cato39 Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Hallo iedereen, was al een tijdje ingelogd maar zat te msnen.Ben weer droog overgekomen vandaag, even was er twijfel maar heb het lekker niet gedaan. Ga nu ook m'n mandje in. vertel morgen uitgebreid hoe het gegaan is vandaag. truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Hallo Joann ik zie dat je online bent en daarom reageer ik op je.Uit mijn bericht klinkt pijn ja dat heb je goed opgemerktDe reden dat ik stop met schrijven is omdat ik geen aansluiting voel ( gelukkig )Ik had het me heel anders voorgesteld toen ik ging stoppen ( katrina geen commentaar a.u.b. )Ik zou oma worden en dat werd ik, alleen is mijn kleinzoon 3 dagen erna overleden.Mijn vriend heeft net besloten dat ie niet meer dan vrienden wil zijn. Fijn zou iedereen zeggen !Ik trek het niet meer niet na de afgelopen 3 mnd. Sterkte jij ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Lieve JoannGa verder met je kids en maak je geen zorgen om mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Ja Joann ik gooi het zomaar weg. Gek hè?Dit is de eerste keer dat ik ben gestopt en het verhaal van Kohtje speelt maar door mijn hoofd.......Niet het juiste moment?Ik had behoefte aan rust en aan duidelijkheid.Dat 2 e heb ik gekregen.Weet ff niet hoe daar mee om te gaan in het forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 9 november 2006 Rapport Share Geplaatst 9 november 2006 Ik voel geen aansluiting met anderen.Diegene die in een relatie crisis zitten praten er naar mijn mening te gemakkelijk over. Net alsof het niet raakt. Beetje vreemd gevoel over het forum, net alsof het niet echt is / gevoel van uittesting.Kweet niet.Maar ik stop nu.Joann het beste met jou en je kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden