Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 gaat het met jou ook weer een beetje Anna? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Oeps Mieke, ik zag het nu pas, kurken in mijn oren?????????????Heb ik nooit hoor!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 ik type wel met dubbele vingertjes maar let wel op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Anna,die kurken was net als bij ieder die een beeld heeft bij iemand. Is niet rot bedoeld maar ik heb nogal een grote fantasie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ja Mieke, met mij gaat het weer. Ik ben hartstikke nuchter en heb erg gelachen vanavond. Altijd lekker, lachen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 GRRRRRRRRRRRRRRRRRR wil ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Mijn computer staat boven en mijn koelkast beneden, snap je het nu.Ik woon wel in een appartement, maar ik heb wel een bovenhuis, dus eigenlijk met een deftig woord ahm.... maisonette. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Sneeuwwitje je bent toch niet boos om mij fauwe grap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Vat ik ook niet rot op, maar ik probeer mezelf voor te stellen met kurken in mijn oren, ziet er niet uit.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Oh ja een maissonette kon niet op de naam van de woning komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Joann, typ jij blind????Heb je dan niet het verkeerde icoontje, dan had je een rolstoel moeten nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Dit draadje wordt inmiddels nogal chaotisch zie ik, door al die berichtjes door elkaar. Morgen kan niemand er meer een touw aan vastknopen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 sorry, punt vergeten bij het vorige berichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 chaotisch, is ook leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 haha Joann, ik houd zo van die humor weet je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Sneeuwwitje ik lig in een deuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Dus jij ook een rolstoel, mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Marieke, fijn dat je weer zo leuk met je zus omgaat. Ga maar lekker leuke dingen doen samen.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hemeltje, hoe lang is het geleden dat er van het lachen fris uit mijn neus kwam.Mooie herinnering, die zijn er gelukkig ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden