Sunshine Geplaatst 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 Hoi allemaal,Mag ik even joepie roepen??? Oren dicht hoor..JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGisteren geen druppel gedronken :D:DAltijd rond een bepaalde tijd krijg ik trek. Mijn tong gaat dan kwijlen. Maar gisteren eindelijk na een week of 2 weer een ADB dag. Ik hoop het vandaag weer te kunnen.Nog ff dit.Over dit forum.Ik ben hier op dit forum gekomen om te leren en te lezen en gewoon om over het alcoholprobleem op zich te kunnen tikken en te lezen. Ik zou best hier en daar wat meer of vaak willen reageren en steun geven bij andere forum schrijvers. Ook de nieuwelingen wens ik natuurlijk een van harte welkom hier. Maar het probleem is.. ik heb weinig tijd. Heb een druk leven, met man, kids, mijn hobby's, mijn vrijwilligerswerk.. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.Groetjes Sunshine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 Agossie, Sunshine, wat zit jij hier eenzaam en alleen je overwinning te vieren. Is dat bewust of per ongeluk. Juist vandaag zijn er twee dagdraadjes geopend waar je je vreugde had kunnen delen, ga jij hier in je uppie juichen. Maar je hebt zo hard gejuicht dat ik het toch gehoord heb en daarom bij deze van harte gefeliciteerd.Als jij het druk hebt hoef je je daar echt niet voor te verexcuseren, hoor. Je schrijft maar lekker mee als je daar behoefte aan hebt en ook de tijd ervoor.Enne, die ene dag ADB worden er toch wel twee, hè? En als het er dan toch twee geworden zijn kun je net zo goed doorgaan met ADB, niet dan?Groetjes en liefs, Kohtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 Dag Vlindertje.Ik wil niet klierig doen hoor, maar je vraagt er zelf om.....Je bent er bijna. Ja je zit op de dagdraadjes, ook op de goede dag, maar als je goed kijkt zie je dat er vandaag ondertussen drie dagdraadjes zijn. Je zult er wel een speciale aanleg voor hebben, maar je hebt het meest rustige draadje uitgekozen. Ik geloof dat ik je wel leuk vind.......(niet verkeerd opvatten hoor, ik ben gelukkig getrouwd en daar ben ik nog gelukkig mee ook)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chinagirl Geplaatst 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 HOi Sunshine,Gefeliciteerd en nu op naar dag 3ADB CG Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sunshine Geplaatst 3 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2006 Hoi allemaal,Thanks voor jullie berichtjes en yessssssss, er zit weer een dag bij.Moet morgen ook gaan lukken. Dan is het echt heel lang geleden dat ik er 3 zonder heb gehad.Liefs en groetjes Sunshine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden