pietjepuk Geplaatst 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2006 Beste forumvrienden,Na vele maanden lief en leed met elkaar te delen hebben Tante Til, Houtje en ik het plan opgevat om eens écht te gaan fietsen met elkaar (en elkaar te zien!). Wij zullen dat gaan doen in het westen van het land, op zaterdag 20 mei om 11.00 uur (plaats van vertrek via prive berichten te achterhalen). Graag nodigen we jullie uit deze tocht mee te doen (40 km, we doen er de hele dag over). Mocht je nou geen zin hebben om te fietsen maar wél zin hebben elkaar eens te ontmoeten, dan zullen we zaterdag om 19.00 uur op een ander nader te noemen plaats (ook in het westen) een 'borrel' gaan drinken.Mochten jullie er wat voor voelen en zin hebben om met ons mee te gaan: welkom! mocht je willen borrelen: ook welkom, mocht je er niets in zien of vind je het te ver weg: ook prima! Niets moet!!!!!! maar wij gaan er in ieder geval met zijn drieen een leuk samenzijn van maken en we zien wel of er meer enthousiasme voor ons plan is.Alleen via één van onze privé mail info vragen graaggroetjesPietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2006 Ja en dan worden dus ook meteen de gele haltertopjes uitgereikt...... en de non-alcoholische verrassingspakketten:en lees voor "borrelen" natuurlijk "wateren, frissen, cola-en, vul-maar-innen" alles behoort tot de mogelijkheden wat ons betreft.High tea, Low Tea, High Coffee (ik neem een doos nescafé mee om met fietsspuug weg te spoelen gezien de koffie-verslaving), Low Coffee, You Can Have It Either Way.Zoon en Dochter zijn ondergebracht, met een beetje pijn in het hart, gezien vrijdag de intocht van de avond-4-daagse en zaterdag het Slot Hokkie Toernooi maar.......Mijn A.D.B. Vrienden kan ik niet missen en Zoon En Dochter zie ik elke dag al........ dus Houtje is van de partij. En met een beetje mazzel kunnen jullie nog een leuke kronkelscène zien om 1600 uur, toch Tante Til? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Wat een onwijs leuk idee. Ik ben niet van de fietserige maar ik ga proberen om jullie ergens te ontmoeten. Ga ik jullie uitzwaaien ofzo. Leuk leuk!Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Jaaa, leuk Ems,En weet je? De plaats waar we elkaar gaan ontmoeten had er een Wijn-Festival georganiseerd maar Pietje Puk heeft de Burgermeester van die plaats ijskoud omgekocht en nu vervroegen ze het hele zaakje.Alle alcoholdampen zijn verdwenen als wij er komen.Dus als je een vrolijk optochtje ziet langsfietsen met een aanhangwagentje met Spa Rood, citroenen, Dames Blanches, parelkettingen, punnikklosjes én een keukenwekker, dan zijn wij het.Tot dan!Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 IK heb een privebericht bij Pietje Puk achtergelaten.Leuk idee zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emma Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 En als jullie iemand geheel in het geel gestoken met armen vol gele bloemen als een idioot ziet zwaaien, dan ben ik dat.Fijn toch dat PP zo haar connecties heeft, heel prettig.Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Goh Beep,Wat lijken we op elkaar hé? Je zou zo mijn zus kunnen zijn.Ben je zusje Hermiena hier ook al tegen gekomen?En we hebben fijn al geel haar, dat staat leuk bij de gele truien volgende week.Je gaat goed hé? Zonder drank bedoel ik dan.Hoop je te zien, volgende week!Groetje,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Katrina,de avondsessie misschien???? anders sturen we je een foto hoor!! En Emma, geldt voor jou ook, avondsessie is toch in ieder geval een leuk idee?He tante Til, je klinkt alsof je gedronken hebt!!! Met al je zusjes met geel haar, gaan jullie op een tandem?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Dûh, Pietje,Ben je soms jaloers dat ik 2 zussen hebt en jij alleen maar Houtje en jullie bruin haar hebben en wij lekker geel.Ja, stomdronken ben ik. Van de advocaat. Lekker geel. Nou goed?Nee hoor, Tante heeft het genoeg alcohol gedronken voor de rest van d'r leven.Lieve groet,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 wacht éééven, Mathilde,Eus en Piggel zijn ook zusjes van ons hoor! Waar zijn die twee eigenlijk! Eus en Piggel, joehoe!!! met hun mooie kastanjebruine lokken tot op de schouders...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Hoi, Jazeker lijken we ge3en erg op elkaar qua uiterlijk, maar de overeenkomst houdt daar niet op zusters.Ik heb trouwens een echte zus, die net zo sponzig is als ik en die heb ik aangestoken, die heeft gisteren ook niet gedronken.Ik ben trouwens maatje geworden met Marietje, via priveberichtjes.Het voelt als een warm badje hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satja Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Jee, meiden wat een idee!Toen ik het las tuimelden meteen allerlei reacties over elkaar heen:LEUK!WOWWWW.......SPANNEND......Durf ik dat wel? Dat ze me echt zien?Wat leuk om al die vrouwen echt te ontmoeten, echt weten hoe jullie er uit zien enzo.En waar zouden dan de gesprekken over gaan?Ik word er ontzettend nieuwsgierig van merk ik en mijn nieuwsgierigheid leek het te winnen van mijn terughoudendheid. Dus ik in m'n agenda kijken en meteen werd de knoop voor me doorgehakt: ik heb op 20 mei een opleidingsdag, dus ik kàn gewoon niet.Blijft de vraag of ik het zou doen als ik wel gekund had? Ik denk het wel, maar dat is makkelijk praten nu. Ben benieuwd wat er gebeurt als zich weer een gelegenheid voordoet.Goh, wat leer ik toch veel over mezelf in dit hele proces!Satja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Satjawat jammer, ook niet 's avonds????? ik heb geen idee waar je woont maar mischien kan je 's avonds nog even komen...Ja, ik vind het ook heel spannend, maar je kan altijd nog ter plekke heel hard wegfietsen. Dat is het voordeel, niemand kent je! Maar nogmaals, wij hebben alledrie ook best getwijfeld. Til en ik hebben elkaar tot op de dag van vandaag nog nooit prive gesproken! Gek toch!Trouwens, dat vergat ik, als de moderator zin heeft? JE BENT OOK WELKOM!Zowiezo mensen van Tactus, uiteraard! zullen wel geen zin hebben maar het kan altijd!Tapas, kan jij je goede vriend Peroen Jauw van Nova niet uitnodigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Dames, (of haakt er nog een heer aan?)Leuk initiatief, ik zie het al helemaal voor me. (Maar wellicht is dat meer het deel van een verzameling dronken torretjes die over de weg zwalken. Maar gegeven jullie track-record zal dat allemaal wel mee vallen!)Veel plezier, en ik zal de laat het allemaal niet uit de hand lopen. Ik ben benieuwd naar de ervaringen.G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 we fietsen beter met een paar mannen voorop hoor Frank!gaan we vast hééél hard achteraanals je zin hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Hoi hoiNatuurlijk gaat er ook een mannetje mee he,Er word altijd gezecht dat dames lekker bij kletsen en heren gaan wat doen? met elkaar, het zou tochop zijn hoogts vreemd zijn als ik afhaakte. Maar nee ik ben al druk in de voorbereiding, ben al naar het station voor een nieuwe fiets dat valt nog niet mee, want ik wil er wel een met een goed slot, je kan niemand meer vertrouwen he.Ik loop er wel in de gaten, ze zien gewoon aan je dat je al 20 jaar niet gefietst hebt, gelukkig ging ik een beetje op in de massa toen ik de betonschaar uit de kofferbak haalde.Of wel, dit wil ik niet missen ik ben er een zorg dat ik weer vrij ben de 20e mei.Hoi Helder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
beep Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Mijn fiets terug!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Harstikke leuk idee!Helaas ik woon te ver weg!Allemaal heel veel plezier!!!groetjes,Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 PP,Dat is zeker een uitdaging, helaas gaat het mij niet lukken om er bij te zijn. Ik voel me al veel te veel schuldig dat ik (in mijn optiek) te weinig tijd heb voor de kinderen. Ik slaag er erg goed in om een druk sociaal bestaan te hebben. Wellicht haak ik aan bij een volgende fietstocht!Veel plezier, en Helder Klasse dat je voorop gaat fietsen!G> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hermiena Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Wat een leuk idee zeg, ik weet alleen niet of ik dan vrij ben, ik zal eens kijken. Het fietsen is te ver voor mij hoor ik fiets nooit en dat hou ik echt niet vol, ik heb niet eens een goede fiets. Nou als ik kan dan ga ik mee hoor.En wat leuk dat ik er nog een zusje bij heb, hahahaha. Welkom beep.Nou ik moet zoals gewoonlijk weer rennen, oja Frank wat leuk dat je er weer bij bent, hoop dat je nog optijd aan de bel hebt getrokken zodat je niet terug zakt in je oude patroon. Nou toedeloe liefs hermiena Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank Geplaatst 11 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Hermiena,Tingelinge ling, ja nu maar ook even virtueel aan de bel trekken. Al sal Reg KomG> Frank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 11 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2006 Hermienaiedereen die moe is mag bij Helder achterop!!!toch, Helder??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
helder Geplaatst 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2006 Hoi hoiHe Hermiena, je gaat toch wel mee he.Ik heb inmiddels een fiets geregeld en voor jou zal het geen probleem zijn en extra fietsje mee te nemenals je wil, dan natuurlijk, laat het effe weten voor maandag avond aub.Voor de meelezers die denken zo Helder weet de weg naar het station, nee ik heb mijn zusje lief aan gekeken, tegenwoordig als je een nieuwe auto koopt krijg je er een stapeltje fietsen bij kado.Over zusje geproken ik heb vandaag verteld over het forum, zodat er minstens iemand van weet, als ik onverhoopt verhinderd ben te schrijven, door een ongeval of zo, dan kan mijn zusje een berichtje achter laten, ik vind dit wel zo beleeft naar het forum toe.Het is soms zo jammer opeens niks meer te horen van een forum lid, dat wil ik voor zijn heOvergens een heel goed gespek gehad met mijn zusje over alcohol en ze is blij te horen wat ik aan het doen ben.Houtje Pietje Til ik schiet julie prive aan over de hoed en de randHelder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2006 Ik ga ook eens kijken of ik kan komen.. Peroen is helaas bezet die dag. Ik heb nog even dezelfde bedenkingen als Satja had.. oej, iedereen in het echt zien, durf ik dat wel? val ik niet tegen? vallen zij niet tegen? maar aan de andere kant, heerlijk 40 km fietsen, dat is lang geleden. Nu nog even praktisch kijken. Huur ik een fiets in Den Haag, of neem ik mijn eigen fiets mee in de trein.. neem ik dan mijn hond mee? of zoek ik oppas? Vanaf hier gaat er gelukkig een trein in 1 keer naar Den Haag, dus hoef niet fiets in en uit te laden.. goh, zou ik het durven?later meer!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaatje Geplaatst 14 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2006 Wat geweldig. Ga niet mee hoor, ben net pas voor het eerst online en dus te veel nieuweling. Maar zoals jullie met elkaar omgaan..... Hoop er over een tijdje ook zo tussen te zitten.Groet van de (nu nog nieuwe) Kaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden