Spring naar bijdragen

vallen en weer opstaan


Mick

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,

Gister boos/gefrustreerd thuis gekomen, door akkefietje tijdens mijn werk.... en ja, "natuurlijk" wilde ik maar 1 ding en dat was met mijn hoofd in een hele grote emmer bier hangen. Pffff. Helaas en gelukkig zijn het (maar) 5 glazen (is voor mij niet veel, maar toch 5 teveel) geworden. Het was even lekker ontspannen (dacht ik), samen met vriend op terrasje en toen naar huis om normaal te koken en te eten. Zou niet te erg moeten zijn, maar toch voelde ik me schuldig en ik wist ook van te voren dat ik me schuldig zou gaan voelen. Selffullfilling...? Toch het gevoel iets belooft te hebben (aan mezelf) op dit forum. Ja ik baalde flink. Heb wel het forum gevolgd gisteravond, maar ik vond niet dat ik mocht reageren. Wil proberen alleen maar broodje nuchter te reageren. Nou, gelukkig bij deze dan. Ik struikel en struikel en struikel en struikel en..... Vandaag weer een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Succes iedereen! Laat vrijdag geen excuus zijn! :devil:

@anna:
zo dus was mijn tweede dag. Ik denk dat die gremlins na jouw afwijzing een blokje om zijn gegaan gisteravond. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Mick,

Ben zelf ook veel van mijn fietsje gevallen, hoor, voor ik begon mee te fietsen met de rest... In het begin dat ik op het forum kwam, lag ik zelfs veel meer naast mijn fietsje dan dat ik erop zat...

NIet wanhopen, knietjes afvegen, eventueel een pleister plakken en weer trappen! Je leert die verd*mde gremlins wel herkennen en onderuit halen. Het vergt enige oefening. Bovendien zien de beesten er heel schattig en pluizig uit.Tot ze alco krijgen. Dan veranderen ze in lelijke monsters met puntige oren die 'Meer, meer, meer!' schreeuwen. Dat doen de mijne althans. Daarom heb ik ze droog gezet, haha!

Sterkte!

Fran

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Allemaal,
Zit ik maanden mee te lezen, plaats ik eindelijk een bericht, schrik ik daar zo van dat ik de 1e paar dagen helemaal niet naar evt reacties durf te kijken!

Het nadeel van een alcoholverslaving is dat je je goed voelt als je 2 dagen niet drinkt, maar je je tegelijkertijd af gaat vragen waarom je jezelf eind vd middag eens niet heerlijk zal verwennen met 1 (?) drankje?? Wat maakt het uit? In je achterhoofd weet je wel dat het dan 1 a 2 flessen zullen worden ( toevallig heb je dan ook voldoende in huis gehaald ), en dat je de volgende dag weer brak wakker zult worden, maar , dat weegt toch niet op tegen dat "ene"glaasje.????
Hoe zo jezelf voor de gek houden !, en ik trap er nog steeds in!

Donderdag morgen zond de VPRO de hele ochtend een radioprogramma uit over alco verslaving, met name onder de jeugd. Ik heb niet alles kunnen volgen, maar er werd nog wel uitgebreid verteld wat alcohol met je lichaam doet ! En, dat is niet mis. Moet ik toch vaker aan denken, als ik mijn "1e"glas inschenk!

Ik wens iedereen succes, en een fijne dag,
groet, Katharina

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mick,

Ik ben het volledig met Francesca en Anjo eens. Opstaan en doorgaan! We zijn allemaal wel vaker gevallen.

Katharina, leuk dat je er weer bent. Dat eind van de middag verhaal slaat helemaal op mij.

Ik zag dat er vandaag maar liefst 3 dagdraadjes zijn! Wordt een klus, om dat bij te houden.

Een fijne dag allemaal.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...