Spring naar bijdragen

zaterdag 1 juli


Aanbevolen berichten

wat een late opening van de dagdraad

beter laat dan nooit

Francesca, succes met je werk, laatste loodjes wegen het zwaarst he

en voor de rest, veel moed klinkt wat zwaar vind ik, dan wens ík daar nog bij: een fijn zonnig gezellig weekend met veel gezonde buitenlucht en weinig 'niet helpende gedachten'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Francesca,

Als het helpt... Ik ga vandaag ook door met werken, mooi weer of niet.
Werken is trouwens ook beter met mooi weer dan met regen. Lekker de ramen tegen elkaar open, frisse wind door het hele huis. "Gaat je hoofd van open..."(vrij naar Cock, de vrouw van Cor van der Laan en wel hierom, Koot en Bie). Nou, die televisie memory lane van vandeweek heeft er goed ingehakt... ;-)

Iedereen een fijn en droog weekend!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle noeste werkers ik wens jullie een droge dag, weet dat ik aan jullie denk. Hoop dat jullie het volgende weekend vrij zijn of hebben jullie geen continue dienst maar zit je thuis te werken omdat je het in de week niet af krijgt?

En voor de rest ik tel de dagen, nog 28, dan heb ik heerlijk vakantie.

Hou het droog en werkze

Chinagirl [CG]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Francesa, Herken dat hoor, ik ben in alles een beetje "binge".
Van daar dat ik ook al wat boeken naast mijn computer heb liggen. Onder het motto van de grote verandering, ga ik ook beginnen met werken. Elke dag een paar lessen dan kan ik me het eerste half jaar rustig met de kids bezig houden. En dat is heel nieuw voor mij. meestal sla ik tegelijkertijd met de llr. de boeken open.
Zag gisteren iets heel leuks op het internet. Roald Dahl zou in september 90 geworden zijn en nu hebben ze in de UK de ntionale roald dahl dag. Gelijk jeukende vingers. Leuk!!!!

Ex is naar de uK vertrokken zonder eerst langs te komen dus al mijn geknutsel voor kleindochter staat nog steeds hier. Opsturen geen nut, douane zijn afschuwelijk streng, dus worden dan al de poppetjes open gemaakt. Trauma voor mijn kleindochter, poppen met verwoeste kopjes.
En heeft iemand al eens een schommelstoel opgestuurd?
Ik ben niet boos of zo, niet eens geirriteerd.

Gisterenavond was gezellig, mijn "broertje" werd 40. Blijft mijn broertje.

Twan en Francesa en Helder zet hem op. Ramen tegen elkaar open is meestal heel lekker, behalve als je op het platteland woont, vliegen. Mijn slaapkamer ziet zwart een soort griezellverhaal; The Flies.

Kathrina kom je nog op je stelling terug? Wat kan wel wat kan niet?
Je kan niet mijn hersenradertjes in beweging zetten om er dan niet meer op terug te komen.
weet dat het moeilijk typen voor je is maar wat bedoel je nu precies?

CG, natuurlijk heb je gelijk, zat wat te mijmeren gisterenavond.

Iedereen een prettige dag!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Lieverd,

Zal ik daar vanavond even kijken. IK heb op het moment een schoonmaak manie, moet ik nooit doorbreken daarvoor komt het te zelden voor:-)
Kwam alleen maar even neuzen of het met iedereen goed ging.
Zie jullie vanavond.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee, Katrina.
Ik vind jullie allemaal maar heel luxe, ik heb nog zo'n oud bakkie. Ga ik geeneens proberen in mijn schooltas te proppen.

Ja hoor dames,
zo kan hij wel weer. Weet je wat het probleem van schoonmaken is, dat de rest er zo vies bij afsteekt.
Volgens mij gaat dit een gebed zonder eind worden. Ik vrees met grote vreze.
Ik moet de boel eens nodig opzomeren, nieuw woord geleerd dus ik zal het gebruiken ook.

Maak mijn vader er blij mee en na die stunt van de week heb ik de luxe om eens wat meer water te verbruiken.
Voel me kiplekker, dus ik ben bang dat de algehele misere toch ook een beetje aan de antabus lag.
Alleen komen de gremlins nu wat vaker langs, geen probleem die krijgen ook gewoon een soplap in de handen.

PP, even reactie op het andere draadje, maakt het wat uit als we onszelf voor de gek houden en doen we dat wel?
Ik wil mezelf met alle liefde van alles wijsmaken zolang het betekend dat ik van de drank af blijf, plus
wat wil je anders doen, actief niet drinkende alcoholist zijn?
Ik ben het, is zeer pijnlijk maar ik verd.. het om dat verdriet daarvan de rest van mijn leven te laten verpieteren.Elke dag dat ik niet drink en de dag dat mijn vechtlust verdwijnt of dat ik mezelf niet meer voor het lapje kan houden, vind je mij bij de slijter.
Geen keuze, toch?
Elke dag is er een er over piekeren is niet altijd zinvol, zoals je weet life happens while you're making other plans.
Ben je zo bang voor vliegen, knal je tegen een bus of zo.

Goed, ik ga nog even een vlekje weg werken.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had geschreven op het andere draadje:

'Het niet drinken dwaalt dus ook altijd door mijn hoofd en is er moeilijk uit te krijgen, ik probeer dan ook bij de gedachten iets positiefs toe te voegen: ha, lekker al heel lang droog, wat knap van me! enz. ik probeer dus niet de gedachte weg te krijgen (lukt me niet) maar er trots aan toe te voegen dat het goed gaat, dus de gedachte positief om te vormen'

"Maar soms denk je dan weer dat je jezelf voor de gek houdt"

Hierop heeft Anjo dus gereageerd.

En Anjo, ik ben het ook met je eens hoor, het doel heiligt de middelen! alles wat helpt om alcohol de baas te blijven (voor mij betekent dat: niet drinken) moeten we aangrijpen!

En ach, dat jezelf voor de gek houden, misschien ga ik mezelf nog wel eens geloven en 'trap ik er zelf in'

groetjes

ps en Anjo, succes met opzomeren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De grote leegloop?
Alle achtertuintjes in mijn straat lijken ineens gevuld met krijsende baby's en ruziënde kinderen...
Ik snap het niet.
Er zijn toch nog al mooie weekends geweest?
Komen de mensen dan pas vanaf 1 juli buiten of zo?
Vanavond gegarandeerd barbecue.
En arme ik zit maar achter de pc. Snik.
De ramen tegenover elkaar openzetten helpt niet meer.
De lucht is te heet.

Gheghe, een impressie vanuit mijn bureautje.

Francesca

PS: Wedden dat het weer voor een maand omslaat van zodra ik mijn opdracht af heb?

NB: Hoor net Anouk op de radio.
What goes around, comes around.
Zeer toepasselijk.
En ik ben ook nobody's wife.

Edit: ik geloof dat ik zelfmedelijden heb...
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran, daar heb je alle kans op, ik geniet er nog ff van,
net gebbq, weer veel verbrand vlees op en vis die aan de folie geplakt zat, maar man en kids vonden het prima.
Zwart pak citrus mint gedronken wel erg zoet maar prima alternatief

Velen mogen pas vanaf 1 juli naar buiten,
anders smelten ze
moeten we gaan opzomeren
geen zin in met dit weer

wat voor opdracht heb je te doen?
duurt die nog lang
hoe moet het dan met ons dansen

CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Francesa,

Och meiske, ik heb jaren op bbq's gezeten en gewenst dat ik nobody's wife was, het gras lijkt altijd groener etc. En nu we toch bij gezegdes enzo zijn, what goes around, comes around, zoiets als wie goed doet die goed ontmoet. Je bent nog geen 80, en zelfs dan zijn er mensen die dan pas tegen de ware aanlopen. Maar ik ken het gevoel is niet leuk.

Kan iemand bij vertellen waar je die zwarte pakken koopt, zoek me wild maar geen zwart pak te vinden.
En dan gaat iemand Appie zeggen en die woont 10 km verderop, zo'n dorst heb ik ook weer niet.

Mensen, het glimt en het blinkt. Helaas het topje van de ijsberg, wie zijn huis een jaar negeerd heeft nog wat werk te verzetten dus jammer maar jullie zullen het nog even zelf moeten doen.
Ik ben aan het worstelen met zadelpijn. Het boek, mag ik, durf ik op te merken dat ik het niet geheel geloofwaardig vind? En dat ik ook plaatsvervangende katers krijg alleen van het lezen. Er wordt wat geconsumeerd door de dames. Maar ik ga door tot het bittere einde. Het is niet afschuwelijk maar pff, hoeveel ellende kan je vinden in een vriendengroepje? Echter de lijnen naar het forum zijn te trekken, dus een glimlach kan ik niet altijd onderdrukken.

PP, dank je wel voor bovenstaande, mijn pc is een oudje en het switchen van het ene naar het andere
zou het geduld van een heilige op de proef stellen.

Waar is Koekie vandaag eigenlijk, het is wat te stil, me dunkt.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De zwarte pakken zijn ook bij de Plus te koop.

Zadelpijn enz. vond het destijds een leuk boek misschien wel omdat er zoveel in geconsumeerd werd, zou me nu toch wel erg dorstig maken. Maar goed ik ga het weer ter hand nemen als ik mijn huidige boek uitheb.

Ben niet aan het schoonmaken, hoewel dat hoognodig zou zijn, maar alle was aan het wegwerken. Loop met m'n ziel onder mijn arm door het huis. Wat zit een mens toch bizar in mekaar als je geen ww kan/wil/ mag drinken.

Koekie is taart aan het bakken voor alle noeste thuiswerkers, heeft geen tijd voor ons:o

Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Anjo!

Bedankt voor de opbeurende gedachte dat ik over 40 jaar ook nog de ware kan vinden. :D
Zit ik nu ook niet meteen om te springen, hoor. Eerst mijn leven op de rails krijgen. Anders loopt het toch verkeerd af. Hoewel een paar mannenarmen zo nu en dan wel welkom zou zijn.

Ik interpreteerde 'what goes around, comes around' veeleer als 'eigen schuld, dikke bult', maar ik ben dan ook niet de meest optimische mens ter wereld, haha.

Koekie had computerproblemen, dacht ik. En gisteren had ze kloppende hoofdpijn meen ik me te herinneren.

Heb net een Magnum met amandelen naar binnen gewerkt. Mierzoet!

Geen gebarbecue vanavond. Wel voetbalgejoel.

En nu nog wat werken.

Francesca

Speak of the devil... Koekie is ingelogd!

Hoe gaat ie Koekie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...