Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

O Joann, maar ik wist ondanks mijn 4 wel wat jamais de ma vie is hoor. Ik heb na de middelbare schooltijd nog wel iets bijgeleerd. Bovendien is iets te drinken bestellen nog nooit een probleem voor mij geweest. :D

Geplaatst

Hmmm, vakantie en (zomer-)zon. Krijg me daar plots een trek in. Gna.

Maar trusten luitjes, ik ga uitrusten van een week vol beslommeringen en wens allen een fijn weekend!
Till next time.

Liefs, Lady.

Geplaatst

O, ik weet wel een aantal niet-alcoholische dranken in het Spaans hoor, genoeg voor mijn kinderen besteld. Dus dat gaat wel goed komen.

Geplaatst

Welterusten Lady, wandel ze BB.

Toch maar niet Spanje denk ik, ik krijg meteen visioenen van alle soorten Spaanse wijn (vind ik veel lekkerder dan de meeste Franse). GRRRRRRRRR.

Geplaatst

Blèh, ik ben nog steeds geen groot liefhebber van gewoon agua. Tijdens mijn zomercursus Spaans kregen we bij het eten altijd karaffen agua con mosqa's, zoals wij dat noemden. Wil je niet weten wat dat was.

Geplaatst

Truste Stien. Hoop dat je lekker slaapt.

Anna, smack the Gremlins.

Maar Spaanse bier is ook lekker hoor, ole.

Oh ik moet tandenpoetsen, hihi, naar bed naar bed zei Duimelot..

Anna hier is het K... weer, regen op komst.

Hoop dat je nog droog over komt of was je al geweest? Tja, toch tikkie gekregen van Korsa ben ik bang.

Meiden, het was me weer een waar genoegen. Serieus gekletst, beetje amok, veel gelachen, het lijken die slechte familiefeestjes van mij wel, hihihi. Veel geschreeuw, weinig wol.

Nee dit is veel leuker, echt waar. Echt waar.

Truste, BB

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...