Spring naar bijdragen

Help, ik heb het zo moeilijk!!!

knuffie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal

Ik heb het momenteel zeeeeer moeilijk!!! Ik wil zo echt graag een pintje drinken!!!! Tock wil ik dat deze dag alcoholvrij is om toch ergens de start te maken, begrijp je?, Ik vecht al een paar uur tegen de verleiding en voel me steeds zwakker worden!! Ik denk allé, alleen nog vanavond,morgen probeer ik het opnieuw!! Wat moet ik doen?? Ik sta op het punt om toe te geven aan dat stemmetje in mijn hoofd!! HELP!!! Wanhopige groetjes van knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 135
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Knuffie, het is op andere draadjes (wie is wie) ook al tegen je gezegd....NIET DOEN... Als je nu niet toegeeft hoef je morgen niet opnieuw te beginnen maar heb je er al een dag opzitten... En morgen wordt het niet makkelijker dan vandaag.... Kijk nog weer even bij Wie is Wie, als dat niet te verwarrend voor je wordt... sorry, alle begin is moeilijk..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knuffie,

Ik was gisteren ook van plan om te gaan drinken, want ik zat er helemaal doorheen.
Vanmorgen was ik zo trots op mezelf dat ik het niet gedaan heb.
Ik heb vandaag vaak gedacht, wat fijn, anders had ik in bed gelegen met een enorme hoofdpijn, nu heb ik van het mooie weer kunnen genieten en krabbel weer helemaal op.
Als ik gisteren gedronken had, had ik nu nog in de put gezeten.

Dus Knuffie, je kunt het ... denk aan morgen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok!!

Marion, Ik noem me knuffie omdat ik graag knuffel met mijn kindjes!!(hun bijnaam voor me)

Jullie zeggen dat ik me morgen beter zal voelen als ik nu niet drink maar ik denk dat ik niet zal kunnen slapen zonder mijn portie pintjes!! Wat moet ik dan doen? Ik kan me niet vootstellen dat ik dan hier wat kan praten om toch maar geen pintje te drinken om te slapen, begrijp je?? Ik heb reeds een beetje uitleg over mezelf gezet bij wie is wie , dus je kan daar ook wat lezen van mij maar nu blijf ik hier,ok?!

Ik voel me zo zwak!! Hoe komt het dat de zin in een pintje niet weggaat??? Ik zie het zo al voor me staan!!! heeeeeeelp!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Marion, ik drink normaal alleen 's avonds!! Soms als er iemand op bezoek komt in de voormiddag zou ik ook vlug "een aperitiefje" uithalen!! Er zijn ook soms dagen dat ik niets drink bv. De week dat ik moet werken, ik doe part-time nachtdienst in het ziekenhuis en dan drink ik die 7 dagen geen druppel alcohol maar van zodra het de eerste avond is dat ik niet moet werken begin ik er weer aan!!

Hoi Marieke, Ik weet ook dat drinken niets oplost en ik heb ook niiet echt problemen die ik wil verdrinken,hoor!! Ik heb er nu echt wel zin in en dan kan ik me niet weren!! Ik hou gewoon van het gevoel van rust en na een pintje!!:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...