moesje Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Joan, what more can I say.....Your right!Ik ga nog even een muziekje voor de troost luisteren en dan ook maar naar boven.Morgen weer een dag...en sinterklaas komt ook nog...lieve mensen bedankt,ik trek me nog even in mn schupje terug, even alleen...slaap lekker allemaal, morgen kom ik nog wel even weertrusten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Mieke, bedoel je Joan?Niet boos worden, dat geeft alleen maar een tegengesteld effect. Joan doet erg haar best en ik weet dat ze dat ook durft te zeggen nu om mij...We zijn hier om elkaar te helpen, niet om elkaar een verwijtende vinger toe te wijzen. Als je elke dag hebt gedronken en je best doet om eraf te blijven, dan ik de kans groot dat je af en toe de boot in gaat. Steun je elkaar daar niet in dan zal iemand nooit meer willen vertellen dat hij of zij iets drinkt of gedronken heeft.Ik weet zeker dat er meer zijn die toch wat drinken en wel op het forum komen en niets zeggen......We zoeken elkaar op omdat we een probleem hebben, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Joann,Voel je je aangesproken?Ik vind het alleen vevelend als iemand op het forum in gesprek gaat terwijl diegene drinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Stien, ik kan hier voorlopig blijven wonen met de kids. Gelukkig doet hij daar absoluut niet moeilijk over. Hij betaald gewoon de kosten van heet huis (koopwoning) en daar ben ik ook heel blij mee. Blijven ze in ieder geval nog in hun vertrouwde omgeving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Nou nou Joann,Beetje minder agressief kan ook wel.Ik heb alleen aan gegeven dat ik het niet prettig vind om met mensen te praten die onder invloed zijnEn daar blijft het wat mij betreft bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Moesje, Joann, Mieke en alle anderen die meelezen op dit moment, geemotioneerde gesprekken, vermoeidheid gaat ons allen parten spelen zou willen zeggen lekker slapen en morgen vroeg/laat weer op. Spreken elkaar nog, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Joann,Er is nogal een verschil tussen af en toe drinken en drinken tijdens een gesprek op dit forum.Dat je dat niet aanstaat is jammer maar zo denk ik erover.Zou een dolle boel worden anders hier.Ik zie dit forum als een hulpmiddel en niet als forum,half in de lorum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Omdat ik dat te laat in de gaten had Joann. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Dus dan zou je ook niet meer op mij gereageerd hebben? Terwijl ik eerlijk toegeef dat ik een glaasje wijn drink en niet van plan ben om de hele fles leeg te drinken?Dat is toch niet reeel?Ik denk dat je de eerlijheid juist moet waarderen en een ander moet stimuleren om niet verder te gaan..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Ik werd ook boos als ik betrapt werd en schoof de schuld op een ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Nou Joann,Dan heb ik de insteek van dit forum totaal verkeerd begrepen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Nou, dan weet je toch zelf het beste hoe je in dat geval het beste kunt reageren? En betrapt voelen we ons niet, want we hebben het immers zelf verteld....eerlijkheid wordt dus niet altijd beloond helaas.......Mieke begrijp wel, ik bedoel dit niet kwaad, want ik ben juist een zeer vredelievend mens, maar je kunt niet verwachten dat mensen die hier op het forum komen, alleen maar clean zijn. Soms stoppen mensen JUIST met drinken omdat ze door een ander gestimuleerd worden op dit forum; "kom op meid, doe de kurk erop"of "zullen we lekker gaan slapen en morgen weer fris op". Waarom heb je er zoveel moeite mee als mensen at gedronken hebben? Zou je het leuk vinden als jij een slechte avond hebt en er ook zo op jou gereageerd werd? Ik geloof dat je misschien acuut nog een glas zou nemen uit frustratie, zo van: "zie maar, ik ben verkeerd bezig...." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Lieve Joann,Het is geen persoonlijke aanval naar jou toe.Laten we dit maar ff rusten okee?Ga maar lekker slapen doe ik dit ook.Tot morgen, ben niet boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 verdamme wat ben ik trouw dan om niet te drinken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moesje Geplaatst 18 november 2006 Rapport Share Geplaatst 18 november 2006 Misschien wel Mieke en wees er maar trots op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden