Spring naar bijdragen

Zondag 2 juli


Aanbevolen berichten

Fran, werk ze, als het lukt naast je papieren tijgers, geniet dan nog wat van het weer. Kan je niet buiten zitten werken?

Kate mediteerse, doe je dat elke ochtend of als je echt de tijd heb.

Ik ga zo sporten, naast de ADB, de NDB nu ook het GDB, dus dat wordt zwoegen!

Twan waar ben je, sta je nog op het Binnenhof, verkiezing is pas tegen het eind van het jaar!

Adiago/ Romanski/ Eefje hoe gaat het met jullie, tijdje niets gehoord.

gr. CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je denkt; ik ben verslagen
is de nederlaag een feit
Als je denkt; ik zal niet
versagen
Win je op den duur de strijd
Als je denkt; ik kan het niet
halen
is de tegenslag op til
want het overslaan der schalen
hangt voornamelijk af van Wil
Moedelozen gaan ten onder
door hun twijfel, door hun vrees
Vechters winnen door een
Wonder
Telkens weer de zwaarste race
Denk; ik kan het, en daar gaat
Het
Iedereenvind bij wilskracht
baat
En in zaken wint de daad het
van nutteloos gepraat
Als je jammert; ik ben zwakker
dan mijn grote concurent
Blijf je levenslang de stakker
Die je ongetwijfelt bent
niet de Goliaths en de rijken
Tellen in een kamp voor zes
Maar de fermen die niet wijken
hebben vroeg of laat succes!!

Zomaar ergens gelezen en vond het wel mooi
Een fijne dag toegewenst
Kip

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kip

Lang niet van je gehoord, is alles oke daar bij jou,

Das een mooi stukje wat je geplaatst hebt voor het overwinnen van een verslaving.
Maar komt het niet uit de hoek van marketing, dan vind ik het wel wat voor de tell sell medewerkers,
Het slaat halverwege om bij .... In zaken.

Ik wwet dat jij mooier denkt over drank en stoppen dan dit gedicht he en het is fijn dat je even
inlocht altijd welkom natuurlijk groet.

Helder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,

Wat een prachtige dag!
Heeft iedereen zijn zwemspullen ingepakt? Schepjes, windscherm, koeltas?
Fractieberaad op het strand! Zandkastelen bouwen en weggespoeld zien worden door springvloed!
Vrienden maken met dikke Duitsers, ranja met lange rietjes en boterhammen met zand.
En daarna een zwoele zomeravond in de tuin.

Fijne zondag allemaal!

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jee, het is echt warm.

Francesa, ik had net het tegenovergestelde advies dan Katrina. Als je zo nu en dan nog drinkt met deze hitte en je zit veel dan geldt al het advies dat K je gaf maar moet je juist veel drinken, water dus.
Twan, klinkt gezellig zo'n dagje op het strand. Echter ik ga door waar ik gisteren gebleven was.
Te warm voor poetsen, te warm voor in de tuin werken maar er liggen nog wat stapels papier.
Voel me prima maar zie er uit alsof ik flink met Johnny aan de wandel ben geweest.
Misschien dat mijn lichaam in shock staat van al die activiteit. Kreeg vanmorgen zelfs de opmerking dat het zo zonde was dat ik weer was gaan drinken! Ach, 1+1=3.

Het is lekker stil op de camping, dus snel aan de slag.

Iedereen een prettige dag!

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekie komt boven water drijven.....nog niet helemaal de oude maar weer uit bed. Logisch dat de apotheek de rode loper uitrolt als ik aantreed....de omzet van 2005 weer overschreden dit weekend. Niet roken in mijn nabijheid ivm expl. gevaar.
Helpt wel met ADB, NDB en SDB.

PP, de BPM is wel in de buurt (woont om de hoek) en we hebben géén relatie meer, maar is wel gekomen omdat ik (dramatisch genoeg) aan de telefoon flauwviel (dat kan dus van de pijn). Had nog reservesleutel gelukkig.

Heeft hier wel geslapen, keurig op zolder, en vandaag ook hier om te helpen. Dus: ik ben blij met alle hulp, relatie of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een waarheid als een koe, PP!
Mijn buurvrouw kwam deze middag een schaal met eten brengen: boontjes, gebakken aardappelen en varkensgebraad. Had ze over en ze wist dat ik moest werken en dus geen tijd zou hebben om te koken. Haar wederhelft is dan weer net iets te lief. Bijna 80 maar niks mis met zijn libido, hoor! Dat belooft...

Bedankt voor de tip, Katrien.
Ik leg mijn poezelige pootjes nu en dan wat in de hoogte. Niet de hele tijd, want dat zit zo raar aan de pc. Wel een prima hamstringstretch.

Ik drink wel heel veel water nu. Kan ook niet anders met dit weer. :rose: Ik wil ook niet in een verrimpelde abrikoos veranderen. Anders moet ik mezelf weer laten wellen, hihi.

Het is stil gebleven tot nu. Ik denk dat het voor iedereen te heet is. Ofwel is iedereen naar zee.

Verder probeer ik op dalai-lama-achtige wijze zo rustig mogelijk te blijven. Helpt tegen de warmte ook.

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve schatten!

Ga ik bij wijze van pauze naar de site van Tactus en klik ik op aanmelden. Ik dacht: ik zet me op de wachtlijst, dan kan ik met het echte werk beginnen als mijn opdracht af is.

Bleek ik me gewoon te kunnen aanmelden!!!
Wat ik ook gedaan heb!!!

Brrrrr.

En nu vol goede moed weer aan het werk. Daarna begin ik aan een nieuw leven!

Hoop ik...
Met vallen en opstaan...
Niet hollen, niet stilstaan...
Met de daver op het lijf...

Maar wat zegt het over mezelf dat ik midden in mijn drukke bezigheden besloot om bij Tactus te gaan kijken?

O jee, ben een beetje in de war nu.

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Katrien,

Bedankt voor je kalmerende woorden. Ik zat zowaar te grienen daarnet... Weet niet, is allemaal wel verwarrend, maar ik ben nu gerustgesteld dat het allemaal niet halsoverkop hoeft. Stom, hé. Zo moeten vrouwen zich ongeveer voelen als ze overwegen om een man verlaten die slecht voor ze is, maar waaraan ze toch heel gehecht geraakt zijn...

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn Francesca,

heel veel succes, ik ben benieuwd of je het ook zo leerzaam zal vinden.

Twan, ik schreef dat van de week ook naar je: je moet gewoon regelmatig proberen aan te melden. Ineens is het zomaar raak!

Er klopt iets niet met het wachtlijstsysteem van Tactus heb ik het idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ,

Denk ook dat een heleboel mensen zich aangemeld hebben na het tv programma en nu denken dat het niet meer zo nodig is. Dus dat een heleboel mensen zijn afgevallen.

Fran,

Niets aan de hand.
Ik denk dat K. gewoon gelijk heeft ( waarom schrijf ik nog?) je bent ook op het forum terecht gekomen
toen je er klaar voor was.
Tactus bijt niet, het gaat op een prettige manier. Je krijgt eruit wat je er zelf instopt, niets engs.
Ik ben er van overtuigd dat er meer in ons hoofd gebeurd dan waar we zelf van bewust zijn.
Dan lijkt het alsof alles samen valt maar vaak zijn we er zelf al veel langer mee bezig.
De bewustwording van alles is wat duizelingswekkend vond ik zelf maar je heb ten alle tijden zelf de controle in handen en dat is wel fijn.
Dat je moest huilen is eigenlijk ook niet zo vreemd, ik huil nu ook vaker dan ik deed. Mijn buffertje is weg en de spanning en emoties moeten er toch uit.

Anjo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Anjo,

Ik ben blij dat je schrijft!

Toen ik 7 weken geleden over Tactus hoorde, was er een wachtlijst. Ik heb me toen niet ingeschreven. Vandaag lukte het zonder wachtlijst. Waarschijnlijk hebben veel mensen intussen afgehaakt. Wie zal het zeggen?

Ik ben benieuwd wat het oplevert. Ik ben zelf nogal een graver, en ik denk dat het goed voor me zal zijn om te weten wat mijn triggers zijn. Al is een blad dat van een boom valt soms ook een reden, zoals je het zo treffend verwoordde een paar dagen geleden.

Hoe gaat het trouwens met jou?

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Francesca,
Fijn voor je dat je mag beginnen met de behandeling, heel veel succes.
Ik heb naast de tips van Katrina nog een tip voor je olifantenpootjes. Ik heb er ook wel eens last van (me veel minder trouwens nu ik niet drink) en wat mij dan goed helpt is kruidenthee drinken die zorgen voor je vochtbalans. Ik elke natuurwinkel te kopen. Echt lekker vind ik het niet, maar het went.
Niet een kopje per dag, dat zet weinig zoden aan de dijk. Maar wel een pot (je)
Ik gebruik zelf "Vochtevenwicht" van Jacob Hooy, dat bevalt me het beste.
Katrina adviseert kussens onder je matras; zelf ik heb een dik blok hout onder de poten aan het voeteneind van het bed, een paar bakstenen gaat ook goed. Je matras blijft dan lekker vlak en dat vind ik fijner.
Veel succes bij de tactus jongens en meisjes !!
groeten
Tosca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Katrien,
Ook van mij gefeliciteerd! Blij dat we nu iets meer over je weten!

Tosca,
Rechtsboven staat 'Selecteer Emotion' met een pijltje ernaast.
Klik op het pijltje.
Je krijgt een lijstje
Selecteer Rose
Komt in een blauw balkje te staan.
Klik
En huppekee
:present:

Om te weten of het gelukt is, klik je op Preview. Dan weet je hoe je bericht eruit zal zien op het forum. Dat klik je weer weg via het kruisje rechts bovenaan.

Dan kun je je bericht plaatsen.

Duidelijk zo?
:light:

Nog bedankt ook voor de olifantenpootjestip!

Ik denk dat ik ga slapen. MOE!

Francesca

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier nog een reactie van stiefzus. Katr van harte gefeliciteerd geen bloemen ok, zoals jij wil maar :sun:mag dit wel.

Fran, niets is toeval, zaken lopen zoals ze moeten. Het zal je tijd zijn geweest, hoop dat je er net zoveel baat bij heb als ik en nog vele anderen van hier. Mij heeft vooral geholpen dat ik mijn trickers heb leren herkennen en waarom de dingen doe die ik doe.

Wat betreft je olifantpootjes, bleekselderij en peterselie zijn geweldig vochtafdrijvend en je voeteneind op bierkratjes, [hoop dat een beetje galgehumor nog mag] als dat te confronterend is mag ook die houtblokken of anders colakratjes.

gr. CG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Katrien, achteraf je antwoord wijzigen is niet netjes, hoor! :P

Chinees Meisje,
Ik drink alleen bier uit blik. Die blikjes moffel ik dan mooi weg tussen lege waterflessen en lege kattenvoerblikken en soepblikken. Ik ga niet met kratten sleuren, hoor!

Heb je het moeilijk? Nou, de dag is bijna voorbij. En van Katrien moest ik allang in bed liggen. Brave moederziel. Over een paar dagen doe ik weer met je mee! Nu zondig ik nog even. Drink wel liters water tussendoor.

Ik ben zelf trouwens een grote fan van galgenhumor. Lachen moet, anders kun je er net zogoed meteen uitstappen.

Liefs,
Fran

Voor Katrien: ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...