Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Nou je het er toch over hebt Anna gaat bij mij het lampje branden.Verander mijn handtekening als dat kan.Ben ik gelijk van harderwijk af
Anna Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 dat is gemeen, dat jullie het niet willen uitleggen
Anna Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Joann, heb ik al tig keer gedaan, maar bij mij werkt het niet.
Anna Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Zie je wel, niks. Had jij meteen bij aanmelden daar al wat staan Joann?
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Anna, je handtekening wijzigen en dan wel ff bezestigen en dan lukt het
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Ja gelukt.je moet je handtekening onder aan je profiel aanpassen en dan op update drukken
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Oh shit is sneeuwwitje al naar bed toe? type foutjenou ja na zes keer lukt het wel
Anna Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Ik snap er niets van, net stond er even niets, en nu is het weer weg?
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Geplaatst 4 november 2006 Zitten we nu met allemaal meiden te geiten?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden