joann Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Oke nog even dan.Femmy de eerste bruiloft vond ik niet om door te komen. Ik ben vaak moe en toen ik dronk zoop ik me er overheen. Als ik niet meer drink is dat lastig en voel ik mijn vermoeidheid veel meer. Had laatst een reuni en het kostte me geen enkele moeite. Waar het verschil in zat; op de bruiloft kwamen veel mensen die ik goed ken en waar ik veel bij en mee dronk. Bij de reunie kwam ik allerlei mensen tegen die ik al jaren niet had gezien. Dus hoefde ik niet zo bang te zijn voor de reacties.Bij de vrienden wordt het al gewoner, ben nu 9 weken adb dus het valt ze wel op.Als ze ernaar vragen zeg ik gewoon dat ik ff niet wil drinken. Zijn het goeie vrienden dan ben ik iets eerlijker. Hangt beetje van de gelegenheid af. Tot nog toe doet niemand lullig of vervelend. Veel mensen begrijpen het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Hallo,Heb net even op google gekeken naar de cirkel van van Dijk en moet zeggen dat er wel wat in zit! Meer mensen toevallig gekeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ha die Ellie, nee niet gekeken en dat ga ik nu ook niet meer doen. Maar het spreekt je wel aan begrijp ik. Ik lijk Heintje Davids wel die nam ook steeds afscheid. Toedeloe. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Bambam weltrusten! Joann best interessant is een psychiator van Dijk hij heeft dit bedacht of hoe moet je dat noemen wel even interessant om een keer te bekijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Femmy gewoon gaan niet te veel over denken vaak als je er teveel over nadenkt ga je overal onzekerheden over bedenken en dan durf je helemaal niet meer joh!! En denk gewoon mensen nemen me maar zo als ik ben poeh............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Zeker fijn om wat te leren en ik vind het ook fijn om herkennig te vinden........ het o ja dat heb ik nou ook gevoel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Nou Femmy, op het gebied van onzekerheid ben je hier bepaald niet de enige. Hou je maar voor ogen dat je voor je vriendin gaat. En zoals ik al zei, als je merkt dat je de druk niet aankunt, kun je toch naar huis gaan? Desnoods met een smoesje dat je niet helemaal lekker bent. Dan ben je toch geweest, en daar gaat het om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Helemaal mee eens Met alcohol lijkt het net of je heel zeker bent maar dat is maar even en als dan nog een glas neemt babbel je met dubbele tong sta je alleen maar bij de bar je vol te thanken en gezellig ben je niet meer (tenminste heb het over mezelf dan )Zonder alcohol is even eng maar je bent wel gewoon jezelf en daar is neem ik aan niks mis mee!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ik heb ook heel wat vriendinnen die veel drinken en dacht ook dat als ik niet meer mee ga ze wel raar zouden doen....het tegendeel is waar ik ga misschien wel minder mee maar vorige keer met hun niks gedronken en niemand zei er iets van was gewoon heel gezellig!!! Maakte me er meer druk om dan nodig was.!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Femmy dat is nou een goede om te onthouden als je een drankje wilt nemen (wat heb ik allemaal gedaan met alcohol op) dan heb je ineens geen zin meer denk ik....ik iniedergeval niet meer poeh...wil er niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Mooie verpakking maar kijk uit wat er onder/in zit!! Monsters zijn het!!Terwijl je dat nu ook met je volle verstand weet vaag he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ellie Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ga nog even voor de buis hangen en dan naar bed....Slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Waarvoor Katrina??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Ik dacht het wel Katrina. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Welterusten, iedereen die slapen gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 10 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Natuurlijk is dit forum juist hiervoor bedoeld Femmy. Door erover te praten heb jij toch voor jezelf iets duidelijker gekregen wat je morgen wil doen? Nou dan, daarvoor zijn we hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 Welterusten Marieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden