joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Oké Fran, dan ben ik dus abnormaal als ik doe wat ik denk dat de omgeving van me verwacht, want dan heb ik rare gevoelens in mijn buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anna, 1313.Maar ik snap je niet. Je voelt je gek als je iets doet at je denkt dat verwacht wordt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joann Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Nee BB, maar Fran zegt dat ik naar mijn buik moet luisteren. Als ik abnormaal doe, voelt mijn buik raar. Nou, mijn buik voelt heel vaak raar als ik doe wat ik denk dat mensen van me verwachten. Niet zozeer hier, hier voel ik me tamelijk vrij, maar in het dagelijkse leven.1313? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Als je buik zegt dat het niet goed is, is het niet goed. Het vraag tijd om je buik te leren voelen, en dan nog kun je je buik negeren. Je doet ermee wat je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Waarom dan toch Joann, misschien moet ze ff rustig nadenken.Ze had er iets over kunnen zeggen en ze zal dat vast nog wel doen, op haar tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik begrijp dat je daarvan baalt Joann. Maar Stien is door meerdere mensen uitgenodigd te vertellen wat er aan de hand is, en dat deed ze niet. Als ze afgeschrikt werd door deze discussie had ze dat moeten melden, dan waren we ermee gestopt.Stien, als je dit leest, we zijn hier allemaal anoniem. Je hoeft hier niet verlegen of onzeker te zijn. Als je iets dwars zit, kun je dat gewoon zeggen, en dan wordt daar rekening mee gehouden. Maar als je niets zegt, weet niemand wat er aan de hand is, en kunnen we daar ook niet op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anna je had bericht nr 1313Ik denk dat Fran bedoeld(correct me if Í'm wrong) dat je kunt voelen of iets goed zit of niet. Vergelijkbaar met een slechte relatie, vaak weet je het allang maar durf je er niet aan.Of met je werk; je zegt ja op een bepaalde klus maar weet achteraf dat je het niet had moeten doen, het bekende; het voelde niet goed. Snap je dat? Of maak ik het alleen maar ingewikkelder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anna, ik persoonlijk vind praten zoveel makkelijker in het echt dan via een forum.Ik heb hier een veel grotere drempelvrees. Ik weet niet waarom, mogelijk omdat ik het ontbrekende kontakt mis; de aanwezigheid van de ander; de mimiek, lichaamshouding, het gezicht e.d. Blijkbaar ben ik een erg visueel gericht mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ja, ik snap het wel BB. Ik weet ook dat ik te vaak tegen mijn gevoel in ga. Maar er wordt aan gewerkt, het komt nog wel, met vallen en opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 En Anna volgens mij geef je zelf ook al een antwoord. Je buik voelt raar als je iets doet wat jij verwacht dat anderen van je verwachten. Dat is juist waarom je je raar voelt. Je wilt voldoen aan de norm van iemand anders en dat is zelden een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik voel het zelf echt in mijn buik. Niet het hart, wel de buik is de 'schoot' van de gevoelens, ook bewezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Zou kunnen Lady, ik heb dan precies het omgekeerde. Zou handig zijn als we onderling een beetje konden schuiven, zodat het wat meer in verhouding is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Klopt Fran, ik heb af en toe letterlijk knopen in mijn buik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik voel het vaak niet in m'n buik, zou ik meer moeten doen. Ik adem vaak snel en te hoog, ook niet zo goed. Maar ja.. ik weet niet zo goed hoe dat moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lady Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 quote: Originally posted by: BamBam dat je kunt voelen of iets goed zit of niet. Vergelijkbaar met een slechte relatie, vaak weet je het allang maar durf je er niet aan. Of met je werk; je zegt ja op een bepaalde klus maar weet achteraf dat je het niet had moeten doen, het bekende; het voelde niet goed. Snap je dat? Of maak ik het alleen maar ingewikkelder... Helemaal eens, zeer herkenbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Hoeveel knopen wil je dan nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Die ademhaling, daar kun je iets aan doen BB. Ademhalingsoefeningen, kun je leren bij fysiotherapie, maar ook bij yoga of meditatie, of bijvoorbeeld zangles. Dat kan heel heilzaam zijn, maar het vergt wel enige inzet. Ik zou het eens proberen, zeker omdat je zegt dat je zo onrustig bent. Je wordt er een stuk rustiger van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ik heb er genoeg, ik hoef er geen meer bij.Ik ga even mijn hond uitlaten. Ik hoop dat ik het straks nog bij kan houden. Laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ja Fran maar dat is net zoals stoppen met drinken. Hoe kan het toch dat ik meer dan 22 jaar teveel drink, zoveel ellende veroorzaak en toch lekker doorga.Die knopen ontrafel ik maar heeeeeeel langzaam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Anna, meid, hoeveel raad ga je nog aan anderen geven die je zelf nooit opvolgt?LUISTER NAAR JE BUIK! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Ha Anna een ADHD-er die yoga doet. Zie je het voor je. Heb ik al een paar x geprobeerd, ik word gek van die rust, YAHOOOOOO echt waar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 december 2006 Rapport Share Geplaatst 1 december 2006 Oke Fran maar raad geven aan anderen is zoveel makkelijker, lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden