Spring naar bijdragen

Zo gezellig hebben we het nog nooit gehad


Emma

Aanbevolen berichten

Wij staan hier op de kade bij Den Helder en kijken naar de woeste baren waarachter het doel, het eiland Texel zich bevindt, maar........... de pont gaat pas over 3.5 uur en het bier is op !!!!

:D

Goed luitjes, lieden en andere forummers,
Ik ben Houtje en zit hier omringd door allemaal drooggelegde zuiplappen.... we hebben de hele middag zitten beppen en thee en koffie drinken en cola............ en dus alle happen bij de borrel....
We zijn hier naar toe gefietst, gewaaid en gereden (*geregend, zegt Helder) en hahaha die moeten nog terug de zielepooooten, Houtje is met de oto. Nou mag de volgende: PP !!!!!!!!!

goedenavond allemaal, ten eerste: Beep, ik hoop niet dat je geweest bent, dan hebben we elkaar misgelopen en dat zou ik heel erg vinden!!!
het is kl*** weer geweest de hele dag maar we hebben toch flink gefietst (de censuur is eraf gehaald heb ik begrepen dus ik kan gewoon KL*** schrijven als ik dat wil!!!
Nou, het is gezellig, iedereen is precies zo als ik me had voorgesteld

groetjes

PP


lieve Allemaal,
Heel veel nattigheid hier vandaag. Tranen van het lachen, de regen valt met bakken uit de hemel.
nee hoor, hartstikke leuk!

groetje,
Tante Til.

Help er wordt op mijn vinger gekeken maar ik schrijf gewoon mijn verhaal het is heel gezellig hier en iedereen is nog leuker dan ik al dacht heb grote pret hier, okee genoeg van mijn kant hoi hoi.
Helder

Pfff en hier ben ik dan ook. 5 drooggelegde alci's in je huis is niet niks maar reuze gezellig.
Ik ga nog even koffiën en zo een ieder uitwuiven. Als ik dan een week of 6 in inrichting mag verblijven is het daarna weer helemaal oke met mij.

tot horens
emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klinkt fantastisch! Ik wou dat ik er bij was!

Emma, een paar dagen op het forum rondzwerven en je bent weer helemaal de oude!

En dat jullie nog gefietst hebben ook! Zal ik dat nou geloven of niet?

Wat bijzonder dat iedereen precies is zoals je je had voorgesteld, PP. Dat moet je later maar eens uitleggen hier.

Veel plezier nog allemaal,

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe dan nog. De meute uitgezwaaid en ja ze hebben echt gefietst de dappers. En nu zitten ze met wind tegen weer naar huis.
Het was onwijs gezellig! Echt ontzettend leuk.

Ik hoop echt dat we dit een jaarlijks event kunnen maken, volgend jaar met 10 het jaar daarna...?

Ik ga lekker slapen,
tot horens,
Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey luitjes wat leuk, was dit een live verslag vanuit een internetcafe of was het live vanaf emma's huis?
Nou fijn om te lezen dat jullie het erg leuk hebben gehad!! volgend jaar weer doen, goed plan, hoop ik dat ik ook mee kan. Sportief dat de meesten ook nog hebben gefietst. Arme stakkers heb de hele dag aan jullie gedacht terwijl de regen maar naar beneden plofte. Maar goed zo te lezen mocht dat de pret niet drukken he?

Nou ik ga zo slapen ben bekaf en morgen komt er een vriendin van over ver, ja ook iemand die ik via internet heb opgedoken en die ik inmiddels al weer een paar jaar ken. Leuk eigenlijk he internet.
Fijne avond nog en slaap lekker allemaal.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was uit Emma's huis !!!

We hebben zitten gieren van de lach om de beurt achter haar pc.

Daarnaast was iedereen écht zoals je dacht raar is dat we kennen elkaar al zo goed. De dappertjes: Helder, TT en PP waren op de fiets en Houtje wegens hoofd met auto. Ging prima. Nu wel moe dus in mandje. Veel gelachen maar ook weer ontzettend veel (h)erkenning voor elkaars situatie en zoveel warmte en begrip, ik vond het een hele bijzondere ontmoeting.

Emma nogmaals bedankt voor de gastvrijheid en alle goede zorgen, je zult wel afgebeuld zijn.
Gek hè op een gegeven moment zaten we zo te lachen ik dacht we hadden net zo goed allemaal kunnen zitten ww drinken dan waren we aangeschoten en nu hadden we ook een beetje dezelfde lol.

Satja errug bedankt voor de waarschuwing in mijn pv mailbox gelukkig heb ik die eerst gelezen en toen pas die nare boodschap van Dick.
Hèhè heb je zo'n leuke dag gehad, ik moet toch wel even slikken.... het is nooit mijn bedoeling om aandacht op te eisen als ik iemand gekwetst heb spijt me dat maar er staan gelukkig veel positieve berichten achter.

Ik moet me maar even samengrijpen bij mijn oren omhoog trekken dit bericht is toch niet leuk als je net uit zo'n dal gekropen bent. Zoals je al zei Satja, en dat gaf me moed, dat je door de wanhoop heen toch dacht dat ik er weer uit zou kruipen, en dat iemand anders in mij gelooft dan is heel erg belangrijk. Véél belangrijker dan het ongeloof van een ander die niet eens informeert hoe het zit. Laat maar dus.

Allemaal welterusten :lips: het was slechter dan slecht weer vandaag maar alcoholisch :rose: droog en dat is voor ons allemaal elke dag en elk uur een prestatie en daar gaat het om !!!

liefs en bedankt voor alle steun de afgelopen week en ik heb het echt heel erg gewaardeerd had het ook echt nodig.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, ik ga zo lekker slapen wou ff afwachten of iedereen veilig thuis was gekomen. Heb helder en tt en pp nog niet gezien maar ga er vanuit dat ze veilig thuis zijn en lekker munt in bed liggen.

Nou slaap lekker en je hebt nog een berichtje.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo lees is het fietsen een groot succes geweest, jammer voor alle fietsers dat het niet zo'n mooi weer was voor deze onderneming.
Ik hoop dat het een jaarlijks event wordt want dan meld ik mijzelf alvast aan voor het volgende event.

Eigenlijk ben ik tegen beter weer ingelogd maar wilde toch graag allereerst de fietsers een :present: geven voor hun prestatie en Houtje feliciteren met haar 200e jubileum.

Laat Dickie maar schrijven Houtje, leg het maar gewoon naast je neer of in de prullenbak.

Op naar een nieuwe dag want een nieuwe dag geeft weer nieuwe kansen.

Voor een iedereen welterusten die slapen kan en morgen weer gezond op.

Groeten uit een warm en droog Tenerief
Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja he, het klinkt echt jaloersmakend, had ik niet verwacht, aan de ene kant wilde ik er graag bij zijn en aan de andere kant durfde ik gewoon niet. En nog steeds twijfel ik of ik toch niet had moeten gaan.. maarja dat heeft geen zin.

Ik ben blij dat jullie het zo leuk hebben gehad en het klinkt zeker voor herhaling vatbaar.. misschien in het najaar? dan is het meestal wel mooi weer ;)

en nu lekker slapen, ik denk dat de fietsploeg inmiddels heerlijk onder zeil is!! met veel goeie herinneringen aan deze dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal

nou, ik ben ook weer terug op mijn honk (woon wat verder weg). Wat ik bedoelde Satja: je maakt je toch een voorstelling van iedereen, dat heb je na zoveel berichtjes, en die voorstelling klopte wat mij betreft gewoon helemaal. Ik voelde het ook niet alsof we met wildvreemden zaten, integendeel, de 'kennismaking' was meteen enorm vertrouwd. Met állemaal!

Zo leuk. En de gastvrijheid van Emma was fantastisch! We dachten toch dat Emma een lieve meid was? nou, dat is dus ook zo! Dat geldt trouwens voor allemaal (Heldertje is ook gewoon een ontzettend geinige vent, zoals dat al bleek uit zijn verhalen).

De terugweg vanaf Emma's huis naar plek X was RAMPZALIG. We zijn tot op het bot natgeregend en bij het afscheid kregen we van Helder dus ook een echte natte zoen!!!

Tante Til en ik zouden zondag nog verder fietsen maar na 2 km hadden we al 2 keer geschuild en toen hebben we de excersitie op moeten geven. Maar, zeker voor herhaling vatbaar. Misschien in een ander deel van het land een keer??!

veel groetjes

PP

ze zijn écht leuk, die tante Til, Houtje, Emma en Helder!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Dappere Duivels!

Wat een enorme happening zeg!!! (En ik maar wachten met de soeppan in de Keulsche Pot!!!)
Maar het klinkt enorm succesvol, alle verhalen over de fietstocht en de ontmoeting.
Hartstikke leuk!!! Goed initiatief hoor PP!!!!

de groetjes van Piggelmee (nog steeds kurkdroog!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blij dat iedereen weer veilig op honk is....

Ben vanmorgen begonnen met nieuwe vrijwilligersbaantje: psycho-geriatrische patiënten een uurtje (totaal 2,5 uur) achter de computer. Pfffffff ik dacht dat doe ik EVEN. Een spelletje spelen, enz. Ik ben kapot !!!!

De ontmoeting zaterdag speelt nog steeds in mijn hoofd. Ik ervaar het ook zo, en dan die Emma die "niets" had gedaan maar wel even iedereen voederen, be-koffie-en, thee-en, enz..... SUPER !!!!!

O b.t.w.: het bericht van Dick is door de modder-eter verwijderd gelukkig. Ik ben er toch niet erg blij mee en nu kan ik me er niet meer aan storen.

Toch nog bedankt iedereen voor de opbeuringen !!!

liefs, jullie drijfhout....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve allemaal,

Ik ben ook veilig thuis gekomen alleen,

Alleen met 4 biertjes sorry hoe stom tja ook de fout in he, ik vind het zo erg van een mooie dag, het komt zeker niet door Pietjes foutje ook niet door de andere, blijkbaar was het voor mij tijd gewoon om op mijn bek te gaan.
tijdens het fietsen helemaal nat dacht ik nog wat een geluk droog te blijven, zeik nat heb ik zitten zoeken naar mijn auto ik had smorgens zo een haast dat ik vergeten was waar die was, ik baalde behoorlijk hiervan, na dat ik de auto gevonden had, gouw naar huis.
Onderweg naar huis zakte ik weg in een soort trance op eens weer warm en alle indrukken van een fijne dag gleden aan mij voor bij en ik ging steeds langszamer rijden zonder daar op te letten, normaal rij ik zeker 100 120 maar nu niet maar 80 als of ik iets uitstellen wilde, de afslag van de rijksweg, ik heb er bijna boven op gereden, van wege het uitstellen, helaas aan de verkeerde kant richting avond winkel en niet naar huis.
Het keuze moment staat mij helder voor de geest maar raar genoeg ging ik door na dat ik wist waar deze afslag naar toe gaat, zonder 1 druppel wordt het drinken als van ouds, na de keuze
Dit is dan toch een valkuil van mij, de trance achtige ervaring was bijna het zelfde als of ik van een feestje kwam waar wel gedronken werd, het was een moment terug in de tijd ik heb het zoveel jaren gedaan dat ik niet of nauwelijks drink op een feestje en dan thuis het even (rechtzet) ik zal er bedacht op moeten zijn dat dit mij niet nog maals gebeurt.
Ook nuchter ga je op eens weer naar een leeg huis terug, maar wat ben ik gelukkig jullie gezien te hebben.Het vreemde is dat ik smiddags nog gepraat heb dat het niet eenvoudig is als je savonds alleen moet zijn zonder maatje, en dan vind ik dat verdrietig voor wie dat treft, zonder ook maar een seconde te denken dat, dat mijn sytuatie ook is, heel vreemd, ik moet eerst thuis komen om dat gevoel te herkennen bij mij zelf.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer,

Tja Water, maar ik ben alang niet meer zwak, ziek of misselijk, om alleen te zijn, juist anders om nu ik bezig ben met stoppen zit ik vol met nieuw geloof en plannetjes voor mij zelf.
Het is voor mij als een verrassing dat er dus momenten zijn dat ik over ga op de automatische piloot.
Ondanks het bij houden van drink momenten, en het inzicht verkregen door Tactus.

Mijn humur is al weer terug en ga gewoon door, het is maar weer een bewijs dat het ernst is voor dit persoontje te moeten stoppen met drinken, zelfs de gewoontes zijn verslavend.

Het drankduiveltje had ik al drie maanden niet gezien, maar het mormel zat zich een deuk te lachen achter de schutting, om dat die precies wist welke plank los zat. ( kiekeboe daar benne we weer)
Maar ik heb em bij de kladden hoor, en ik zet em op marktplaats.nl, gratis in orginele doos!!

Onvermindert is mijn besluit niet te drinken, ook nu was het een tegen zin ervaring, het hoort niet meer bij mij punt.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach, arme Helder.. ja dat herken ik van mijn tot nu toe maandelijkse uitglijders, in trance naar de winkel toegaan en gewoon halen. In je hoofd weet je dat wat je doet niet is wat je wilt, maar je benen dragen je er vanzelf naartoe. een maand kan ik zonder problemen langs de drank lopen.. geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om iets in huis te halen, tot er opeens zo'n avond-dag is, teveel emoties en ergernissen of weet ik wat... en het knopje opeens op AAN staat... en niemand me ervan kan weerhouden.

maar je staat weer op de rails.. mooi!!!! en nu vooral doorgaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je Helder

Ik heb toch eens heel lang geleden dat stuk geschreven van dat gat in je hart, weet je nog?
Als je alleen bent zoals jij, ik, Water, Emma, Tante Til, en iedereen die ik vergeet (maar aan die mensen denk ik nu even als eersten) is het wel "makkelijker" om de fout in te gaan. Er is géén sociale controle, géén kinderen die verzorgd moeten worden en bij de avondwinkel ben ik nog nóóit geweest met een buggy en een kinderwagen. Pfgrh !!!
Zie je het voor je !!!
U komt zeker kindervoeding halen? Nee, Moeder de Gans Voeding: Witte Wijn (zeker hartstikke duur en niet te zuipen).....

Nee, beste Gremlins en ander drank-ongedierte, ik wil jullie NOOOOOOOOIT meer zien.

Enne, wij hebben hier gelukkig Emma op het forum die zoooooo goed tussen de regels kan lezen op het forum. Ik kwam gisteren eigenlijk aangeslagen en bijna huilend thuis van de triestigheid van de psycho-geriatrie, ik ga dat niet redden. Dankzij lieve Emma (hulde aan Emma, ook geen Gansje) ga ik vandáág zeggen dat ik dat niet red. Zullen ze wel balen, maar dat is jammer.

Hop, zwemmen Houtje !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helder, wat omschrijf je dat goed.
En als je naar de markt gaat neem je die van mij dan aub ook mee?
Verpakking wel licht beschadigd, ben ik bang.
Ik herken heel veel in wat je schrijft, ook over dat alleen leven. Leef altijd zo mee met twee vrienden van mij dat ik zelf wel eens vergeet dat ik ook alleen leef.

Maar helder je zit weer op de rit, goed zo. Het duiveltje heeft zich weer eens laten zien zodat het voor ons allen weer eens duidelijk is dat het is heel wezelijks is waar tegen we vechten.

niet te hard zijn voor jezelf,he?

groetjes,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...