Spring naar bijdragen

7 juni


Aanbevolen berichten

Hai lieve allemaal,

Eindelijk is het dan zover dat ik aan mijn welverdiende vakantie kan gaan beginnen. Moet de boel nog inpakken en nog een hoop regelen maar dan ga ik eindelijk 3 wkn niks doen!!! Hoe moet dat ook al weer??? Zie er aan de ene kant naar uit en aan de andere kant vind ik het ook wel moeilijk want het wordt mijn eerste echte vakantie zonder drank. Maar goed daar mep ik me wel kranig door heen want verder hoef ik gewoon 3 wkn niks!!

Weet niet of ik na de vakantie hier nog terug kom, ligt er aan hoe de vakantie is gegaan maar denk wel dat het goed gaat.

Wens iedereen alle goeds toe!

Heb her en der wat prive berichtjes gestuurd om persoonlijk even afscheid te nemen. Emma die van jou moet ik nog schrijven maar dat doe ik morgen, houtje pp helder fleur en verien die van jullie is er al.
En houtje die fles martine was een leermoment hoor!! hup uit het ravijn en fietsen maar weer. Heb wel een leuk doel voor je, kom me maar opzoeken op de camping in italie oke? Dat is dan afgesproken!! hahaha.

Lieve Satje en Tapas, ga lekker zo door als jullie nu doen en hou dit forum draaiende!! Ben trots op jullie en zal jullie zeker wel gaan missen.


Voor mij wordt het tijd om er een streep onder te zetten, onder dit forum. Vond het erg gezellig hier en met enkele oudgedienden hou ik zeker wel contact en ik weet zeker dat zij mij wel helpen in mijn strijd tegen de drank. Ik kom af en toe nog weleens stiekum gluren. Maar ga nu een nieuwe periode in en dat is de strijd van de medische malle molen waar het kinderen krijgen betrefd en daar kun je geen drank bij gebruiken. Voor mij speelt het dus allemaal niet meer zo. Wil iedereen heel erg bedanken voor alle steun want zonder dit forum had ik het niet gered hoor!! En ik hoop dat iedereen hier de alcohol de baas wordt! Want dat gun ik iedereen van harte en mezelf ook.

Dikke knuffel

Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermiena,

Ik wens je een héle fijne vakantie en ik heb je gezien op de foto's hoor, dat leuke, kleine, blonde, pittige meisje, en die gaat het redden, dat zie ik zo aan je!!!

Goed van je dat je de knop omdraait en er een streep achterzet, niet meer achteruit kijken, maar vóóruit, ik wens je heel veel succes in de ziekenhuismallemolen, en blijf lekker bezig zoals je nu bezig bent, komt hélemaal goed!

Je mág natuurlijk nog wel eens stiekum binnengluren in dit forum, maar heb je er geen behoefte meer aan, des te beter!!!!! Dat betekent dat het goed met je gaat!

Liefs Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena,

Fijn, dat je voelt dat je weer door kan gaan met je leven. En je hebt helemaal gelijk bij alles wat je nu gaat beginnen hoort geen alcohol en geen bagage.
Meid, heel veel sterkte met je behandeling.
Het gaat je goed.

Liefs,
Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai Hermiena

Hij zit er nu aan te komen je drie weken Italie, goed zo het is verdient he.
Het is nu of dan spannend geweest maar, geen geintjes met je agenda ha ha

Wel het is mooi, en ik wens je natuurlijk een fijne vakantie en alle geluk met de goede plannen voor het verder jaar , dat zal allemaal wel prima gaan, maar, maar, maar je je berichtjes zie ik met ongeduld tegemoet hoor, ik weet wel dat je, je drinken al een plekje hebt gegeven dat is wel te lezen uit je berichtjes.
En het is dik voor elkaar als je hier niet meer schrijft over drinken, al wil ik wel graag weten hoe het je vergaat in Italie met het niet drinken, ik hoop dat je het helemaal niet mist toevallig.

IK hoor graag nog meer van je, maar voor nu; hop de zon in met jou.

Groetjes

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermientje,
heeeeel veel plezier in Italië. Ik hoop dat je een onwijs mooie vakantie hebt.
Ik kan me wel voorstellen dat je je wilt gaan richten op de toekomst en dat alcohol eigenlijk al een geschiedenis voor je is. Maar ik zal je missen!

Maar ja, we blijven natuurlijk wel heel nieuwsgierig of je grote droom uit gaat komen.

Liefs Emma

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hermiena,

Ik ben blij voor je dat het zo goed gaat en dat je nu aan een nieuw hoofdstuk gaat beginnen. Dit hoofdstuk is af voor jou en ik weet zeker dat die vakantie jou en je man heel goed zal doen.
Als je de alcohol uit je leven hebt gehaald (of hoe je dat ook zegt) en je je nu op andere dingen wilt richten zoals jullie kinderwens is het inderdaad beter als je je daar op gaat richten. Misschien dat je later ooit nog eens terug komt om ons te vertellen hoe het met je gaat want dat zou ik in ieder geval heel graag willen weten.

Nou heel veel succes en geniet ervan.

dikke knuffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen,

Eindelijk, het wordt mooi weer!
Ik weet eigenlijk niets te vertellen, ja alleen dat het nu redelijk goed gaat met mij. Heb nog wel veel onrust in de zin van dat ik niet lang met één ding bezig kan zijn. Ben soms met duizend en één dingen tegelijk bezig en hier kan ik niet echt goed tegen.
Rook ook heel veel en 's morgens bij het opstaan voel ik al hartkloppingen, heel vreemd. Ik heb een keer mijn pols opgenomen en dat was 90! Veel te hoog voor als je net wakker bent Allemaal zenuwen denk ik want zodra mijn vriend naar zijn werk is begint de spanning en ga dan als een gek door het huis en zie de puinhoop boven dan ga ik snel naar beneden en steek maar weer een shaggy op en neem me voor dat ik er wat aan ga doen en vervolgens schuif ik het weer voor me uit.

Toen ik nog aan de valium zat was ik heel relaxt en deed mijn huishouden en was natuurlijk niet gespannen. Maar ik weet dat ik er even doorheen moet en mijn 2 wekelijkse gesprekken met de psych en mijn verwijzer zal ook wel zijn effect op den duur hebben.
Ik heb me voorgenomen om weer op fitness te gaan 2 keer in de week dit is ook goed tegen spanningen.
Nou ja, zei ik dat ik niets te vertellen had?

groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hermiena,
Wat een geweldige prestatie heb jij geleverd!!
Geniet van je vakantie, veel dolce far niente gewenst. En als je weer eens leest op het forum: laat het vooral ook horen als het goed met je gaat, ik vind dat zo'n opsteker.

Ciao,
Beep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje, Houtje,
De wereld van de Martinidrinkende mens ziet er op de reclames wel heel anders uit dan in het echt he? Hoop dat je maag weer een beetje gestabiliseerd is?
Ken je dat hele oude liedje 'als ik 2x met mijn fietsbel bel, nou dan weet je het wel'? Laat die bel bij een volgend moeilijk moment maar eens flink rinkelen, dat horen en zien je vergaat!! (en de trek ook!)
Nu weer opgestapt en verder fietsen meid, de Tour wordt ook niet in een week verreden.

liefs,
Beep

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo ieder een ik ben net wakker en dacht ik ga even de berichten na lezen
nu dat deed mij goed hier in spanje is het heerlijk weer ik schat dat we de dertig graden wel halen
gisteren heb ik leuk zitten chatten met mijn nicht we hadden een lange tijd geen contact
ik was bij haar op bezoek en het was avond en had zoals gewoonlijk veel te veel drank op
we kregen ruzie en al sla je me dood ik weet niet waar over ik moet iets gezecht hebben
wat in het verkeerde keelgat vloog ik heb een paar jaar niks van haar gehoord maar toen
heb ik haar op haar werk gebeld want ze had een geheim nummer van haar thuis
gelukkig vond ze het fijn dat ik gebeld had en zij dat ze mij weer zou terug bellen
ik hoop toch van haar te horen wat ik tegen haar heb gezecht dat zij mij de volgende
ochtend het huisheeft uit gezet ik hoop dat ze dit jaar of volgend jaar naar spanje komt
ik stop nu want mijn linker hand doet zeer en heeft zen rust nodig
knuffels van mismaff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Hermiena,
Heel erg veel plezier in Italie, hoop dat je heel veel zult genieten van mooi weer, een prachtig land en van elkaar. Het is al een paar keer gezegd: nu naar de toekomst kijken. Wel heel leuk als je ons nog eens laat weten hoe het in die toekomst met je gaat.
Fijne zomer en alles daarna !
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena,

natúúrlijk ga ik je ook missen hoor, en ik hoop stiekum ook nog van je te horen, wat ik bedoelde met "des te beter als je geen behoefte meer hebt aan het forum" is dat je je niet meer afhankelijk voelt van het forum.

Ik heb dat nu wel een beetje, eerste wat ik 's morgens doe is op forum kijken, rest van de dag ook vaak en voor ik naar bed ga, ben een beetje verslaafd aan het forum, maar wat wil je met verslavingsgevoelige mensen hè! En je afhankelijk van iets voelen voelt nooit zo goed, maar kan het gewoon niet láten! Snapt iemand er nog iets van? Maar goed, in ieder geval een heel fijne vakantie Hermien, misschien horen we nog wel iets van je!!!



Erica,

lijkt me een heel goed plan om te gaan fitnessen, of wat voor sport dan ook. Mijn huisarts heeft me dat ook geadviseerd, je schijnt vooral bij duursporten een of ander stofje aan te maken in je hersenen waardoor je je goed voelt.

Niet te lang over nadenken hè (ik ken mezelf, ga eerst een maand zitten overwegen wat ik zou kúnnen gaan doen, dan nog een maand uren internetsites afzoeken naar iets passends, om het vervolgens weer op de lange baan te schuiven. Gelukkig komt dan af en toe mijn moeder langs die zegt: ja dat foldertje ken je nou wel van buiten, nú ga je bellen, en wel meteen, en als ik dan eenmaal bezig ben met een sport denk ik: had ik het maar maanden eerder gedaan).

Dus Erica, mag ik even je moeder spelen: Erica, nú ga je bellen en een afspraak maken, en wel nú meteen! Nee geintje hoor, maar het zou wel heel goed voor je zijn! Succes ermee en een fijne dag!


Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Mismaff,
Wat fijn dat je weer contact hebt met je nicht. Geniet daarvan en zet het uit je hoofd wat er misschien ooit gebeurd is, we hebben allemaal van die dingen gedaan en gezegd die niet goed waren.
Als het heel belangrijk voor je is kun je haar ernaar vragen maar anders zou ik zeggen: niet te veel oude koeien uit de sloot halen maar maak er nu een leuke tijd van. In de toekomst kijken levert meer op. Ik ben er zelf ook niet altijd zo goed in maar probeer het altijd toch maar weer.
Groeten
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermiena, wat een grote stap heb je gezet.. en nu je afscheid hier, al hoop ik wel dat je na je vakantie toch nog een keertje je neus komt laten zien om te vertellen hoe het gegaan is. Ik zit een beetje met hetzelfde gevoel merk ik.. Toen ik net gestopt was was ik zowat de hele dag hier te vinden.. het eerste en laatste wat ik deed op een dag was op dit forum zijn.. maar de laatste we(e)k(en) merk ik dat ik hier niet zoveel meer lees en schrijf.. andere dingen zijn weer belangrijker geworden. Op zich een goed teken maar ook wel raar..

Ik wens je een heel fijne vakantie toe, en hoop dat je volgende levensdoel ook bereikt zal worden! je hebt het heel goed gedaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jee, Hermiena

eerst voor de eerste 3 weken: heel veel plezier, geniet van je rust, lekker bruin worden, maak er een romantisch avontuur van met zijn tweeen, geniet van elkaar en van de zon en van het land en veel fijne dagen gewenst.

En voor daarna, een forum zonder Hermiena??? dat bestaaaat toch niet???? Je bent altijd zo enorm sociaal naar iedereen en lief en onthoudt wie het moeilijk heeft en wat iedereen doet. Het zou een groot gemis voor het forum zijn maar zoals voor iedereen geldt ook voor jou: als het beter voor je is, dan moet je het doen. Maar, maar, maar... als je ons dan mist Hermiena, dan kom je wel weer terug he??? afgesproken???

we houden contact, zo makkelijk kom je niet van Pietje af!!!!

bedankt tot nu toe voor alles

Pietje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

avond hermiena,
al ben ik niet de grootste schrijfster je leest me nu toch :-))
ik wens je een heel fijne vakantie toe in la dolce italia
en mogen al je dromen uitkomen .
het ga je goed en hopelijk mogen we je nog lezen .
warme groet blacky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Mocht het ooit lukken met de kinderwens dan kom ik hier zeker even beschuit met muisjes langs brengen hoor!! Zal er wel even aan moeten wennen om hier niet meer te zijn. Af en toe gluur ik stiekum even mee hoe het met jullie allemaal gaat.

Wens iedereen hier heel veel sterkte, gezondheid, geluk hoop en liefde toe!! Bedankt voor alles ik zal jullie missen maar ik ben blij met mijn gemaakte keuze.

Liefs Hermiena

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ho ho hier is spuit 11 nog hoor...

Die zat natuurlijk voor het raampje van haar nieuwe droogtrommel, wat voel je je dan opgeruimd, links ruist de was door het sop en rechts door de (energiezuinige :$ warme lucht geloof jij het geloof ik het). Nou ja ik houd de meterstanden bij hè dus we zullen wel zien.

O o hermien
Wat zal je allemaal gaan zien
Mooie dingen en veel cultuur?
Uit eten is niet al te duur...
Het begin valt niet altijd even goed
maar bevallen zal het, evengoed
Ik stuur je knuffels en een zoen
Wij moeten het drie weken zonder je doen


snik snik

Maarre.... af en toe even melden kan toch geen kwaad wel?

Alle liefs van je eigen bekraalde houtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...