Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 O, ademhalingsoefeningen heb ik al gedaan hoor Fran, sommige raad volg ik wel op. En het is heel heilzaam geweest, al moet ik mezelf nogal eens dwingen eraan te denken.BB, ik heb jaren geleden een paar lessen yoga gevolgd. Dan zat ik daar tussen mijn oogharen door te kijken of de rest van de groep al uitgemediteerd was. Ik kon die rust in mezelf dus niet vinden. Maar misschien moet ik het nog eens proberen, en dan mijn best doen niet tussen mijn oogharen door te kijken. Maar ademhalingsoefeningen werken echt hoor!Nu ga ik echt mijn hond uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 even heel wat anders, ik check net m'n mail, heb ik 41 berichten!Ik krijg alle berichtjes van het dit draadje op m'n mail.Joann, HELP wat heb ik gedaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Persoonlijk begrijp ik nooit wat mensen bedoelen als ze het over 'buikgevoelens' hebben.Ik ken dat totaal niet....en zou het wel graag willen begrijpen!Wel heb ik, als ik enorm gespannen ben, spanningsklachten op mijn borst en schouders.Mijn dochter heeft echter vanaf haar geboorte al wel regelmatig klachten rond de buik; maag, darmen en tegenwoordig ook menstruatiepijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hey, BamBam, heb je me hier ooit, maar dan ook OOIT om raad horen vragen?Nee, hoor, zal ik ook NOOIT doen. Ik pik mee wat ik kan meepikken, maar ik zal nooit ofte nimmer zielig gaan doen hier. Jamais de ma vie! En dat zal dan zowat het antwoord zijn zeker? Hooghartige Fran die alles beter weet? Maar weet je, jij weet ook niet alles; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nee Fran, ik weet niet alles, gelukkig niet zou ik zo zeggen. Maar ik begrijp je laatste bericht niet helemaal. Waarom zou jij niet om raad vragen, bang dat je van een ander op je flikker krijgt?Leg uit aub want ik begrijp het niet.Joann, waar vink ik dat af? Ik klikte op niuewe discussie maar dat is niet goed denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Mensen ik heb niet uitgelogd. Volg jullie feestje zeer vermakelijk. Waarschijnlijk zijn jullie de normaalste mensen op de aarde en ben ik abnormaal. Zo voelt dat nu, ik zit door een raampje mee te kijken en durf de feesttent niet in. Ben ook niet in de stemming dus stoor je daar maar niet aan. Al uren stromen de tranen en zijn niet te stoppen. Mijn man snapt er niets meer van, ik inmiddels ook niet meer. Mijn zoon is naar boven gevlucht, als hij tranen ziet betekent het onweer. Het is al lang geleden, het moest er een keer van komen, de ontlading. Hoeft maar een klein dingetje te zijn en ik explodeer. Heb geen maandelijkse ontlading meer, overgang. Dus nu komt dit onverwacht, alle emoties, kan even niet meer met mezelf overweg. En mijn omgeving nog minder. Nu is iedereen vertrokken, gezellige avond geweest, dus niet. Mijn tranen rollen nog, en alleen onze lieve heer weet wat hier de bedoeling van is, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik heb het gevonden Joann, thamks.Fran reageer je op mijn bericht waarin ik schrijf dat het lijkt alsof raad geven aan anderen zoveel gemakkelijker lijkt. Dat is geen commentaar op jouw bericht aan Anna, dat bedoelde ik niet.Als je dat dacht excuus, wa niet zo bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik krijg genoeg op mijn flikker van mezelf, daar heb ik dit forum echt niet voor nodig. Dit forum is een nog grotere zwakheid dan de alco zelf. Dus laat ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Stien, ik weet ook niet waardoor maar soms is huilen een goede uitlaatklep. Misschien niet leuk maar ontladen is soms goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Fran, je snapt ik ben het niet met je eens maar wil geen ruzie met je. Ik wil met niemand ruzie. Misschien heb ik het niet begrepen maar ik snap je switsch niet. Je krijgt van mij niet op je flikker so skip the bullshit. Praat tegen me; leg het uit maar ga niet van die teksten in de rondte strooien over zwakheid en die van de alco. Want dan ben je me, voor vandaag, ff kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik snap nu even helemaal niets van de laatste postings van Stien en Francensca...kunnen jullie alsjeblieft gewoon normale taal schrijven?Vage insinuaties die te raden over laten zijn hier volgens mij niet gepast.Het is al moeilijk zat om hier als nieuweling mee te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik had een 1 op frans, haha dus dat gaat niet lukken.Lady soms is niet alles te volgen, moet een mens ook niet eens willen volgens mij.Fran is duidelijk geraakt door iets of iemand en geeft daar uiting aan. Ze komt er vast nog wel op terug.Ik ga een rondje met het hondje en langzaam aan opslomen voor de nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Jamais de ma vie is nooit van mijn leven Joann.Stien, dat wij de normaalste mensen van de wereld zijn zou ik niet zonder meer durven beweren, maar je hoeft niet achter dat raampje te blijven staan hoor. Waardoor ben je nu zo verdrietig en emotioneel? Doordat je het gevoel hebt erbuiten te staan? Probeer dat dan te zeggen Stien. Dan passen we onze discussie aan. Zoals ik eerder al zei, je hoeft hier niet zo onzeker te blijven, maar we kunnen alleen op je inspelen als we een beetje snappen wat er aan de hand is.Natuurlijk heb ik gemakkelijk praten. Onzekerheid is niet zomaar een knop die je omzet, dat weet ik zelf maar al te goed. Maar probeer het alsjeblieft, vertel wat er aan de hand is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 wat had jij voor cijfer dan joann Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden