Spring naar bijdragen

zaterdag 1 juli


Aanbevolen berichten

Nou nee

Koekie ziek, Koekie migraine (van de 5 sterren haal ik er vandaag 4) dus volgepropt met medicijnen ligt ze in bed te wachten op betere tijden. Zoon uitgebesteed, Dochter redt zich wel, hopelijk morgen weer uit bed. Waarop altijd op mijn vrije zaterdag als en GEEN hockey is?

Gelukkig heeft de BPM die belde toevallig, zich in de BBQ rage gestort en normale koekie-eten gehaald, voor morgen, vandaag ontslakken gaat vanzelf. Al die vreselijke luchten buiten...... getsie.

Dochter huilen we zouden naar het strand gaan (gaat niet met Mams die niet tegen licht en geluid kan). Verder moeten wij nog een week naar school gewoon.

Dan gaan de Kleine Koekiemonster twee weken op vakantie met Paps, Geliefde II en Baby, Zoon en Dochter dus en zal ik jullie twee weken lang bestoken want ik zie er zoooooooooooooo tegenop.

Oorzaak migraine: overbelasting dus ik weet het. Wespennest in slaapkamer gister, wasmachineafvoer d.w.z. afvoer ergens verstopt tussen wasmachine en straat zoek-het-maar-uit, een kapotte pc had ik al (dit is de laptop) en daar kunnen Koekies niet tegen.

Fijne avond verders allemaal.

Katriena, je discussie is niet verloren, maar het antwoord is ingewikkeld. Normen en waarden, gewoontes en gebruiken, zelf opgevoed, nu kids opvoeden, internet, moeilijk moeilijk. Denkdproces geremd door hoofd dat niet mee doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfff indiaas eten met dit weer....even laten zakken hoor.

Anjo, wat fijn om te merken dat je je wat beter voelt en lekker energiek en strijdlustig!
Francesca en Chinagirl, wat gaan jullie goed!

Het lawaai van de buren, praat me er niet van....
's ochtends een paar uurtjes rust als ik geluk heb, dan worden ze weer wakker.......
Je kunt er geen boek bij lezen, en de andere rustige kant van het huis is 's middags zon, is nu te warm, dus dan maar binnen.
Woon naast het enige aso-gezin in de buurt geloof ik. Normaal praten kunnen ze niet. Laten alle gassen ontsnappen die maar mogelijk zijn.
Over muziek kun je nog klagen, maar over boeren en scheten, als ze het zelf heel normaal vinden?

Nou ja, zo is er altijd wat.

groetjes,
Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie,

Eigenlijk verdien je een aai over je bol, maar gezien je migraine moet je nog even wachten. Wat ga je doen in de tijd dat zoon en dochter met vader en nieuwe aanhang de hort op gaan, buiten ons bestoken dan..........

Maar wat is in hemelsnaam BPM!! Enge ziekte........ nieuw alcoholloos drankje.......

Hoop dat je morgen weer bij de mensen bent en nog kan genieten van dit weer.

Verientje,

Wat erg zulke buren, na een mooie zomer heb jij vast een maand vakantie nodig om bij te komen. Ze zijn waarschijnlijk niet voor rede vatbaar. Zit je nu met je ramen dicht en buiten??? Dat zou wel helemaal erg zijn

Fran,

Ben je al bijna door je werk heen, of zit je nog steeds te zwoegen. De ramen open kan nu wel een heel licht briesje komt opzetten, maar ja nu komen ook de muggen althans wel bij mij. Wordt nu opgevreten.

En Anjo,

Jij nu volledig klaar met soppen, na zo'n dag moet toch alles weer spic en span zijn.

Helder,

Jij ook al klaar met je homework!!!!!! Als het kan ook een beetje genieten hoor, zo vaak hebbenwe geen Zuideuropees weer.

Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje geeft even geen antwoord geloof ik maar dan zal ik vertellen wat BPM is:

BPM= Banden Plak Man

Houtje heeft een minnaar moet je weten, die zo lief en hoffelijk is dat hij de banden plakt van de familie Houtje. Als een van de koekiemonsters een lekke band heeft komt de BPM (bandenplakman) en die lost het probleem op

Ik heb altijd zo'n soort superman in mijn hoofd als Houtje het over hem heeft. Hij is heel lief volgens mij. Houtje kent m al een paar maanden en had het vaak over hem in het begin maar op een gegeven moment hield dat op, dus ik dacht: de BPM is zeker niet meer in de picture. Maar nu heeft hij dus voor Koekie en de Koekiemonsters een bbc georganiseerd. Een echte held, die BPM

ps: mijn BPM zit alleen maar voetbal te kijken, daar is echt geen lol meer aan te beleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht al wat is PP weer actief na haar vakantie, ben blij dat het aan echtgenoot ligt was bang dat je niet zo lekker in je vel zat. nadorst had.

Francesa, dat dacht ik al dus ik dacht ik speel effe juf. Je hebt al genoeg aan je kop dus ik dacht even een opkikkertje......

Kate, is dat Indiaans als uit India? Is toch wel ongeveer het lekkerst wat er bestaat. Is hier niet, ook geen Plus. Wel buren, ik noem het altijd maar de camping. Waar ik ben opgegroeid hadden we geen buren, helemaal niets voor een km in de rondte, misschien wel twee. Woon dus nu in vergelijking in een wereldstad. Alhoewel dat heb ik ook gedaan en daar was het beduidend stiller ......


Koekie, rot voor je meid. Ik hoop dat je snel weer de oude mag zijn. Die bandenplakker laat zich van zijn beste kant zien.
Heb je enig idee wat je gaat doen als de koekiemonstertjes met paps op vakantie zijn?Het lijkt wel of je het dan juist moeilijk hebt dus heb je al een noodplan?

Ja, het is stil op het forum. Hier is het nog steeds warm, wil eigenlijk onder de douche, maar die blinkt nu juist zo mooi en dat komt echt zelden voor. Ik heb zelfs een paar baantjes behang tegen de muur geplakt, dat moest ik nog maar een jaar al doen.
:$
Hopelijk zet deze trend zich even door want het is nodig, hoognodig.
Ben nu wel akelig wakker, dat is minder.
Voor degene die wel de slaap kunnen vatten,
Slaap lekker!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve

Dat het wat stiller is rond de BPM komt wel denk ik dat mannen altijd het zelfde zijn PP
Er moet rustig t.v. gekeken kunnen worden dusse geen herrie aan zijn kop ,als ik het mag opnemen voor
Koekie?
En onze Koekie, gaat voor kwaliteid,en niet kwantieteid.


En een BQ in de tuin das prima,een onderzoek heeft aan getoond dat mannen zich dan sexy voelen
bij de bak, nu nog in de keuken.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja, mannen...
Heb je er een, dan heb je er een te veel.
Heb je er geen, dan heb je er een te weinig...

Koekie,
Veel beterschap, meisje!

Chinees Meisje,
Niet ongeduldig zijn, hoor! Mijn arme brein kan ook maar zoveel bedrukt papier per dag produceren.
Misschien vragen mensen zich af wat dat werkverhaal hier staat te doen. Wel: probeer maar eens productief te zijn met alcohol in je lijf...
Hier ligt ook nog een berg was te wachten... En een berg afwas... En de pluizen stuiven in het rond. Zonder overdrijven. Zucht.

Ik heb in mijn leven al iets te vaak dure eden gezworen, maar nu is het dus echt wel DE LAATSTE KEER geweest! Wat doe ik mezelf toch allemaal aan! *slaat zichzelf voor de kop*

Heeft iemand eigenlijk een remedie tegen olifantenpootjes? Mijn vel staat zowat op barsten. Heb mijn lieftallige voetjes onder koud water gehouden, maar dat helpt maar even.

Ach gut, klaag klaag klaag...

De katten liggen ook uitgeteld en langgerekt te zuchten. Echt waar, katten zuchten! En mijn oudste beest kan ook heel verongelijkt kijken de laatste tijd. Te weinig aandacht...

Verder niks te vertellen.

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allemaal,

francesca, denk maar zo je bent niet de enige die alleen is, en er zijn ook best wel goede mannen.

De meeste van jullie zijn tenminste nog thuis terwijl ik hier op mijn werk zit, en warm dat het hier is .
Airconditioner draait over uren maar krijgt het niet koel. Toen ik vanavond ging werken rook je overal de bbq, de terrajes zaten gezellig vol , dan valt het toch wel eens tegen om te gaan werken .
Maar ik mag niet klagen, wie kan er op zijn werk ook nog op het forum schrijven en lezen .

groetjes Wil

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...