joann Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 @joann:Slaap lekker en zet m op dit weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Ik zit naar iets heel interessants (vind ik) op Canvas te kijken. Wij zijn niet de enige op de aarde, dat is dan weer zoo duidelijk. Prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Ach ja, Mick. Zoals Katrina ook al eens zei (of iemand anders?): het heeft weinig zin om stil te blijven staan bij wat had kunnen zijn. Natuurlijk ben ik wie ik nu ben door alles wat ik meegemaakt en gedaan heb. Het zou alleen leuk zijn met al die wijsheid nog even 10 jaar jonger of zo te zijn Goed voornemen Joann, je kunt je energie wel gebruiken morgen. Maar met al die drukte hier heb je het toch maar mooi droog gehouden, of niet? Dus morgen fris weer op. Ik zie je berichtjes wel weer tussen de boodschappen en het huishouden door.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Ik ga even mee kijken, maar kan het nog niet helemaal volgen. Ik kan nog niet slapen, kids nog niet thuis.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 volgens mij is het een docu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 maar het kan ook een (cult)film zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 De gids zegt dat het een film is. Vind m wel erg puur gespeeld dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 @anna:Slaap lekker alvast en een fijn weekend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Oeps, mijn internet lag er weer even uit. Liep vast toen ik een berichtje wilde versturen?????Ja, heel puur Mick, ze waren ook net met iets heel puurs bezig toen mijn jongste zoon thuis kwam. Ik heb het alleen niet gevolgd, dus ik weet niet of het af ga kijken.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Ik dacht al, zit ik hier nog te reageren op een verlaten forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Nee hoor, ik wist wat je bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 27 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Ja, dat snapte ik wel aan Maar ik zag je even niet meer ingelogd staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Ach zo.Ik zit nog steeds te kijken. Vind het een prachtige film en niet speciaal om het verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2006 Nou, ik ga zo slapen.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Ik ben wat te laat begonnen met kijken. Het is wel een mooie film ja. Puur toeval dat mijn zoon precies op dat moment binnen kwam. Hij keek wel raar.Nou, morgen is wel geen werk werkdag, maar wel een boodschappen/huishouden werkdag. Dus ik ga er nu toch maar een eind aan maken, en mijn bed opzoeken Wel lekker, weer even die rust. Ik ben benieuwd of het morgen weer zo druk is. Volgens mij hebben we vandaag een recordaantal berichtjes.Tot morgen/vandaag, hopelijk zonder storingen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Hart is met een T schoolfrik !!!!!!!!!!!Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2006 Duivels bestaan niet,engelen welMieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden