Little Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden