johnny68 Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Hallo, ik ben johnny. Na een paar jaar zwaar drinken ben ik gestopt. Heb er geen moeite mee, maar ik verveel me kapot. Moet echt wat zien te vinden voor al die tijd die ik over heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Welkom johnny:present: Ja, al die tijd die anders verloren ging aan drinken en katers heb je nu over:) Hoe lang ben je al gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
johnny68 Geplaatst 2 september 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Nu sinds 7 weken. En bevalt me goed Voel me echt opgelucht dat de drank niet meer de baas is over mijn leven en dag indeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 zo hee Johnny, klinkt goed en nieuwe dag/avondbestedingen dat komt wel hoor, er is zoveel leuks te doen als je weer zin in leven hebt. sporten, leuk werk, hobbies eerst maar eens herstellen je lijf/geest en dan actie harde actie! succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Hoi Das wel een belangrijke die je noemt...ik verveel me kapot Nu dat vriendje alcohol weg is... Nu komt het volgende project..je tijd invullen zodat je een voldaan gevoel krijgt Dus op onderzoek gaan naar dingen die je genoegdoening geven Ik lag zelf altijd uitgeblust op de bank...tegenwoordig is wandelen,fietsen,sport,fotografie Ik heb bijna geen tijd om te werken Belangrijkste is open staan voor nieuwe dingen en je er toezetten om te doen Ik zeg open staan ...want ik heb bij me zelf gemerkt dat ik vele dingen die ik toen ik nog dronk niet meer leuk vind en ja dan word de wereld wel heel beperkt En andersom kan het ook gebeuren Tv kijken was mijn passie...ik heb nu de tv gids al opgezegd..zoveel kijk ik Dus volop nieuwe kansen om je tijd door te komen Succes met zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 2 september 2013 Rapport Share Geplaatst 2 september 2013 Hoi Johnny, Welkom hier. Ik hoop dat je snel iets te doen vindt. Vervelen is voor mij een gevaarlijke trigger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden