Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 november 2006


Anna

Aanbevolen berichten

Het was een emotioneel gebeuren hier, maar uiteindelijk hebben we toch goed kunnen praten en ik voel me nu ook rustig. Ik drink nu wel een glaasje wijn. Maar ik heb pas een glaasje genomen toen alles goed besproken was.
Morgen zijn de kinderen aan de beurt en dat gaan we samen doen.
Het lijkt wel alsof ik in tijden niet zo goed met hem heb gepraat......heel dubbel

alles goed bij jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor niet in slaap gevallen, maar als ik op "vernieuwen" druk zie ik geen nieuwe berichtjes. Pas als ik weer terug ga naar ditjes en datjes zie ik blijkbaar wel de berichten.

Ja het klinkt positief, gelukkig wel, maar toch biggelen me de tranen over de wangen. Ik merk dat ik nu het verdriet toelaat en dat heb ik al die weken blijkbaar toch in een doosje gestopt. Kon het misschien nog niet bevatten....
Tis een rare situatie.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje, was even aan het terug lezen, wat fijn dat het goed verlopen is, en misschien is het ook het beste om samen met de kinderen te praten. Weet je van elkaar wat er gezegd is daar krijg je minder misverstanden door en kun je toch op een lijn de kinderen opvangen. Voorts zul je toch altijd met hem een band houden door de kinderen en op een vriendschappelijke manier is dit beter te onderhouden, als dat jullie straks door de kinderen worden uitgespeeld. Ik neem mijn petje voor je af, dat wijntje is wel overkomelijk, maar zorg dat je ze wel op een rijtje houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit weekend slaapt hij nog hier en hij hoeft ook niet meer naar belgie voorlopig. Ik heb voorgesteld, dat hij de komende weken bij zijn ouders terecht kan. Hij heeft wisselend avond en dagdienst hier in de stad. Hij slaapt dan alleen bij zijn ouders, maar gaat zo veel mogelijk hier voor de kinderen aanwezig zijn. Ik kan dan ook wat meer uurtjes werken. (Heb a.s. donderdag ook nog een audit op het werk)

En dan moeten we maar zien hoe verder. Echter, hij is wel van plan om in belgie te gaan wonen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje wat fijn dat het gesprek goed verlopen is, morgen dan met de kinderen, weten jullie van elkaar wat er besproken is en kunnen jullie de kinderen beter opvangen. Vervolgens moet je met kinderen toch ook uitkijken dat jullie niet uitgespeeld worden op enigerlei wijze. De band met hem zal door de kinderen altijd blijven bestaan en dat kun je dan maar beter in goede zin hebben. En wie weet wat de toekomst nog brenge zal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ja....Joan ik voel me erg verdrietig, heb ook nog niet eens zozeer de behoefte om door te drinken...tis mn 3e glaasje wat voor me staat, maar de kurk heb ik alweer op de fles gedaan. Ik ervaar de pijn nu zoals die werkelijk is, en dat is toch heel anders dan als je een al een fles ofzo ophebt........
Morgen moet ik er ook zijn voor mijn 2 hummeltjes! Maar oooh...pijn doet het! Sorry hoor......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een kleine waarschuwing Moesje, blijf wel goed voor jezelf zorgen, dit werkt door naar je kinderen toe. Het zal heel moeilijk voor je zijn, maar probeer de zin te vinden voor de kinderen, toon je naar hem een sterker vrouw te zijn en hij zal mogelijk spijt krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Stien, ja mijn getypte woorden kunnen toch niet weergeven hoe ik hier achter de pc zit, maar dat kunnen jullie je ook wel voorstellen.....
Het is ook goed dat het verdriet er nu uit komt...Ik zal sterk moeten zijn voor mijn kinderen...Ik zal hem niet aanvallen noch beschermen morgen, de kinderen mogen best weten dat het niet mijn keuze was, en dat ik verdriet heb...
Maar we zullen ze samen moeten opvangen voor hun bestwil...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ekeim, inderdaad een late dienst gehad, al twee dagen heel echt moeten werken voor m'n centen.
Bijelkaar maar hooguit 15 minuten gezeten,leek wel renjerot. Dus dit is even heel ontspannend voor mij, kan dan toch niet meteen slapen als ik thuis kom, en iedereen ligt al plat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moesje, moet het uitdraaien dat je een aantal regelingen moet treffen omtrent de kinderen, inkomsten enz. ga dit niet alleen doen. Vraag iemand om je bij te staan, er komt heel veel bij kijken. Je ziet zomaar dingen over het hoofd die voor jullie toekomst van belang kan zijn. ik begrijp dat je daar nog niet aan wil denken, maar zorg altijd je de ander net even een stap voor bent!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...