Mick Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 @katrina:Jij ook een rustige nacht gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 quote: Originally posted by: katrinaIk ga mijn dag afluiten met dit bericht. Vertouwen lijkt mij de basis van dit forum. Vertrouwen in jezelf en een goede afloop van de srijd die wij gemakshalve ADB noemen maar niet gemakkelijk is, Vertrouwn in het forum waar dagelijkse en niet alledaagse momenten voorkomen. Dit lijkt de basis te zijn van dit forum en bovendien ook de kracht. Ik wens iedereen een rustige nacht Sorry, maar de in mezelf neemt het even over.Even bewaren voor het nageslacht.(geintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ik snap het niet.Kan niet slapen.Iemand zin om gewoon wat te kletsen?Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ja hoor Mieke, ik ben er nog even, maar wel een beetje flauw, vandaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Anna,beetje flauw mag wel vind ik ook wel leukMieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Doe je ook mee ff kletsen? Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Oké, ik weet alleen even niet wat ik moet schrijven. Ik moest daarnet alleen even lachen, vandaar dat ik hihi zei.Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Die was voor Joann, vind het moeilijk om met meerdere mensen te kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Annaq,Ik zag je vanavond voor me met kurken in je oren flauw hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Jouw en mijn berichtje kruisten elkaar, dat heb je hier wel vaker. Soms heb ik niet eens in de gaten dat er alweer een nieuw berichtje boven mijn nieuwe berichtje staat. Je moet de hele tijd terug lezen, dat is wel eens lastig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Anna, wees blij, dat je nog weet hoe je hihi moet schrijven.Ik bedoel maar, als je gedronken had, was het mischien hhi geweest.Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Joann Ja ik trek het wel weer,Moet denk ik ff spanning kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hoi sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ja Sneeuwwitje, dat denk ik ook, of hhii of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 nachtbrakers, ik moet zovaak lachen om reacties onderling, nu ook weer en dat geeft me zo een lekker gevoel. MiekePS het duurt bij mij op het forum nogal lang voor ik op gang kom, maar vind het soms net lijken of je iemand persoonlijk kent.GrappigM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Oh hellup sneeuwwitje let op type fouten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hoi Mieke, Ik was even naar beneden een glas spa rood halen met een tikje appelsap, anders vind ik het niet te drinken.Gr. Sneeuwwitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Hoi sneeuwwitje woon je boven dan in een hoe heet dat ook al weer?Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Fijn dat je je hier weer lekker voelt Mieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Typefouten????? Ik ben echt ADB hoor, en typ niet met dubbele tong Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden