Spring naar bijdragen

vrijdag 25 augustus

tapas

Aanbevolen berichten

Ja helaas Katrina,maar weet je er blijft bij mij steeds een belangrijk vonkje
over!Daar ga ik nu op teren.En ik heb jullie!

Maak je niet te ongerust.

Met liefs jullie Lola

Oh ja-mijn vriend is kwaad op mij omdat ik het bier heb laten bevriezen.
Sorry hoor,maar wist ik veel waar het bier was.
Weggooien dan maar zeg ik!Dat was dus een heel verkeerde opmerking.

Het goede is dat ik er binnen in mezelf een beetje om moest lachen!
Tja,zelfs wrange humor houdt me op de benen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Anna en Dave,

Gaat het een beetje?
Niet te erg geschrokken hoop ik van mijn sores want die is ook maar betrekkelijk
als je naar de wereld kijkt.
En Anna,lieverd ik zou de laatste zijn om jou een vergissing kwalijk te nemen.
Zo ben ik niet en jij verdient dat ook al totaal niet joh.
We blijven mens-eigen hoor.

Knuff Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Wat een heftige verhalen hier op het forum. Rufus, allereerst wil ik je bedanken voor je enorm positieve inbreng. Daar had ik echt even behoefte aan. En ik realiseer me ineens weer dat wij bijna 3 weken ADB zijn! Ik heb het vandaag weer behoorlijk moeilijk maar nu moet ik toch volhouden vind ik. Dat van die hele grote nare Gremlin klopt hoor. Ik had vanmiddag op de gebruikelijke tijd het gevoel dat ik weer een nieuwe fase van alcoholdebaas was ingegaan. Zaten de gremlins tot nu toe alleen maar verleidelijk in mijn oor te fluisteren, om me over te halen, vanmiddag zat er een hele nare boze gremlin ergens verstopt, die me niet probeerde te verleiden, maar die keihard zei: "nu is het wel mooi genoeg geweest met ADB, ik wil wijn, NU!" Gelukkig speelde mijn zoon voor stoorzender, dus ik heb het niet gedaan, maar het had weinig gescheeld.
Eigenlijk weet ik ook wel waar het aan ligt. Ik ben hartstikke moe, veel te veel gedaan vandaag en ik kijk scheel van de hoofdpijn ondanks pijnstillers (wellicht van de verflucht). Maar ik weet ook dat als ik in deze situatie aan de wijn ga, ik minimaal 2 à 3 glazen nodig heb om de hoofdpijn niet meer te voelen, tja, en als ik díe eenmaal op heb, dan is er voor mij geen enkele goede reden meer om niet de hele fles leeg te drinken. Dus ik tandenknars me naar de drie weken toe.

Anjo, lijkt me volkomen normaal dat je in die paar dagen al die tientallen namen niet kunt onthouden. Slaap lekker bij dit weekend. Je lichaam geeft aan dat het dat nodig heeft. Weet je, ik zag er een aantal jaren geleden ook verschrikkelijk tegen op om om 8.00-8.30 uur te moeten beginnen. Ik dacht ook dat ik dat niet zou kunnen. Als ik teveel gedronken had lukte het inderdaad vrijwel niet, en zat ik de eerste paar uur als een zombie op mijn werk. Daarom ben ik een paar jaar geleden al begonnen met minder te drinken als ik de volgende dag moest werken. Het lukte mij, en nu ik niet drink moet het zeker lukken. Ik denk dat jij het ook kunt, maar je moet wel goed voor jezelf zorgen. Genoeg slaap, niet teveel tegelijk willen, en vooral niet met Jan gaan wandelen. Het is jammer dat je niet wat meer tijd hebt gekregen voor jezelf, want ik denk dat je dat eigenlijk nog nodig hebt. Maar weer voor de klas staan kan misschien ook heel goed voor je blijken te zijn, als je eenmaal een beetje gewend bent. Heel veel sterkte.

Lola, wat lief van je dat je zo geprobeerd hebt je vriendin te helpen. Natuurlijk heb je daar goed aan gedaan, je geeft immers om haar. Let je wel ook goed op jezelf? Laat je niet meeslepen door de ziekte van je vriendin hoor, je hebt zelf ook al genoeg. Ik hoop dat ze snel de hulp kan vinden die ze nodig heeft. Raar, dat haar hulpverlener niets wilde doen. Veel beterschap, zowel voor je vriendin als voor jou. En goed op jezelf passen, ja? Knuffel.

Katrina, een fijne vakantie. Rust maar lekker uit.

Het is me iets teveel om op iedereen te reageren, want ik ben niet helemaal helder door de hoofdpijn. Dus ik wens iedereen een fijn, rustig en sterk weekend. Laten we allemaal proberen het droog te houden!

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je lieve Anna,

misschien/bijna zeker wilde de psychiatrie wel iets doen maar mijn vriendin heeft
haar telefoon defect gemaakt.Dus afwachten.............!
Ik ga vanavond niet meer naar haar flatje.Ga lekker dvd kijken.
Tuurlijk meid.dat gevoel blijft hoor!
Ik vergeet vrienden niet.
Heb wat overleg gehad met een aantal mensen en iedereeen vindt dat ik heb
gedaan wat voor mij mogelijk is vandaag.Dat stelt me wel wat gerust hoor.

Liefs Lola

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marieke,

Als ze in de reclame zijn wil ik die pakken wel eens proberen. Ik koop ze niet, omdat de jongens ook alles drinken wat in de koelkast staat, dus zo'n klein pak is zo op, en daar vind ik het iets te duur voor. De drankjes die jij noemt vind ik ook niet zo geweldig. Ik hou niet van koolzuur, dus ik drink veel pakken Spa Clear (zit geen suiker in), pakken Crystal Clear (maar dan alleen de appel/peren, de andere smaken vind ik niet lekker), flessen Crystal Clear (zit minder koolzuur in). En voor later op de avond neem ik, als afwisseling, Icetea of vruchtensap. Misschien niets voor jou, maar je kunt het eens proberen.

Veel succes met klussen in de nieuwe huis.

Anna

P.S. De hoofdpijn had ik in het begin toen ik stopte ook al, het leek even wat minder te worden, maar vandaag is het weer heel erg. Het is nu wat gezakt omdat ik een Aleve heb genomen. Ik denk dat vandaag de verflucht ook meespeelt. Maar ja, je moet toch een keer iets opknappen, morgen maar weer alles openzetten, dan wordt het wel minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, waar heb je die red orange gekocht? Ik kocht het een paar jaar geleden regelmatig. Teveel vind ik ook te zoet, maar af en toe een glaasje tussendoor vind ik lekker. Maar het is hier nergens meer te koop. Die ik destijds kocht was trouwens niet van de Hero, maar van het merk Chiquita.

Maar ik deel je probleem, niets haalt het in smaak bij een wijntje (ook geen druivensap). En weet je wat zo oneerlijk is? Dát dronken de jongens niet als het open was, dus het was lekker helemaal voor mij. Ik raakte dan ook altijd een beetje in paniek als er bezoek kwam, want dan moest ik delen. Liep ik gelijk te rekenen of ik dan nog wel uitkwam. Van die stress ben ik in ieder geval wel af.

Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad Floortje. En ben je gek, na drie glaasjes rosé is het heus niet weer helemaal mis. Je weet nu in ieder geval dat een verjaardag voor jou moeilijk is, dus ben je de volgende keer beter voorbereid. Kom op, zoals Twan een keer tegen mij zei: je bent van de fiets gevallen, dus nu weer opstaan, knietjes afvegen, en er weer opspringen.

Gelukkig heb je het bij drie glazen gehouden, dus de kater zal nog meegevallen zijn. Niet opgeven hoor, we gaan gewoon weer verder.

Succes,
Anna

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh, wat een hoop berichten. Positieve en minder positieve. Ik ben te "lui" om erop te reageren. Lekker egoistisch mn eigen draadje kwijt willen en "opbiechten"..... heb vanmiddag 4 bier gedronken. Ik mocht het en ik deed het. Maar ja.... zonder bier voel ik me toch beter, maar dit wist ik al. Ik wilde gewoon "gezellig" een biertje meedoen. Ik weet niet of ik nu spijt heb, maar heb wel een k** avond gehad. Niet dat dit nou direct aan het bier lag, maar het maakt dit moment wel extra somber. Morgen weer een nieuwe dag. Gelukkig niet teveel gedronken, maar eigenlijk toch ook weer wel, want ik heb toch een lichtelijk katertje.... Tja, zo gaat dat dan!

Ik ga nu maar slapen en morgen pik ik de draad weer op, alhoewel dat ook weer een moeilijke dag wordt, want ik ga naar een goede vriend die ik al een tijd niet gezien heb en ja.... samen konden we er ooit wat van. Gelukkig drinkt hij niet meer zoveel, maar toch....

Welterusten allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...