joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nou misschien kan Fran dan Franse les geven.Vragen wij raad aan haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 O Joann, maar ik wist ondanks mijn 4 wel wat jamais de ma vie is hoor. Ik heb na de middelbare schooltijd nog wel iets bijgeleerd. Bovendien is iets te drinken bestellen nog nooit een probleem voor mij geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 En Madrid of Barcelona kunnen we ook doen, ik spreek een redelijk mondje Spaans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hmmm, vakantie en (zomer-)zon. Krijg me daar plots een trek in. Gna.Maar trusten luitjes, ik ga uitrusten van een week vol beslommeringen en wens allen een fijn weekend!Till next time.Liefs, Lady. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 akwa Joann akwa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Lady trusten ik moet nog steeds met de hond uit....m'n zus op msn zo kom ik nooit in m'n mandjeEn ik moet nog op bromvliegjacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 O, ik weet wel een aantal niet-alcoholische dranken in het Spaans hoor, genoeg voor mijn kinderen besteld. Dus dat gaat wel goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 WATER mucho water kanos vollos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 dat slapen gaat echt noit niet lukken.....LOLLOLLOLNu echt naar buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Allen truste, morgen fris en fruitig weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Welterusten Lady, wandel ze BB.Toch maar niet Spanje denk ik, ik krijg meteen visioenen van alle soorten Spaanse wijn (vind ik veel lekkerder dan de meeste Franse). GRRRRRRRRR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Blèh, ik ben nog steeds geen groot liefhebber van gewoon agua. Tijdens mijn zomercursus Spaans kregen we bij het eten altijd karaffen agua con mosqa's, zoals wij dat noemden. Wil je niet weten wat dat was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Truste Stien. Hoop dat je lekker slaapt.Anna, smack the Gremlins.Maar Spaanse bier is ook lekker hoor, ole.Oh ik moet tandenpoetsen, hihi, naar bed naar bed zei Duimelot..Anna hier is het K... weer, regen op komst.Hoop dat je nog droog over komt of was je al geweest? Tja, toch tikkie gekregen van Korsa ben ik bang.Meiden, het was me weer een waar genoegen. Serieus gekletst, beetje amok, veel gelachen, het lijken die slechte familiefeestjes van mij wel, hihihi. Veel geschreeuw, weinig wol.Nee dit is veel leuker, echt waar. Echt waar.Truste, BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 ik wil het wel weten...Vertel dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 verras me morgen maar, weltrusten, tot morgenGroet Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden