Spring naar bijdragen

wie stopt er mee?


romanski

Aanbevolen berichten

Oké jongens, hier heb ik geen zin in hoor.
En dan bedoel ik niet specifiek het bericht van Romanski maar al dat onhebbelijke heen en weer geschrijf van de laatste dagen.

Gebruik je hersens nou allemaal even en hou op met zo negatief reageren op elkaar!

Wees wijs!

Satja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Sorry Satja wat mij betreft heb ik vanmiddag het bericht van de vorige pagina geschreven om (volgens mij op nette wijze) aandacht te vragen voor het respect voor elkaar. Ben je het daar niet mee eens dan?

Dat het moet ophouden ben ik het mee eens, maar we hebben dit al vaker meegemaakt zal ik maar zeggen en het dooft meestal wel vanzelf en door negeren (bij deze).

In de 8 maanden hebben we dit toch wel 3 of 4 keer meegemaakt met mensen die vonden die vonden dat ze onheus behandeld werden, te weinig aandacht kregen, of anderen teveel aandacht kregen.....en dan zijn er ook nog mensen die in de loop van de avond hele andere dingen gaan schrijven en zeggen wat je wel aan het denken zet.

En verder geldt wat Anjo zegt: "Het is net als wandelen in Amsterdam, dan weet je dat je in de hondepoep kan trappen, gebeurd het je dan dan veeg je gewoon je schoen aan het gras af en loopt weer verder. Wel vies maar niet belangrijk genoeg om je druk over te maken. "

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Romanski,

Waar ben je mee bezig zeg? knuppel in het beruchte hoenderhok aan t gooien. We zitten hier toch allemaal voor hetzelfde. tenminste daar ga ik vanuit. Ok er is een groep oudgediende en een groep jonggediende zoals jij en ik en nog vele anderen, maar dat moet toch niet uitmaken. We kunnen toch alleen maar van hen leren.

Op deze manier wordt het forum voor mij bedreigend en ik ben hier juist naar toegegaan omdat ik het idee had dat ik hier echt eens kon zeggen hoe ik over A denk, wat het met mij doet en waar ik naar toe wil enz. Ben al niet zo'n geweldige schrijfster maar een lezer en het wordt er op deze manier niet makkelijker op gemaakt. Ik ga dus met Satja mee dat we vooral respect voor elkaar moeten hebben. Belangrijkste is vooral dat jij, ik en alle anderen forumleden kan/kunnen accepteren dat we allen mensen zijn met hetzelfde probleem, maar andere achtergrond, opleiding, religie, werk, priveleven, taal, schrijf en uitdrukkingsvaardigheid enz. maar dat dat niet uit moet maken omdat het alcoholprobleem ons allenverbindt en we elkaar nodig hebben in deze strijd.

Amen ik heb gezegd gr. Chinagirl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja dit soort heen en weer gemopper blijft een soort terugkerend iets hier. Ikzelf maak me er niet zo druk om, lees het en doe ermee wat ik wil.. of ik reageer of ik reageer niet. Voor mij blijft het belangrijkste onderdeel van dit forum toch ook alcohol en het de baas worden. En mijn ei kwijt kunnen als het tegenzit. Dus ga ik ook niet op de hele kwestie in.

fijn dat er weer nieuwe stoppers zijn!! ik hoop dat jullie net zoveel steun bij elkaar kunnen vinden als ik had met mijn stopmaatjes, en anderen met hun stopmaatjes, het geeft toch een band als je ongeveer tegelijkertijd stopt met drinken, en dat was de opzet van dit draadje!

Hoe zijn jullie deze avond doorgekomen? is dag 4 gelukt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit nou weer...
Romanski komt over als een student psychologie die een scriptie wil schrijven en daarom de boel even op wil schudden, sorry hoor maar ik vind het echt allemaal geblaat wat er uit komt. Er spreekt geen oprechtheid of respect uit zijn commentaren. Alles wordt gepareerd met dure woorden en weinig inhoud (het kan dus ook een studie politiek zijn :-) (of het is een neerlandicus, semantisch gesproken ;-)
Wie denkt in termen van "bestaande presidentes" op een forum als dit begrijpt dus echt niet waar het over gaat. OK, de een komt hier al wat langer dan de ander en heeft wat meer te melden, maar daar gaat het dus niet om...
Schrijf je zieleroerselen van je af, R, deel met de mensen hier je leuke en niet zo leuke wederwaardigheden, en je hebt er een vriendenclub bij waar je trots op zult zijn. Je zult steun krijgen in je streven minder of niet te drinken, want dáár gaat het hier over. Je bent van harte welkom.
Alle andere vliegenafvangerij is totaal overbodig.
Wat jij Houtje verweet, verwijt ik jou: als je in het echt ook zo met mensen omgaat...

groeten van water

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er vannacht nog over lopen nadenken, waarom zo om de zoveel tijd er weer wat wrijving ontstaat maar is het niet gewoon hetzelfde als in de normale maatschappij? waar een gevestigde orde is daar zijn ook altijd mensen die proberen die gevestigde orde om te duwen, dat zet iig de boel in beweging en dwingt weer tot nadenken, dat blijkt maar weer. Soms levert dat wat op en soms niet. Vorige keer leverde dat een heel nieuwe forumindeling op. Boeiende processen zijn het eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is dit toch!!!! Waarom moet je toch altijd iets te zeiken hebben! Houtje is toevallig wel iemand die zegt waar het op slaat en als het jou niet uitkomt kan je beter je mond houden oftewel zwijgen.

Iedereen hier geven elkaar een hart onder de riem en vroeger nog niet zo lang geleden is er iemand van het foum gezet door Cactus omdat diegene te grof werd en niet bijzichzelf bleef.

En uit betrouwbare bron weet ik nog meer van je en ik zou zeggen hou er mee op of je wordt ook niet meer geaccepteerd. Je moet gewoon of alleen lezen en als je wat te melden hebt wat tot belang is voor diegene, melden


Sorry Romanski maar de waarheid is soms hard maar geeft je hopelijk wel stof tot nadenken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Lieve Koekie,

Volgens mij is het draadje per ongeluk naar boven gehaald door Winnie, die misschien de datum 17 juni voor 17 juli aanzag, één teken heeft getypt en toen zag dat het niet de juiste draad was.

Verder niets in lezen... We zijn een maand verder.

Liefs,
Twan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...