Spring naar bijdragen

Vrijdag 10 november

Anna

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oke nog even dan.
Femmy de eerste bruiloft vond ik niet om door te komen. Ik ben vaak moe en toen ik dronk zoop ik me er overheen. Als ik niet meer drink is dat lastig en voel ik mijn vermoeidheid veel meer. Had laatst een reuni en het kostte me geen enkele moeite. Waar het verschil in zat; op de bruiloft kwamen veel mensen die ik goed ken en waar ik veel bij en mee dronk. Bij de reunie kwam ik allerlei mensen tegen die ik al jaren niet had gezien. Dus hoefde ik niet zo bang te zijn voor de reacties.

Bij de vrienden wordt het al gewoner, ben nu 9 weken adb dus het valt ze wel op.
Als ze ernaar vragen zeg ik gewoon dat ik ff niet wil drinken. Zijn het goeie vrienden dan ben ik iets eerlijker. Hangt beetje van de gelegenheid af. Tot nog toe doet niemand lullig of vervelend. Veel mensen begrijpen het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Femmy, op het gebied van onzekerheid ben je hier bepaald niet de enige. Hou je maar voor ogen dat je voor je vriendin gaat. En zoals ik al zei, als je merkt dat je de druk niet aankunt, kun je toch naar huis gaan? Desnoods met een smoesje dat je niet helemaal lekker bent. Dan ben je toch geweest, en daar gaat het om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens Met alcohol lijkt het net of je heel zeker bent maar dat is maar even en als dan nog een glas neemt babbel je met dubbele tong sta je alleen maar bij de bar je vol te thanken en gezellig ben je niet meer (tenminste heb het over mezelf dan )

Zonder alcohol is even eng maar je bent wel gewoon jezelf en daar is neem ik aan niks mis mee!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook heel wat vriendinnen die veel drinken en dacht ook dat als ik niet meer mee ga ze wel raar zouden doen....het tegendeel is waar ik ga misschien wel minder mee maar vorige keer met hun niks gedronken en niemand zei er iets van was gewoon heel gezellig!!! Maakte me er meer druk om dan nodig was.!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...