sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Katrina,Ik heb je vorige berichtje nog eens gelezen, omdat ik er niets van snap.Je wilt de moderator vragen of ze het bokken en geiten niet van elkaar kunnen scheiden?Voor mij is het iets wat samen gaat en ook kan.Maar misschien zijn er meer mensen, die zich er aan storen, dan hoor ik het graag.Maar dan wel duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 @joann:preciesDoeizzzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ja Joann, je hebt gelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Wanneer komt papa Zeeman je naar bed brengen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Tja, dat bedoel ik nou, een beetje geiten hoort er gewoon bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ja Joann, Maar Papa Zeeman is nu vast heeeel kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Mieke, zie dat je er nog bent, kom toch even hier meisje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ik rook nog een sigaretje en ga dan proberen te slapen,Want volgens mij kunnen we niet meer op Zeeman wachten.Mijn prinsje ligt al te snurken en mijn kabouterjes liggen ook al in hun mandje te ronken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Joann, zo'n feest kan wel 3 uur worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Mieke, ik vind het jammer, dat je niet even bij ons wilde zijn.Het is waarschijnlijk nog heel moeilijk,allemaal nog zo vers,maar blijf er niet alleen mee zitten.Het is zo'n groot verdriet, ik begrijp dat het moeilijk is,en dat we het niet van je over kunnen nemen,maar we willen het graag met je delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ja ja dames toch,Wat zijn jullie lief Joann en Marion.Echt toppie julie beiden en reageer op jullie PB hoor zeker te weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 ja ik lees het hele dagdraadje om evt misverstanden te voorkomennachtbraker net als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Joann ik reageer op je PB hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Ik word altijd fitter als het later wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden