joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik ben al terug hoor BB, en droog. Nou, als je het wil weten, het was dus water, dat ze waarschijnlijk een uur voordat het eten werd opgediend al hadden klaargezet, en daar dreven dus dode vliegen in (ons mosqa kwam van mosquito). De kunst was om tegen etenstijd zoveel mogelijk vooraan in de rij te staan (er stond altijd een rij voordat de eetzaal open ging), want dan had je kans dat je nog een karaf zonder vliegen kon pakken.Die cursus was in een gebouw dat door het jaar als kostschool fungeerde, in het stadje Jaca in de Pyreneeën (prachtige omgeving, ik ben dol op de Spaanse kant van de Pyreneeën). De meeste leerlingen kwamen uit allerlei dorpen uit de wijde omgeving, en waren dus intern daar. Er was een grote eetzaal, en een centrale keuken, en wij aten gewoon de pot die die Spaanse scholieren door het jaar ook kregen. Met héél veel olijfolie, dat heb ik daar wel leren eten. En je wil niet weten hoe goedkoop de wijn er was. Het Spaanse bier is trouwens inderdaad ook erg lekker.Welterusten Stien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nou Anna bedankt.Met deze fijne gedachten moet ik de slaap gaan vatten?Kannen water met mosqitos en spaanse wijn en cervejas of hoe heet het daar?????GRRRRMaar ik moet zeggen, zelden zo weinig Gremlins gezien als vandaag. De rest van deze week was bagger.Misschien luidt dit een fijnere week in, daar gaan we dan maar voor.Ole, Spaanse schonen, ik groet u voor de tigste maal. Arrivideci, mmmm das weer een ander land..Adios, mon amigos.Ohh wat erg, kunnen jullie je nu ongeveer een voorstelling maken van hoe vervelend ik ko(a)n zijn als ik teveel had gedronken, olala. Wat een zeikerd is die vrouw...Mijn lief zou wel zeggen; niet alleen als je teveel gedronken had.... Zo gezellig.BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ja allen, ik heb een zeer moeilijke avond "gehad", nu is het plan om tebed te gaan.. Voor wie het nog niet heeft begrepen, ben ik eerder vandaag door een tekst uit balans geraakt. Kon er niet mee omgaan. Dus tranen begonnen te rollen, daar ik lange tijd niets te huilen had, bleven deze tranen ook zonder reden doorrollen. Niet te stoppen. Daardoor bemoeilijkte het mij om mij in het forum te mengen of maar enigzins antwoord te kunnen geven. Het alles heeft met niets en niemand te maken behaleve met mijn zelves. Sinds kort wordt ik van 'sochtends vroeg tot 's avonds laat met alcohol geconfronteerd. Waar ik eerder niet voor 16.00uur op de dag bij stil stond. Je begrijpt het al Tactus therapie. Dus niemand moet zich aangesproken voelen, ik moet hier gewoon doorheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 O, we hebben wel gigantisch veel gelachen om de agua con mosqa's hoor. Ook om het eten trouwens. We namen gewoon zelf drinken mee. Het mooie was dat als we om een kan water zónder vliegen vroegen, het keukenpersoneel ze er gewoon met de hand uitschepte. En er waren nog mensen die het opdronken ook!Ik heb wel twee dagen op het toilet doorgebracht, als gevolg van al die olijfolie. Dat was wat minder. Maar zelfs daar kun je achteraf om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Sterkte Stien, ja, het begin is heel moeilijk en emotioneel. Maar geloof me, het gaat geleidelijk aan wel beter. En als je het moeilijk hebt moet je juist hier schrijven. We zijn er allemaal doorheen gegaan, dus we snappen wat je bedoeld. Door te drinken heb je ook heel veel emoties onderdrukt, en dat komt er nu allemaal uit. Laat het maar gewoon toe, huil maar als je dat nodig hebt. Beter dan opkroppen.Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Welterusten Marieke, en gefeliciteerd met je zoon. Het is na twaalven, dus ik neem aan dat hij nu al jarig is. Een fijne dag morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden