Spring naar bijdragen

goedemorgen, vandaag weer nieuwe kansen

visje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 210
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee BB, maar Fran zegt dat ik naar mijn buik moet luisteren. Als ik abnormaal doe, voelt mijn buik raar. Nou, mijn buik voelt heel vaak raar als ik doe wat ik denk dat mensen van me verwachten. Niet zozeer hier, hier voel ik me tamelijk vrij, maar in het dagelijkse leven.

1313?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp dat je daarvan baalt Joann. Maar Stien is door meerdere mensen uitgenodigd te vertellen wat er aan de hand is, en dat deed ze niet. Als ze afgeschrikt werd door deze discussie had ze dat moeten melden, dan waren we ermee gestopt.

Stien, als je dit leest, we zijn hier allemaal anoniem. Je hoeft hier niet verlegen of onzeker te zijn. Als je iets dwars zit, kun je dat gewoon zeggen, en dan wordt daar rekening mee gehouden. Maar als je niets zegt, weet niemand wat er aan de hand is, en kunnen we daar ook niet op reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna je had bericht nr 1313

Ik denk dat Fran bedoeld(correct me if Í'm wrong) dat je kunt voelen of iets goed zit of niet. Vergelijkbaar met een slechte relatie, vaak weet je het allang maar durf je er niet aan.
Of met je werk; je zegt ja op een bepaalde klus maar weet achteraf dat je het niet had moeten doen, het bekende; het voelde niet goed. Snap je dat? Of maak ik het alleen maar ingewikkelder...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anna, ik persoonlijk vind praten zoveel makkelijker in het echt dan via een forum.
Ik heb hier een veel grotere drempelvrees. Ik weet niet waarom, mogelijk omdat ik het ontbrekende kontakt mis; de aanwezigheid van de ander; de mimiek, lichaamshouding, het gezicht e.d. Blijkbaar ben ik een erg visueel gericht mens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Anna volgens mij geef je zelf ook al een antwoord. Je buik voelt raar als je iets doet wat jij verwacht dat anderen van je verwachten. Dat is juist waarom je je raar voelt. Je wilt voldoen aan de norm van iemand anders en dat is zelden een goed idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
BamBam

dat je kunt voelen of iets goed zit of niet. Vergelijkbaar met een slechte relatie, vaak weet je het allang maar durf je er niet aan.

Of met je werk; je zegt ja op een bepaalde klus maar weet achteraf dat je het niet had moeten doen, het bekende; het voelde niet goed. Snap je dat? Of maak ik het alleen maar ingewikkelder...

Helemaal eens, zeer herkenbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die ademhaling, daar kun je iets aan doen BB. Ademhalingsoefeningen, kun je leren bij fysiotherapie, maar ook bij yoga of meditatie, of bijvoorbeeld zangles. Dat kan heel heilzaam zijn, maar het vergt wel enige inzet. Ik zou het eens proberen, zeker omdat je zegt dat je zo onrustig bent. Je wordt er een stuk rustiger van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...