Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Bericht aan de weergoden,Als jullie binnen de 2 uur een fiks onweer mét plensbui hierheen sturen, zal ik poedelnaakt in de tuin dansen.Let wel: ik doe deze belofte niet uit egoïstische overwegingen, maar in het belang van mijn hortensia's.Dank bij voorbaat,Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Net als Katrina drink ik wijn verdund met water, door haar ook op het idee gekomen.Ik probeerde eerst helemaal te stoppen maar werd er gek van.Nu lukt het wel om te matigen op deze manier.Ik drink nog niet zo weinig als Katrien, maar het is een enorme verbetering tov voorheen.En gek genoeg lukt het nu wel, en heb ik niet de neiging om weer te vermeerderen.Ook stopdagen tussendoor.Bedenk wel hoe ik het op vakantie ga doen.Maar ook buiten de deur gaat het goed.Ik herken wel wat Katrien zegt dat je er meestal hier niet over praat omdat het toch vooral een forum van stoppers is en je drinken niet wilt promoten.Dat blijft lastig.En waarom dan toch die 2 glazen? Of 1 halve?Tsja, helemaal niet is vast beter.Dit werkt nu goed voor mij en bevalt me.Maar ook dat moet uit jezelf komen, net als stoppen. Eerder lukte het niet.Ik denk dat het bij mij zo werkt dat het een ontwenningsgebeuren is: je proeft toch wat wijnsmaak en merkt dat je helder blijft, en dat is prettig.Ik ben fitter, slaap lekkerder etc alle voordelen.Het zal voor de meesten niet zo werken.En of ik nog eens gigantisch terugval?De tijd zal het leren, maar ik kan het me eigenlijk niet meer voorstellen.Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Francesa, ik hoorde net dat er morgen kans op onweer en wateroverlast in zit dus helaas voor je 80 jarige buurman. Op misschien maar goed ook, geen idee wat het met zo'n man kan doen zo'n naakte dansende vrouw in de tuin.Moest vanmiddag erg aan PP denken. Samen met een vriendin op stap geweest. lekker aan het water.Lekker aan het ijs, een hele grote ijscoupe met advocaat. PP, jij had ook zoiets toch met een ijsje?Ik had het niet in de gaten zelfs maar mijn vriendin wel. Ze zat me met argusogen te bekijken.Ik weet het is alcohol maar hee, ik lust nu eenmaal graag een Keetje Mossel en malaga ijs.Heb nog nooit de neiging gehad om er twintig weg te werken voor de kick. En ben geheel niet bang dat ik nu weer de fout in ga. Voor mij is het een ijsje. Klaar uit. Er komen geen gevoelens of gremlins bij aan de pas. Ik was vandaag in zo'n grote zeilwinkel en daar was kleding van G..... in de aanbieding ook in maatje 86.Mijn kleindochter komt morgen naar Nederland dus ik had voor haar en mijzelf wel een slagje kunnen slaan. Ik heb gewoon een zeiltic. Al heb ik het al in geen jaren meer gedaan. Dus als ik mijn puinhopen heb opgeruimd ga ik toch echt er weer eens mee aan de slag.Hopelijk gaat het deze keer wat beter tussen mij een dochter 1. Ze was hier de laatste keer echt op het verkeerde moment net toen ik tegen die muur aan knalde en ik het even niet meer zo wist.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Anjoik heb zoíets met ijs? ik moet binnenkort naar een 'dame blanche de baas forum'! (DBDB)Maar laatst schreef iemand dat door het niet drinken van alcohol je suiker tekort komt (of in ieder geval veel minder suiker binnenkrijgt dan vroeger). Ik was nooit zo van zoetigheid maar ik vind dat ijs nu heerlijk.En weet je wat ook zo lekker is, welliswaar val ik niet af door het niet drinken, maar als je zo lekker ijsjes kan eten zonder aan te komen, dat is toch ook een prachtige winst???Kijk, ik ben weer vrolijk! Het lukt weer lekkergroetjeswaar zijn Helder en Twan eigenlijk vanmiddag, oja, natuurlijk, sport kijken, mannendingen doen....! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hallo Allemaal,Het is officieel, volgens de Bilt hebben we een hittegolf.PP, mannendingen, wat zijn dat? Ramen repareren en zo?Nee, ik was gewoon aan het werk (nou ja gewoon, het is hier binnen 29 klein nulletje C...)Gelukkig wordt het over een paar uur weer wat koeler. Was alleen dus heb mezelf getrakteerd op een luie maaltijdsalade van Meneer Albert, heel lekker en gewoon heel erg lui. Me verder een breuk gesjouwd aan Tonic, Appelsap Troebel, Multivitamientje, St. Pellegrino (de Spa was op) en Crodino. Als dat op is ga ik aan het water... Oh ja, en snoep. Ik was nooit zo'n zoetekauw, maar ik heb inderdaad veel meer zin in snoepen en kan me het verband met suiker uit alcohol wel voorstellen. Was wel twee kilo afgevallen in de afgelopen drie weken, dus dat zint me eigenlijk niet, vond het wel lekker zo...Vanavond Italie - Duitsland. Ik heb niet zoveel met voebele, maar deze wil ik wel zien. Ik weet nog niet voor wie ik ben. Gaan we poulen? Om een complimentje? Degene die wint krijgt van iedereen die meedoet een compliment of een aardige opmerking. Straks eerst maar eens even de tuin sproeien. Francesca, bedankt voor de tip, ik wist niet dat hortensia's het goed doen op naakt. Had ik eerder moeten weten...Tegen een uur of tien wel het raam dicht als je geen klamboe hebt, de muggen lusten me weer sinds ik niet meer drink. Toen ik twee jaar vegetarisch at werd ik ook nooit gebeten, toen ik dronk ook niet, en nu? Ze lusten me rauw...Fijne zwoele zomeravond voor iedereen...Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Knip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hier weer een bericht aan het eind van de middag uit Opzomerland, jongens wat hebben jullie al een berg berichten verstuurd, zit al een half uur te lezen, enig id hoe warm dat is.........en dat in deze temperatuur. Vandaag bijna gesmolten op de afdeling, patienten en medewerkers werden zienderogen bleker maar........ toch weer gered tot de avond met liters water, siroop en bouillonFran mag ik je adres: heb net een regendans uitgevoerd wil je toch wel ff poedelnaakt zien dansen voor je hortensia'sTosca belangrijkste is dat jij weet dat je de juiste tijd hebt. En slecht shrink als hij zo reageert, zeker niet geleerd dat miscommunicatie ook aan henzelf kan liggen en niet aan clienten. Spiegelen komt toch bij deze groep vandaan!!!!! Blijf bij jezelf en weet dat jij de sterkste van de 2 bentLiters water gedronken nu aan de malt.see you CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Sorry, CG, ultimatum overschreden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Zo, ik ben weer terug en heb op gepaste manier afscheid genomen van het huis van mijn ouders, boenen dus.. tuin voor de laatste keer sproeien, nou, het huis blinkt en de tuin bloeit.. Ben wel blij dat ik dat drankkot daar nu weer af kan sluiten... zal ook wel schelen! als het er niet is kan ik het ook niet nemen. Op het moment, vakantie en warm, ga ik iets teveel in de fout, maar morgen is weer een verse dag waarop ik weer netjes in mijn eigen regelmaat ga klimmen. Bedankt nog PP en de rest, ik weet ook dat ik goed bezig ben maar met de drank is het gewoon weer even wat minder goed. (waarom is dat rotspul soms toch zo lekker grmpffff... ) en is de verleiding zo groot als het er gewoon is.Ik ben zo roze als een kreeft, vandaag van Haarlem naar Zandvoort gefietst door de duinen, toen door naar Bloemendaal aan zee, en verder doorsteken naar Parnassia, daar aan het strand gelegen en gezwommen, en toen via de duinen weer terug naar Haarlem. Dat was iets te veel zon voor dit lijf. Ik had Tapas thuisgelaten (hond tapas dus he) en voelde me aan het strand zo schuldig toen ik al die honden daar zag... snif... was gewoon zo dubbel, ik wilde een ouderwetse dag voor mezelf maar mistte dat monster toch!Nu ben ik weer lekker in mijn eigen stulpje en daar blijf ik nu ook, geen heen en weer gereis meer, rust in de tent, mijn ding doen in huis, terug naar de rust, reinheid en regelmaat en alleen nog maar verantwoording voor mijn huis, mijn kat en mijn hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Verdorrie Fran, weer te lang doorgewerkt:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Het huis van je ouders het drankkot, bijzondere benaming, moest daar wel om grinnken heb er ook een beeld bij.Je hebt wel een ongelooflijk stuk gefietst zeg, niet zo vreemd dat je eruit ziet als een Kreeft. Hond te groot voor een mandje achterop?Enne.......ww en rose blijven lekkuh op een dag als vandaag. De gremlins zijn dan ook volop bezig met een zeer goed voorbereide aanval c.q. overval. Buren hebben 112 gebeld omdat de buuf als een gek loopt te molenwieken:huh:NOu geniet ze van je eigen huis,hond, kat, muis en evt. vlo.gr.CGNat is lekker, droog is lekkerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Ja of het betamelijk is weet ik niet, eerlijk in ieder geval. Want voor mij geldt echt nog, nat met mate,dus hooguit 1-2 ww is lekker, 1 fles of meer niet. Droog is gewoon vele malen beterderder. En daar gaat t bij mij wel naar toe. Maar ik zou liegen als ik deed alsof, of wil je dat ik schijneerlijk ben?? Maar als jij echt vindt dat t niet betamelijk is dan pas ik de tekst aan. Wil niet dat iemand op het forum daar aanstoot aanneemt.Hoor graag van je CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Katrina gedraag je... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nee, Twan, ben t niet met je eens, is dat niet waar we op het forum steeds over hebben: eerlijkheid, vertrouwen, waarden en normen, wat kan wel wat kan niet. Dus Katrien mag vinden dat t niet betamelijk is. Kan ik, misschien jij anders over denken over onderschrift, maar het gaat er toch om dat niemand gekwetst moet worden en wil worden!!!CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twan Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 CG, ik dacht dat Katrina het als een grapje bedoelde, daar reageerde ik op. Een dubbelzinnig grapje zal ik maar zeggen. Als dat niet zo is dan ben ik maar weer eens neergezet als degene met de "zieke geest"...Zou niet de eerste keer zijn.Liefs,Twan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Nou, Twan, dan ben ik je zusterziel wat zieke geest betreft...En dat na 1 dag zonder Hubbie...Vroeg hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Sorry Twan, Dat vind ik nu zo moeilijk van het forum. Ik kan niet zien of iets als een grapje bedoeld, terwijl dat van mij toch wel wat spottend bedoeld is. Misschien moeten we dan toch meer met emoticoons werken om Babylonische spraakverwarring te voorkomen.En ik moet niet zo snel reageren, zou ook een mogelijkheid zijn. Help Katrien geef Twan en mij het verlossende antwoord:huh:gr. CGBeter dan droog is er niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hoi Allemaal,Sorry dat ik, als Tante Til me zo 'out of the blue' in de discussie meng, zonder zelfs maar enigszins bij te dragen maar ik wil laten weten dat ik er weer ben.Ik heb wel alles hier gelezen maar verder was ik een beetje aan het wegzakken.Besognes. Ziekte in kleine kring. Zoon, moeder en beste vriendin.Zoon psychiatrisch ziek, moeder erg oud en derhalve veel gebreken en vriendin gewoon kanker(dit laatste vrij naar Freek), maar met redelijke overlevingskansen.Ik wil eigenlijk vooral Pietje Puk en Koekie bedanken omdat zij me (weliswaar achter de coulissen) er weer bij gesleept hebben. Dus vanaf nu kunnen jullie weer rekenen op Tante. Ze gaat, indien nodig, weer bedjes voor jullie opmaken met heerlijk geurende lakentjes, jullie liefdevol instoppen, het naar pas gemaaid gras laten ruiken bij jullie venstertjes, zorgen voor mooie muziek en lekkere sapjes of kruidenthee.Voor de verandering gaat ze van dit alles ook zelf maar met volle teugen genieten.De teugen alcoholvrij dan wel te verstaan.Tot later,Mathilde/Tante Til Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Lieve Tante Til,Ongeveer twee maanden geleden heb je voor mij een bedje opgemaakt met gesteven lakentjes... Dat ben ik niet vergeten.Veel sterkte, hoor!'t Is een cliché, maar wel gemeend!Liefs,Francesca Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pietjepuk Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Fijn Mathilde, dat je weer terug bent, en wat vervelend voor je al die mensen om je heen waar het niet lekker mee gaat!Moeilijk hoor,gisteren heb ik je genomineerd voor een roos, als een soort terugkom lokkertje! Dat is dus gelukt. Gelukkig maar. Helaas ben je te laat om nog met de voetbalpool mee te doen! veel groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hoi Tante Til,Ik ken je nog niet zo goed, maar fijn dat je er weer bij bent. Leef met je mee met je persoonlijke besognes. Ben goed in bedden opmaken met gesteven lakentjes, aai over de bol kan erbij ook altijd vanaf net zoals een schouder om tegen aan te leunen.Liefs CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Twan,Soulmate nummer van de melige humor meldt zich paraat. Geeeeeeeeffffff Achtttt !!!!!Til,Wat apart dat PP en KM apart van elkaar hetzelfde doen.....of juist niet????CG,Kan er prima mee leven, helemaal droog houdt een mens nog geen 48 uur uit, akkoord.PP,Wat is dat nou, in de INverkoop sjoppen en ik de UITverkoop plunderen, waarschijnlijk is onze financiële schade even groot. Mag ik even je Excel sheets zien en wel meteen (Economische Zaken is niet alleen de theorie van Keynes maar ook Maslov hoor, heb je je ambtenaressen wel goed geïnstrueerd).Maxiempje,De BBQ was geweldig, dank voor de gastvrijheid. Nee dank je, ik wil liever niet ruilen. Ben nl. NIET blond (en jij ook niet schatje).Iedereen,Om 2300 neem ik de stort-in-nasa-bed-pil dus daarna graag pas over me roddelen. Zal even pc-macro schrijven die zichzelf om 00.00 uur unzipt voor nieuwe dagdraad. Suggesties voor de woensdag?Jullie aller liefhebbende Koekie uit de Bezemwagen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Hoi mathilda,Fijn dat je er weer bij bent. Vervelend om te horen dat het niet goed gaat met de mensen om je heen.Lijkt me loodzwaar en verdrietig of andersom.Twan,Dat Fran op dezelfde hersengolf zat als jij zal niemand verbazen maar ik ging ook met je mee.:$Katrina,Mijn mond staat open en ik ben geheel sprakeloos:oPP, Het staat mij bij ( hoofd voor en vol met waardeloze informatie) dat je vertelde dat je aan een ijsje zat waar alcohol bij zat al het bekende gevoel had en daarom het ijsje had laten staan. Misschien dat ik het fout had.Trouwens je hebt gelijk over zoet, ik ben helemaal geen zoetekauw maar ik vreet ijsjes op het moment.Tapas,Ik dacht dat Parnessia een verslavings kliniek was. Hoe bedoel je one track mind? Lijkt me dat die geen strand hebben dus het word eens tijd dat ik Aardrijkskunde ga geven, geloof ik.Jongens, het is hier niet te harden. Harstikke bewolkt maar geen druppie regen maar ook geen zuchtje wind meer en de hitte kan nergens heen. Zit nu bijna naakt achter de computer want alles plakt.Dat word een zware nacht van nacht.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 Anjo, wil je dan in hemelsnaam buiten een regendans gaan doen in je nakie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst 4 juli 2006 En jij denkt dat ik dat niet zou doen? Ach, je moest eens weten.Anjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden