Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Marion toch,Denk maar zo, wat in het vat zit verzuurt niet, recept heb je nog ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Joann, helpt een beker warme melk met anijs niet ? Kreeg ik vroeger toen ik nog klein was altijd te drinken. Of een beker warme vla, of effe lekker custard maken, met vellen, heerlijk.deden mijn vrouw en ik weleens, custard maken, uitstorten op het aanrecht en laten stollen. Hadden we een mooi groot vel custard, beetje TOVA erbij, smullen maar.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Zeeman, heb het nog niet itgeprobeerd, ben nu ook niet thuis, eind van de week weer. Heb jij wel lasagne gegeten?Vandaag 12 weken niet gedronken(10NDB). Zeg nog niet ADB want dat ben ik niet. Zeker niet als ik kijk naar m'n trek van gisteren. Was vandaag niet zo erg, gelukkig maar.Koester de weken en mag nu toch wel spreken in maanden.Heb nu oorpijn en een zere strot, dat zal de reden zijn dat ik me niet zo lekker voel. Gek dat die trekmomenten me zo kunnen overvallen. En ja ik ben ook aan het klussen, daar dronk ik anders altijd veel bier bij.Heb geen tijd om alles na te lezen, hoop dat het iedereen een beetje goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Dat je dat vol kan houden Joann, zolaat slapen en smorgens moet je weer. Ik ga toch wel om 10.00 uur naar boven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Hoi visje, waarom een lachend gezichtje en een zoen als reactie op mijn drankgebruik??Hoi sneeuwwitje, Bij mij is een pintje een blikje jupiler van 33cl!! Wat zeg je, domme hollander?? Haha, zeggen jullie niet altijd "domme belgen" ??Ik kom hier nog eens piepen om te zeggen dat ik nog altijd niet begonnen ben aan nr.3 maar ik ben aan het strijken!! Wel een hele hoop als je met zes bent,hoor!!!Knuffel voor allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Klinkt niet geweldig Zeeman, toch wel eerst het aanrecht geschrobd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Hoi Bammie,Gefeliciteerd met je 12 en 10 weken! Een voor jou. Ja, dat valt tegen hè, dat die trek je zomaar ineens weer kan overvallen. Waarschijnlijk juist omdat je je niet lekker voelde. Het klinkt als een aankomende griep. Moet je nog veel klussen? Want volgens mij kun je beter even lekker je bed in kruipen.Beterschap!Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Oh Knuffie ik was even de emotions aan het uitproberen, ik ben zo'n kluns met computers. Maar ik geef ze wel aan jou, als je maar niet derde neemt! Ha, klinkt als chantage! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Tuurlijk Visje, eerst aanrecht schoon en daarna smullen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Strijken is een prima afleiding Knuffie. Werk die hele stapel maar weg, sla je meteen twee vliegen in een klap.Zeeman, de rillingen lopen me over de rug bij het idee van vellen custardvla. Bahhhhhhhh, zo vies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Zere keel en oorpijn ja dat voelt en klinkt niet goed. Gek genoeg, of misschien maar fijn ook, krijg ik zelden koorts. Voel me dus niet zo ziek dat ik echt te bed moet blijven maar fit is anders.En ja ietwat teleurstellend die trek. Maar goed heb het weerstaan.Alleen vandaag drink ik niet!Maar ik was dichtbij, oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Knuffie, je bent een kanjer, goed dat je gestopt bent en als je geen strijkgoed genoeg hebt, om de trek tegen de gaan, dan heb ik nog wel een mandje.Bammetje,Proficiat, heb je echt verdiend, tuurlijk ben je ADB, hoe kom je daar nou bij, dat je het niet bent. Vervelend als je moet klussen bij een ander en zo beroerd bent.Zeeman, ik kijk wel ff bij vorige week, naar je recept. Die van zondag heb ik gemist, moet eerlijk bekennen dat ik een paar dagen geen berichtjes heb gelezen.Inderdaad Joann, wat kun goed tegen weinig slaap.Ik ben vandaag weer naar de accupunctuur geweest, moest nu op mijn buik liggen en kreeg allemaal naalden in mijn rug, benen en hand. Hij vond wel dat ik er goed op reageerde.En volgens hem komt de energie al op gang, waauhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
visje Geplaatst 28 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Ok, ik ga slapen, iedereen sterkte, beterschap en hopelijk een rustige nacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Hai Femmy,Oh en het ging een tijdje zo goed zonder alcohol, maar toen gaf je ook al die leegte aan, die je voelde.Ik hoop echt, dat je een goede therapie kunt volgen en dat je dat lege gevoel kwijt raakt, want je bent wel sterk genoeg om van de alco af te blijven, dat heb je bewezen.Sterkte er mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Welterusten visje, ga maar lekker naar je kommetje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Dank lieve mensen voor alle beterschapswensen. Femmy, niet te streng zijn voor jezelf. Misschien wel goed om het niet verder uit de hand te laten lopen en helemaal het bijlthe erbij neer te gooien. Je zegt al dat het aan jouw kant niet beter is, de kater, het waardeloze rotgevoel.Daar trek je jezelf verder de put mee in.Blijf schrijven raad ik je aan, succes en sterkte.Mensen ga douchen en m'n mandje opzoeken. Trek neemt weer toe, ga maar gauw slapen is de beste remedie. Morgen weer fijn verven ondanks zeer oor, dat zal wel weer over gaan,Hou het droog, zet um op. Misschien tot morgenBB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Femmy, jammer meid. Ik hoop dat je iemand kunt vinden die je kan helpen met dat lege gevoel. Toch is het goed dat je nu al na een paar dagen ziet dat wijn ook niet de oplossing is. Heel veel sterkte, en je kunt hier altijd je rotgevoel van je af komen schrijven. We luisteren wel, en herkennen het nog ook. Echt, van wijn voel je je niet echt beter hoor, het is maar schijn, en duurt maar even.Heel veel sterkte,Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Beste mensen, wegens drukke werkzaamheden, echt werk en huiswerk voor tactus, heb ik het forum maar matig kunnen volgen. Maar wil nog wel proberen een bijdragen te leveren aan het forum.Zeeman, Joann en Marieke, ik hoop dat jullie het mij eens zijn dat het huiswerk bij tactus behoorlijk confronterend is en toch wel zijn tijd nodig heeft. Hierdoor ben ik wat minder op het forem. Tot nog toe geen enkele opdracht volledig kunnen vervullen, dus moet ik hier meer tijd voor vrij maken. Ik ben nu aan opdracht drie en wordt verwezen naar het forum met bepaalde problematiek, waarin jullie zich ook zouden herkennen. Heb ik al afgelopen week gedaan, maar is matig op gereageerd, w.s. weinig mensen op het net.Knuffie, welkom en rustige wacht, misschien is het een optie om meer nachtdiensten of avonddiensten te draaien? Als je werkt is je verantwoordelijkheidsgevoel groter en drink je niet, zeg je. En hoe zit het dan met je verantwoordelijkheidsgevoel naar je kinders? Sorry ik weet dat dit heel hard klinkt, maar ik probeer je wakker te schudden. Anna, al naar de dokter geweest, hoe ist nou? Monique, pak je de kinders niet te hard aan?Houtje, is je migraine gezakt, en hou is het met de zieke?Bambam, houd vol 12 weken gefeliciteerd!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 LuitjesAllemaal welterusten, bedankt voor het lachen en tot morgen.En als we morgenvroeg wakker worden is het alweer woensdag, de week bijna door de midden en dan nog twee nachtjes slapen en weer bijna weekend.Wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Zeeman, valt me dit antwoord wel even tegen, je wilt gewoon de film zeker afkijken!maar truste hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zeeman Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 Stien,Welke Film ?ga nu echt slapen,aju paraplu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 november 2006 Rapport Share Geplaatst 28 november 2006 James bond, geen man is bereikbaar op dit moment! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden