Spring naar bijdragen

woensdag 28 juni


Houtje

Aanbevolen berichten

Sorry jongens, dit is toch een apart draadje waard. Ik heb naar dit moment uitgekeken.

Het bewijs dat ik de baas word, is gisteren geleverd. Na de "tocht met het geteisem" dacht ik aan snoep, maar niet aan wijn. Hoe is het mogelijk !!!!

Ik heb er NIET AAN GEDACHT. Mooier had ik de 8 maanden niet kunnen bereiken. Ik heb de Cactussen een veer in de r... gestoken, terecht vind ik.

En ik wil op het forum mijn oude maten PP (ik fiets liever met jou naar Antartica dan met het Geteisem naar Amsterdam) , PM (echo !!! is er nog leven in de Pot???), Emma, onze huis-filosofe, strooiend met liefdevolle overdenkingen, TT (nee ik haal geen wijn meer in huis), Helder (ook mijn hoofd is nu Helder, nu jouw geiser nog), Hermiena (bank en droogtrommeld niet door me kaar gooien), en alle, alle, anderen, heel erg bedanken voor al hun hulp. En de nieuwe maten, Tapas, Satja, Anjo,Katrina, en alle anderen, HEEL ERG BEDANKT. En de aller-allernieuwste maten Twan, Chinagirl, Beep, Water, Francesca, HEEL ERG BEDANKT.

En iedereen die ik vergeet HEEL ERG BEDANKT.

En iedereen die ik daarna vergeet HEEL ERG BEDANKT.

Ik wil jullie ook graag helpen en als jullie één keer om een maffe anecdote moeten lachen, is dat gelukt. Ik ben er nog een schuldig van gisteren, over met twee woorden spreken. Komt wel.

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd.
Een dag niet gedronken, een dag langer geleefd.

Zoiets?

p.s. ik verrek van de spierpijn op zeer bestemde plaatsen...... maar GEEN KATER. Alleen een hongerige kat die aan mijn benen likt. Tja, bodylotion, zijn ze dol op.

* edit ivm tiepvaudt schandaaaaaaaaaaaaalig zeker korsa....achteraf-koffffff(ie????)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen, zonder zorgen

Je weet wat je zegt he, Houtje (ik ben even weg en ik moet helemaal wennen, Koekie moet ik nu zeggen), als je zegt dat je liever met mij naar Antarticia fietst: Ik hóu je er gewoon aan! Doen we. Bij deze afgesproken!

Maar dat fietsen, dat is echt, je voelt je zo gezond, dat alcohol in je lijf niet lekker lijkt. Dat heb ik ook. En tante Til zweert ook bij haar fietstherapie!

Piggelmee en ik hadden dus gisteren beiden 7 maanden, he! Ik memoreerde het nog even gisteren ... Het klinkt ook zo 'normaal' 7 maanden. Maar het blijft voor mij ook nog steeds een wonder.

Maar voor mij geldt ook: ik had het noooit zonder het forum gered. Never Nooit. Dus dat bedankje van Houtje, sluit ik me graag bij aan.

;)

en die spierpijn Houtje, weet je zeker dat daar spieren zitten??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pietjepuk, ook van harte met je 7 maanden!! Ook voor Piggelmee trouwens!!

En wat de zadelpijn van Koekie betreft: misschien zat er ergens een verdwaalde parel?!

Gaat het verder goed PP? Denk je bij stress of iets ook niet meer aan alco? Lijkt me heerlijk als het helemaal uit je harde schijf is!

Verientje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ja Antarica he, voorzichtig hoor, niet de noorpool

Het ijs zou kunnen smelten als jullie aan de babbel raken.

Mooie vrienden.

En wie ben je vergeten te bedanken? precies! gouw een kadootje kopen voor de grote Koek zelf!


Groetjes Geiser van IJsland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Pietje fijn dat je er weer bent, een avontuur verder en still going strong, toppie dat je weer
een stukje op fietst met ons. welkom he!

Koekie iets wat echt iets is om dankbaar te zijn is dat het je eindelijk wat lichter afgaat wat heeft
het lang geduurt dat gevecht om 4 uur.

Hoi Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verientje,

nee, ik doe wel stoer maar natuurlijk zijn er moeilijke momenten. Dat blijft volgens mij heel lang. De drank is nog niet van mijn harde schijf hoor. Ik denk dat dat ook nooit écht komt (of wel Fleur??) Maar de voordelen winnen het inmiddels. Maar bijvoorbeeld als ik ruzie heb met mijn man ofzo, heb ik heel erg de neiging om te gaan drinken. Maar het gekke is, ik héb bijna geen ruzie meer!

Helder, grote vriend, hoe is het met jou trouwens? of loop ik hier nu het feestdraadje van Houtje te verknallen? dat is niet mijn bedoeling hoor Houtje!! Maar dat weet je wel.

Is Hermiena trouwens nog niet terug van vakantie? die zie ik ook niet meer als ik zo snel eens teruglees! En Satja is haar enthousiasme ook een beetje kwijt????

nou, fijne dag maar weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie, Pietjepuk en Piggelmee: proficiat die-hards!

Als ik selecteer emoticon doe komt er dit: rose;
Ook niet echt beeldend he, maar wel goed bedoeld.

PP, je kunt misschien beter even het draadje van satja "lieve lezers en schrijvers" lezen.

Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...