Spring naar bijdragen

21 september

romanski

Aanbevolen berichten

Voor Katrina, een bekentenis.

Katrina, ik heb je al wel eens geschreven dat ik je berichten vaak niet helemaal begrijp. Wat ik je nog niet verteld had is dat ik de stukjes die ik wel dacht te begrijpen vaak wat kattig vond. Dat zal dan wel aan mij liggen, maar dat vond ik gewoon. Vandaag echter heb je op verschillende plekken berichten achtergelaten die ik én heel helder vond én heel aardig/voorzichtig geformuleerd. Ik kijk vanaf vandaag met andere ogen naar je.

Groetjes, Kohtje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben net een stukje gaan fietsen en ben op een stuk weiland gaan liggen kijken naar de sterren,en dat heeft wel geholpen om wat relaxter te worden, dat kon ik niet doen toen ik nog in de drukke ranstad woonde maar hier in het dorp gaat dat wel :) zag ook nog een vallende ster dus eens wens gedaan..

ik ben er moe van geworden dus niet al te laat naar me bed toe,nogmaals bedankt voor de reacties en slaap allemaal lekker...

groetjes van dave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Katriena,

Bedankt voor je berichtje, om eerlijk te zijn weet ik niet goed hoe dagdraad in elkaar zit.
*je open een nieuwe discussie, op de naam van de datum die dag, of reageer?
*ben je verplicht om dan ook elke dag te schrijven?
*hoelang blijft deze datum op het forum staan?

Wat een vragen allemaal, ik ga gewoon even proberen om een dagdraad te maken, en kijk wel hoe het gaat verlopen, misschien zie ik je daar dan wel verschijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...