Spring naar bijdragen

Zaterdag 12 augustus


Francesca

Aanbevolen berichten

Katrina,

Nee hoor, je kwam niet bits over. Ik was alleen bang dat je me verkeerd begrepen had, of dat mijn vraag misschien iets te persoonlijk was.
Ik wil niemand kwetsen of beledigen of zo. In het dagelijks leven heb ik daar wel eens problemen mee, dat ik iets zeg of vraag wat op een ander lomp overkomt, terwijl ik dat helemaal niet zo bedoel. Mocht ik dat hier een keer doen, laat iedereen dat dan alsjeblieft gewoon zeggen.

Fran, sorry dat ik je van je werk afhoud. Was niet de bedoeling, maar jij zit toch ook op het forum? Ik snap nu wat je bedoelt, het hoeft dus niet uitputtend te zijn. Als niemand anders er al mee begonnen is zal ik me er deze week misschien een keer over buigen. Vanavond even geen zin.

En nu PSSSST, ik zal je niet meer storen. Werk ze.

:)Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mijn best, maar het is echt zo. Het zijn meestal wel bepaalde personen die me dat verwijten, en ja, de een heeft nu eenmaal wat langere tenen dan de ander. Eén persoon (collega) zit er zelf trouwens totaal niet mee om míj te kwetsen of diep de put in de krijgen, dus daar kan ik inmiddels ook niet zo meer mee zitten.

Vlot het een beetje? Voor het geval je luchter nog kapot is, licht ik je even bij :light:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fran en Anna, opeens herinner ik mij mijn eerste 3 weken weer toen ik gestopt was, wat voelde ik me miserabel, alle spanningen die je normaal wegdrinkt komen opeens de kop op steken, hoofdpijn, rugpijn in hopeloze mate, ik heb toen zelfs mijn hond moeten uitbesteden omdat ik niet meer rechtop kon lopen, mijn darmen zaten compleet verstopt, spastische darm.. echt al mijn stressklachten die zo nu en dan de kop opsteken kwamen gewoon allemaal tegelijk op visite.... en dat van 2 avonden per week niet meer drinken. Geef jezelf de tijd om je geest en lichaam te laten wennen en vind een manier om om te gaan met spanningen (bij mij was het hardlopen) en het gaat dan echt over. Fran, neem desnoods tijdelijk even een laxeermiddel. Ik neem nu trouw elke dag een flesje yakult en dat helpt ook.

het hoort er dus bij helaas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas,

Ik heb gisteren vers sinaasappelsap gedronken en heb vandaag ook nog wat fruit gekocht (eet ik niet genoeg): 1 witte nectarine, 2 blauwe pruimen, 4 sinaasappelen en 1 roze grapefruit om uit te persen. En verder nog 'vermomd fruit': 1 appelflap en 1 bananentaartje. :D
Dat zou moeten helpen...

Ik kreeg van de Turkse mevrouw van de winkel een Mon Chérie cadeau... (Ik krijg altijd wel een snoepje van haar.) Helaas heb ik net mijn kwartje Antabus geslikt, en dus zal ik ze moeten bewaren voor later.

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm. vermomd fruit, maar vergeet je ook de vezeltjes niet?, ik had gisteren een boel vermomde zuivel op (cornetto's) voor het eerst dus een echte vreetbui.. en daar ga ik snel weer mee stoppen hoor! oja en veel water drinken, en op je nuchtere maag een glas lauw water, dan komt de stoelgang ook lekker op gang (vooral samen met een peuk hihi).. sterrkte, ik ken het maar al te goed en je kan je er zo beroerd door voelen, zo'n strakgespannen krampbuik!!

geef die moncherie maar een leuk plekje.. lief van die mevrouw van de winkel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...