Spring naar bijdragen

The early bird......


kaab

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi Medea,

Ik ken je nog niet maar heb begrepen dat je de draad weer oppakt!
Hartstikke goed van je ennuh......niet voor niets toch dat je tot deze beslissing gekomen bent?
Je zult morgen toch blij zijn dat je vanavond niet gedronken hebt.
Verdriet kun je niet wegdrinken, dat is er en kun je denk ik het beste toelaten.
Maar het verdriet hoeft niet de baas over je te zijn, ooit wordt het weer minder als je het de tijd geeft die het nodig heeft en uit laat werken.
Je bent zoveel meer dan je gedachten zei Satja pas, en dat is zo.
Je bent helemaal goed zoals je bent met alle ups en downs en dat "spul" heeft er helemaal niets aan toe te voegen.

Zet keiharde muziek op, jank mee als je wilt, ga een blokje om, neem een douche, wat er ook maar bij je past.
Op den duur zul je je zoveel beter voelen.
Zet 'm op, kies voor jezelf!

liefs,
Kate (ha, ik tikte per ongeluk "kater", nee dat doen we maar niet meer!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Fleur,
Fijn dat je er bent. Ik grijp niet naar de fles omdat ik mn refusal vanochtend heb ingenomen. Dat voelt toch wel rottig, ik KAN niet eens de keuze maken om te drinken, eng...
Ben nu bezig het archief te lezen, ben al op blz 5, dat helpt me wel.
En dan ga ik denk ik maar vroeg naar bed...
Morgenochtend voel ik me trots.
Bedankt voor je luisterend oor, het gaat nu al wat beter, nu ik heb kunnen spuien....
groetjes,
medea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt ook Kate,
Met jouw reactie kan ik weer vooruit.
Je hebt helemaal gelijk en dat te beseffen (dat ik "dat spul" niet nodig heb) maakt me ook weer rustiger. Het gaat nu wel weer.
Moest er even doorheen...
Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!
medea

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Medea,
Natuurlijk voel je je morgen trots!
Ik vind het vervelend, dat je je zo verdrietig voelt; bedenk, als je zou drinken is het verdriet er morgen niet minder om; alcohol lost dat niet op. Gun jezelf in ieder geval dat beetje trots: ik kan het zonder drank ook aan.
Heel veel sterkte en je meld je vanavond als je het nodig vindt, hoor.
Liefs, Fleur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tip: er is een nieuwe serie van Unit 13 (jaren geleden een hit van NL bodem) spannend voor de zaterdagavond, met een doos ijsjes erbij wordt het vanzelf bedtijd, of ben ik te negatief? Ik ben altijd blij als de larfjes liggen daarna bloei ik op.

Volhouden Medea je bent niet alleen !!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi medea,

Ik zag dat je daar straks on line was maar geen idee dat je verdrietig was. Dat spijt me om te lezen.
Drank en verdriet zijn slechte bedgenoten volgens mij omdat drank niet altijd verdoofd maar soms juist versterkt. Heb je dat nooit?
volgende keer gooi het er wat eerder uit, meid. Dan had ik in ieder geval kunnen reageren en voelde ik me nu niet schuldig.
Heel veel sterkte!

liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Medea,
Goed dat je met je gevecht naar ons bent gekomen.
Ik weet niets toe tevoegen aan alle goede adviezen dan, dat ik met je meevoel.
Volhouden en niet te ver vooruitkijken!
Ga maar vroeg je mandje in.
take care!
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie zijn allemaal zo lief, dat doet me echt goed.
Heb al een tip opgevolgd, keiharde muziek opgezet, idd meejanken...
Door jullie voel ik me al beter. Wat een superforum!!
liefs medea, die morgenochtend heel trots en helder is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Medea, vooral het meejanken lijkt me een heel goed idee. Want verdriet, daar moet je recht doorheen...er is een kinderboek "Wij Gaan op Berenjacht", daar ondervinden kinderen allerlei obstakels op hun Berenjacht. Elke bladzij eindigt met; O Jee, we kunnen er niet bovenover, we kunnen er niet onderdoor, O Nee.... We moeten er wel dwars doorheen!!!! Dus jij, jij bent op berenjacht. En als die voorbij is, ben je opgelucht en trots. Sterkt Medea, Hou vol. Maria

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh medea, jij was het dus die de muziek zo keihard had aan staan.

Heb ik de buurjingen voor niets uitgescholden! Echt waar dus, ik zat mee te bonken met het lawaai op de bank! En als het nu nog een beetje normale muziek was! Van die gabber bonk bonk. Heb al zo vaak gezegd dat hij wel wat van mij mag lenen als hij naar dat soort MUZIEK wil luisteren. Sorry, ik heb echt knallende koppijn. En deze huizen zijn zo ontzettend gehorig. En nee, ik heb hem niet echt uitgescholden
dat deed ik toch ik nog dronk. dan gooide ik mijn kop uit het raam en........kreeg ik de hele straat stil.
Voor even dan, vervolgens hadden ze dan wat om over te praten:$
Nu heb ik het hem vriendelijk verzocht per telefoon en nu is het doodstil.

Tja meid, die eerste dagen zijn moeilijk maar jij weet als toch ook dat die ook weer voorbij gaan en dat je je dan beter voelt.
Zoals ik me maar voor houd dat ik het niet verbeeld heb dat ik donderdag het zonnetje heb gezien, mens het lijkt wel winter! En dan woon ik nog wel in de provincie met de meeste zonneuren van ...........!

Sinds ik het archief heb gelezen en de hele sage rondom St Maarten's ID, kan ik ook al niet meer fatsoenlijk de krant lezen, zonder te denken: zou hij of hij?

Dag.
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anjo,
Dan vermoed ik dat je in Zeeland woont.
ha, ha, leuk hé, die ID van St Maarten.
Inmiddels weet ik uit betrouwbare bron dat hij niet...(?) Ook niet dhr. Mutte is.
Maar we hebben wel vreselijk gelachen toen.

Groetje,
Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He jammer, ik dacht het ook niet maar vond het wel een leuk idee dat hij misschien dhr R was.
Ik dacht eigenlijk meer aan een socioloog maar het kan natuurlijk ook gewoon een dwaalspoor zijn want daar zie ik St Maarten ook voor aan!
Vind het zo jammer dat ik dat allemaal gemist heb want jullie hebben inderdaad in een deuk gelegen,he?

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Medea?

De moeilijk zaterdagavond zit er bijna op !!! Je kunt nog even het journaal kijken en straks nog een leuke film in bed met bv. een doos chocolaatjes (hum hum de Houtjes-suggesties zijn niet altijd even slank).

Verder aan ALLEN
Bericht uit Hutje op de Hei van ons aller Emma die wij zo missen (ik wel) ze maken het goed, en jaaaaaaa het regent daar ook.

Morgen schijnt het af en toe per ongeluk droog te zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je maar niet in Paniek raakt, ik kan niet naar dat soort films kijken want dan slaap ik niet meer....
Wat een watje hè. Zelfs Zoon (ja die van die gameverslaving) hij is vandaag nog niet opgenomen, wat een opluchting, lacht me vierkant uit. Tja, je kunt er maar last van hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

St Maarten! Je komt als geroepen!
Zelfs de nieuwelingen zijn geïntrigeerd door het mysterie van jouw identiteit! :)

Even voor de goede orde: sinds dat gokwerk van toen is er een (stilzwijgende?) afspraak dat er niet naar identiteiten gevist wordt. De moderator heeft zich er zelfs mee bemoeid omdat er echte namen over het forum vlogen.
Ik wou maar zeggen, voor de grap is het wel even leuk, maar ga er niet te ver mee.

Anjo, ik was dat gedicht inderdaad vergeten. Wat een eer om boven jouw bed te hangen!

Medea, je gaat goed!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nee, dat was niet Panic room, dat was Flightplan, die was gisteren op tv. Panic room is volgens mij veel beter maar die heb ik nooit uit kunnen kijken. Tralalalala, zelfs bij zo'n bloedstollend spannende film raakte ik buiten westen....

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ga ik ook maar eens kijken.

Ik heb weer in een deuk gelegen de laatste paar minuten. Heerlijk!

Flappie, van harte met je 21 dagen!

Houtje wat een geruststelling! Wanneer komt Emma weer terug?

Femmy, je blijft goed gaan, te gek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

beste Beep,
Ha, ha,, ik kan me voorstellen dat je de berichtjes van Anjo en mij raadselachtig vindt maar Anjo is blijkbaar de geschiedenis van dit forum ingedoken en komt met vrolijke anekdotes aandragen.
De herinnering aan die anekdotes maken mij dan weer aan het lachen.
Snap je?
Als jij dat ook doet kom je tot dezelfde conclusie, denk ik.
( In dit voorbeeld gaat het over dat StMaarten mogelijk een politiek hooggeplaatst persoon zou zijn, en dus ondenkbaar hier op het forum vanwege de privacy)
Beep,
Groetje van Tante Til

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...