Anna Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Laten denken Joann, als je het voor jezelf maar weet dat het niet zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 sneeuwwitje duwt hopelijk,Ik moet bijkomen van het lachenGeweldig die verandering van icoontjes.Zo super leuk/ flauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Welterusten, het was me een waar genoegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 @joann:Als jij maar weet dat het niet zo is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Weltrusten Anna en tot straks weer.Ik vond het gezellig en vooral leuk.Vol goede moed het weekend weer inMieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 @iedereen:Heb lang niet zo gelachen. Lekker hoor.Ik ga ook mijn bed opzoeken. Slaap lekker dames, tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Welterusten Morgen lekker fris weer op, zonder kater. HiHi HaHa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 die is leuk Marieke,Hands Upp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Hi Marion mag ik dan uit de rolstoel nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Marieke, wel je pet afdoen als je gaat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ja hoor Mieke, maar wel uitkijken, met die deuk van je,of lig je er nog in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Marion zo kom ik nooit uit de meligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Marieke van de FBI,het was inderdaad even gezellig en dat zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ja Marieke, ik moet bekennen dat dit mijn 1e nachtbraak is zonder alcohol sinds jaren en vreselijk gelachen.Zou zo nog door kunnen gaan maar besef nu wel oppeens dat ik ook hierin remloos ben.Oppassen geblazen dus voor mezelf.Slaap lekker en we spreken weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Zo ik heb toch even een slaapmutstje opgedaan, je weet maar nooit.Ik hoop niet dat ondertussen mijn appel opgegeten wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 hahahahahahahahahahahahahah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Marion pak je appelsap wel af,ben nu toch uit de rolstoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik verander mijn icoontje ook pas morgen, vind het wel leuk voor een nachtje met zo'n mutsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Kan niet meer, is leeg( de appelsap) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ja en die van mijn, dat ik hier zit te zuipen.Kom ik ook nog met die rare muts het bed in, nou dan verdenkt hij mij er helemaal van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Marieke, of je man schrikt zich lam, als hij de politie in je huis ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik ga nu echt slapen, tot morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik zou wel door willen gaan en ik vond het harstikke gezellie.Doet me goed.Maar er ik ga zo wel slapen.Wil mo weer verder met mijn verbouwing en dat betekent verder gaan met verven van de keuken kastjes.De verleiding is groot om verder te kletsen maar ik draai er toch een puntje aan.Lieve mensen; bedankt voor de gezelligheid.Het is ook fijn om naast de moeilijke momenten ff te ontluchten.Slaap lekker met een glimlach en wie weet tot straks ( ik ben er straks weer)En voor Joann een dikke knuffel en ben blij dat je bent gebleven.Moeten het nog wel over het sollicitatie gesprek hebben met Kohtje wie nu opperknuffel wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Marieke, daar kon je nog weleens gelijk in hebben mannen kennende.(Is niet bedoeld voor al die lieve mannen hier hoor) slijm....slijm.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden