Spring naar bijdragen

Okee daar is de zondag weer 28 mei 2006


Houtje

Aanbevolen berichten

Lieve forumfreaks,

Ja ja op 28 oktober gestopt, 7 maanden knokken en soms nóg zeker met dit weer heb ik méér bereikt dan ooit in ruim 20 jaar. Ik bedoel maar.

Jullie weten dat ik het super moeilijk heb gehad met de 4 uur, maar ook die is overwonnen (meestal). Het wordt me ook steeds duidelijker wanneer ik trek heb.

Mag ik één hoeraatje voor de Cactussen? :present: zonder hun had ik het nooit gered. En mag ik een dubbele hoeraa :present: :present: dank voor alle steun van het forum :present::moon::rose: alle opbouwende hulp, gewoon geweldig.

Heel, heel erg veel dank allemaal.

Ga enigszins onder de indruk slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey houtje gefeliciteerd hoor!!! Echt heel goed gedaan!!! En eh, je hoeft ons niet te bedanken hoor meid je hebt het helemaal zelf gedaan!!

Heb nog niets gelezen op het forum, kom ff stoom afblazen ben zo ontzettend druk geweest echt niet normaal. Manlief kwam op het plan om zaterdag ( gister dus) de muur er uit te breken in de woonkamer. Goed plan maar niet als je 10 mensen dan hebt op de zolder voor een workshop. En gelijk kwam ook het probleem dat de woonkamer dan leeg moest en waar moet je dan met al dat spul heen he? Al 2 logeerkamers vol en een propvolle zolder. Dus ben ik woensdag begonnen met het opruimen van de zolder. 2 autoos naar de kringloop gebracht en toen nog een auto vol met oudpapier en s'nachts om 2 uur was ik klaar. Wat hadden wij een ongelovelijke zooi op die zolder zeg!!! Donderdag woonkamer leeg gepakt en alles op de zolder gezet want daar was weer ruimte. Het idee om de muur er uit te slopen tijdens een workshop sprak me niet echt aan!!! Ik dacht bij mezelf dat moet ook anders kunnen. Dus heb ik mijn papa eens even lief aangekeken en die had vrijdag de hele dag tijd. Broer bood aan om ook te helpen. Samen met pa de stutten geplaatst en toen manlief thuis kwam van het werk kon het slopen al beginnen. Broer hielp ook mee, hij en mijn man gingen de muur slopen en pa en ik gingen het puin ruimen. Nou we gingen als een trein met zijn allen!! Dus vrijdagavond om 10 uur was de muur er al uit en was al het puin al buiten op de parkeerplaats!! Viel dat ff mee, en daar heeft manlief dan maanden tegen aangekeken en maar uitstellen!!
Toen alvast flink stofgezogen en tegen half 2 s'nachts kon ik eindelijk douchen en in mandje duiken.
Zaterdagmorgen was ik al om half 6 wakker en toen ik beneden kwam lag er al weer een dikke laag stof. Dus hup weer zuigen met die handel!! 6 stofzuigerzakken vol!! 3x gedweild en toen begon het er een beetje op te lijken. Pa en man zijn de hele ochtend met het puin wezen rijden om dat naar de stort te brengen. Snel een lunch in elkaar geflanst en mooi aangekleed want de workshop begon om half 1.
Om half 4 workshop eindelijk klaar en toen hup snel naar het werk. Na het werk snel weer naar boven om alles van de workshop op te ruimen en nu ben ik nog niet helemaal klaar met opruimen maar ik ben zo mega moe dat ik morgen wel verder ga. En ik ga heerlijk uitslapen, vind dat ik dat wel verdient heb!!

Nog een kleine 2 wkn werken en dan gaan we lekker op vakantie!!! En ik vind het echt heerlijk dat die muur er eindelijk uit is, hoeven we daar niet meer tegen aan te kijken en kunnen we op de vakantie even lekker uitrusten.

Morgen lees ik even hoe het met iedereen gaat, maar dacht laat jullie even weten waarom ik dus geen tijd had om wat van me te laten horen.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeeeeeeeeeeee Hermientje en dan zeggen sommige mensen dat IK DRUK ben. Hoe verzin je het, tussen twee workshops hoor een muur eruitslopen terwijl je keuken nog nat is van de verf !!!!! Pffffffff ik ging net naar bed maar moest even zuchten (de leeftijd). Ik miste je al dus ben blij dat alles (relatief) goed is.
Trust !!! Hoezo verdiend !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Meid van harte hoor, 7 maanden fantastisch!
Je krijgt de Gremlins er wel onder, mijn eigen rugzakje begint ook al aardig leeg te raken, gelukkig!
Het gaat me goed, natuurlijk nog wel eens gedachten in de A richting maar over het algemeen gaat het heel goed.
Ik begreep laatst dat je geen refusal meer slikt, hoe is je dat vergaan? Weer meer verleiding ?
Zou dat graag van je willen horen. Ik wil daar op den duur ook wel van af, maar wat is het goede moment?? Jij hebt al met al niet zo lang geslikt volgens mij maar je was ook al een tijd "droog" zonder Refusal, misschien maakt dat verschil uit.
Voor iedereen een fijne zondag; een pluim voor iedereen die goed gaat en sterkte en vertrouwen in jezelf voor iedereen die het moeilijk heeft.
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...