knuffie Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi allemaalIk heb het momenteel zeeeeer moeilijk!!! Ik wil zo echt graag een pintje drinken!!!! Tock wil ik dat deze dag alcoholvrij is om toch ergens de start te maken, begrijp je?, Ik vecht al een paar uur tegen de verleiding en voel me steeds zwakker worden!! Ik denk allé, alleen nog vanavond,morgen probeer ik het opnieuw!! Wat moet ik doen?? Ik sta op het punt om toe te geven aan dat stemmetje in mijn hoofd!! HELP!!! Wanhopige groetjes van knuffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, het is op andere draadjes (wie is wie) ook al tegen je gezegd....NIET DOEN... Als je nu niet toegeeft hoef je morgen niet opnieuw te beginnen maar heb je er al een dag opzitten... En morgen wordt het niet makkelijker dan vandaag.... Kijk nog weer even bij Wie is Wie, als dat niet te verwarrend voor je wordt... sorry, alle begin is moeilijk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Neem in plaats van je pintje een groot glas water of zo... En probeer daar dan van te genieten. Beter jezelf "voor de gek houden"dan toegeven op zo'n zwak moment...Sterkte.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, hoe gaat het?Schrijf het hier maar lekker van je af, heeft mij al door heel wat moeilijke momenten heel gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi allemaal , ik ben verder aan het antwoorden bij wie is wie!! Inderdaad war verwarrend, maar na een tijdje lukt het me wel om te zijn waar ik moet zijn!!Aan Kohtje en Joann: Danke, danke,danke.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi sneeuwwitje, ook bedankt, had jouw berichtje nog niet gezien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Kom op Knuffie, desnoods gaan we dom l^llen, als je maar van de drank afblijft.Morgenvroeg heb je zo'n fijn gevoel als je het gehaald hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie??????????????????????????????????????????????????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, hier blijven..... bezig blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, wat een leuke naam. Ben je zo'n knuffel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi marion, Kohtje en Joann!!!Waar moet ik blijven praten, hier of op wie is wie?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 IK krijg nu echt het heen en weer, maar als het tegen de trek kan helpen doe ik het graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie,Ik was gisteren ook van plan om te gaan drinken, want ik zat er helemaal doorheen.Vanmorgen was ik zo trots op mezelf dat ik het niet gedaan heb.Ik heb vandaag vaak gedacht, wat fijn, anders had ik in bed gelegen met een enorme hoofdpijn, nu heb ik van het mooie weer kunnen genieten en krabbel weer helemaal op.Als ik gisteren gedronken had, had ik nu nog in de put gezeten.Dus Knuffie, je kunt het ... denk aan morgen...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ok!!Marion, Ik noem me knuffie omdat ik graag knuffel met mijn kindjes!!(hun bijnaam voor me) Jullie zeggen dat ik me morgen beter zal voelen als ik nu niet drink maar ik denk dat ik niet zal kunnen slapen zonder mijn portie pintjes!! Wat moet ik dan doen? Ik kan me niet vootstellen dat ik dan hier wat kan praten om toch maar geen pintje te drinken om te slapen, begrijp je?? Ik heb reeds een beetje uitleg over mezelf gezet bij wie is wie , dus je kan daar ook wat lezen van mij maar nu blijf ik hier,ok?!Ik voel me zo zwak!! Hoe komt het dat de zin in een pintje niet weggaat??? Ik zie het zo al voor me staan!!! heeeeeeelp!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi Marion, ik drink normaal alleen 's avonds!! Soms als er iemand op bezoek komt in de voormiddag zou ik ook vlug "een aperitiefje" uithalen!! Er zijn ook soms dagen dat ik niets drink bv. De week dat ik moet werken, ik doe part-time nachtdienst in het ziekenhuis en dan drink ik die 7 dagen geen druppel alcohol maar van zodra het de eerste avond is dat ik niet moet werken begin ik er weer aan!!Hoi Marieke, Ik weet ook dat drinken niets oplost en ik heb ook niiet echt problemen die ik wil verdrinken,hoor!! Ik heb er nu echt wel zin in en dan kan ik me niet weren!! Ik hou gewoon van het gevoel van rust en na een pintje!!:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ik had zonet een pintje in mijn handen maar heb het terug in de bak gezet!! Ik weet echt niet of ik het zo de rest van de avond volhou!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, ik slaap zonder alcohol ook heel moeilijk in, maar ik heb melatonine ( forte) gehaald bij de drogist en dat helpt wel en het is niet schadelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Sorry dat ik zo ambetant ben,hoor!!!Waar zijn jullie?? Ik zal even wachten,ok!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Knuffie, lijkt wel of je uit het zuiden komt, ik hoor haast de zachte G Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 27 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Hoi, Marion, kun je dit krijgen zonder voorschrift?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Drinkt je man ook alcohol nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 27 november 2006 Rapport Share Geplaatst 27 november 2006 Ja .Kun je gewoon kopen bij de drogist en moet je 2 uur voordat je gaat slapen innemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden